Oud 03-05-2004, 15:09
stefanietje
stefanietje is offline
Oke, nou de titel zegt op zich al genoeg, maar ik zal het nog even verduidelijken.

Als ik sex heb met mijn vriend dan doet het soms zeer, bij de ingang van mijn vagina. Alsof ik te droog ben.
Zou dat komen door mijn pil? Hebben jullie daar ook last van meiden?
Oud 03-05-2004, 15:31
leucomelas
leucomelas is offline
nou ehm... neej... misschien doe je het te vaak? kan je nogal schraal worden, hek ook weleens last van ja....
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 17:20
Nona
Nona is offline
Als je te droog bent doet het wel eens zeer... Ik denk (ingeving) dat het komt doordat je te droog bent.
Doe eens een wat langer voorspel en geef jezelf de tijd echt nat te worden. Als het dan nog niet helpt, gebruik wat glijmiddel. Dan kun je in ieder geval gewoon fijn... hm.... 'de liefde bedrijven'. Ofwel lekker neuken, maar dat zeg ik natuurlijk niet...

Als je nat genoeg bent kan het nog steeds pijn doen, neem nou de eerste keer. De keren daarna neemt het af en na verloop van tijd zou het gewoon lekker moeten zijn.

Het kan inderdaad wel gedeeltelijk door je pil komen, daardoor kan je zin in seks schijnbaar afnemen. Merk je dit echt heel duidelijk kun je eventueel naar de huisarts gaan en om een andere pil vragen. Maar ik weet niet precies hoe dat zit.
Oud 03-05-2004, 17:24
rodina
rodina is offline
Oui, als ie in me komt, idd bij de ingang. Later helemaal geen last meer van.

Glijmiddel, tja mss maar es proberen.. En dan lig je op bed of ergens anders en dan ben je zogoed als aan 't neuken toe; ja wacht eerst een tube glijmiddel pakken....

hij beft maar wat meer.
Oud 03-05-2004, 17:27
Dennis27
Dennis27 is offline
Citaat:
rodina schreef op 03-05-2004 @ 18:24 :
Glijmiddel, tja mss maar es proberen.. En dan lig je op bed of ergens anders en dan ben je zogoed als aan 't neuken toe; ja wacht eerst een tube glijmiddel pakken....

hij beft maar wat meer.
Of je pakt de tube met glijmiddel voordat je begint...tis wel zo dat bepaalde soorten van de pil een lichte "uitdroging" kunnen veroorzaken...het gebruik van glijmiddel is geen schande...als je het gebruikt, dan glijdt het altijd prima...voor beide wel zo fijn
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 17:29
AngelLena
AngelLena is offline
Mwa, heel soms doet het wel eens pijn ja, maar da's een gevolg van de partij van de dag ervoor Verder nooit last van als ik nat genoeg ben.
Door te veel gefriemel trouwens wil huidje wel eens wat geirriteerd raken. Dat doet dan wel au

Laatst gewijzigd op 03-05-2004 om 17:33.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 17:29
rodina
rodina is offline
Citaat:
Dennis27 schreef op 03-05-2004 @ 18:27 :
Of je pakt de tube met glijmiddel voordat je begint...tis wel zo dat bepaalde soorten van de pil een lichte "uitdroging" kunnen veroorzaken...het gebruik van glijmiddel is geen schande...als je het gebruikt, dan glijdt het altijd prima...voor beide wel zo fijn

Dat van die pil, is dat echt zo? ben net overgestapt op een ander, dat zou 't een en ander kunnen verklaren

en tja dat glijmiddel mss toch wel een goed idee, hoewel je ook wel es spontaan begint zonder dat die tube binnen hand bereik is.. en omdat nou overal mee naar toe te nemen :\ nja
Oud 03-05-2004, 17:33
Nona
Nona is offline
Citaat:
rodina schreef op 03-05-2004 @ 18:29 :
Dat van die pil, is dat echt zo? ben net overgestapt op een ander, dat zou 't een en ander kunnen verklaren
Ik heb het van horen zeggen. Maar ja het was juno en die zegt meestal wel dingen die een lichte kern van waarheid hebben.
Oud 03-05-2004, 17:42
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Dennis27 schreef op 03-05-2004 @ 18:27 :
Welke dan? Heb ik nog nooit wat van gehoord...Staat ook niet bij bijwerkingen. Alleen minder zin in sex bij sommigen...
Oud 03-05-2004, 18:17
Elmoo
Elmoo is offline
Ik heb er zelf ook wel eens last van. Dan geef ik dat aan en hebben we nog ffies langer voorspel voordat hij in me gaat en dan gaat het altijd goed Dus gewoon zorgen voor genoeg voorspel en dan zit je vanzelf goed
Oud 03-05-2004, 21:46
Dennis27
Dennis27 is offline
Geen idee welk merk, maar ik heb het ook van horen zeggen. En heb het 1x persoonlijk meegemaakt dat dit echt wel zo was...niet dat je er kurkdroog van blijft hoor

