![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat van die pil, is dat echt zo? ben net overgestapt op een ander, dat zou 't een en ander kunnen verklaren en tja dat glijmiddel mss toch wel een goed idee, hoewel je ook wel es spontaan begint zonder dat die tube binnen hand bereik is.. en omdat nou overal mee naar toe te nemen :\ nja ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bij de ETOS hebben ze wel een lubricator (blauwe tube)..ben de naam ff vergeten. Die is wel goed. Eurootje of 6 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij was het zo dat