Enne tja, je hoeft natuurlijk niet de hele dag rond te lopen met een tube glijmiddel in je hand. Maar probeer het eens zou ik zeggen...bij ter land, ter zee en in de lucht hadden ze groot gelijk: Blij dat ik glij

Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 13:14
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik heb hier ook last van en we doen lang genoeg aan voorspel en we gebruiken ook glijmiddel en dat helpt dus voor geen meter maargoed, kan die pijn dan ook ergens anders liggen?
Oud 04-05-2004, 13:33
Dennis27
Dennis27 is offline
Citaat:
WPWW schreef op 04-05-2004 @ 14:14 :
Ik heb hier ook last van en we doen lang genoeg aan voorspel en we gebruiken ook glijmiddel en dat helpt dus voor geen meter maargoed, kan die pijn dan ook ergens anders liggen?
Dan gebruik je verkeerd glijmiddel. Die van Durex vind ik bijv waardeloos, dat glijdt 10 sec en dan is het "uitgewerkt"

Bij de ETOS hebben ze wel een lubricator (blauwe tube)..ben de naam ff vergeten. Die is wel goed. Eurootje of 6
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 13:57
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 03-05-2004 @ 18:29 :

en tja dat glijmiddel mss toch wel een goed idee, hoewel je ook wel es spontaan begint zonder dat die tube binnen hand bereik is.. en omdat nou overal mee naar toe te nemen :\ nja
Het is dan toch ook niet meteen elke keer een must? Gewoon als je er aan denkt en het in de buurt hebt liggen.

Bij mij was het zo dat ik me vaak zorgen maakte of ik wel nat genoeg was en of ik uberhaupt wel nat zou worden en dat is echt een geilheids-killer. Glijmiddel nam die druk weg waardoor het niet meer nodig was.

Te droog zijn kan ook wel een oorzaak zijn van die pijn.. Simpelweg even flink erop kwatten kan de truuk soms trouwens ook al doen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Dennis27 schreef op 04-05-2004 @ 14:33 :
Dan gebruik je verkeerd glijmiddel. Die van Durex vind ik bijv waardeloos, dat glijdt 10 sec en dan is het "uitgewerkt"

Bij de ETOS hebben ze wel een lubricator (blauwe tube)..ben de naam ff vergeten. Die is wel goed. Eurootje of 6
Ja, volgens mij hebben wij die ook. Die werkt inderdaad wel okee
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 14:36
juno
juno is offline
*heeft nu visioenen van een knul die tussen de benen van zijn vriendin zit te spugen en steeds misspuugt..*

Je wordt wat droger van de pil, omdat de pil je ovulatie lamlegt, en het is nu juist de ovulatie wardoor je ontzettend nat wordt.

Ook zonder pil heb je drogere en nattere dagen in je cyclus. En ook dan is wat extra nattigheid geen overbodige luxe. En dan vind ik olie persoonlijk prettiger. Met een klodder spuug inderdaad.(spuug op je vingers en smeer dat erop...niet halverwege verliezen svp)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 15:15
rodina
rodina is offline
Citaat:
Dennis27 schreef op 04-05-2004 @ 14:33 :

Ah oke, zal even lang de etos gaan dan, kan je daar niet enorm allergies voor zijn... aangezien ik bijna tegen geen zalfje, lotion kan... en een doos onder de rodeuitslagbultjes lijkt me ook niet alles :/

Kwijl, ja idd dan dat maar
Oud 04-05-2004, 19:26
Dennis27
Dennis27 is offline
Citaat:
rodina schreef op 04-05-2004 @ 16:15 :
Ah oke, zal even lang de etos gaan dan, kan je daar niet enorm allergies voor zijn... aangezien ik bijna tegen geen zalfje, lotion kan... en een doos onder de rodeuitslagbultjes lijkt me ook niet alles :/
Goed hoop dat je dit helpt

K-Y* Bevochtigingsgel. Blauw-witte tube van 82 gram.
Op het doosje staat:

"K-Y Jelly is een steriele, vetloze, doorzichtige, in water oplosbare en niet-irritante gelei. Dit produkt is bijzonder geschikt bij elektrotherapie, cystoscopisch werk, voor digitaal onderzoek en extra vaginale lubricatie."

Uhm vraag me nu wel af of het nu bij de ETOS of bij de Kruidvat te koop is...

Succes ermee en veel glijplezier
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:19
Verwijderd
Ik heb KY wel eens bij een etos zien liggen iig

Maargoed, ik vind glijmiddel een noodoplossing eigenlijk, voor als je even niet op de 'normale' manier nat genoeg kunt worden óf voor als je vagina kleine wondjes heeft van de vorige keer (of een mislukte onthaarbeurt). Dus langer voorspel en 'm niet meteen erin rammen, eerst rustig aan, stukje bij beetje en wiebelen en zachtjes bewegen enzo
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten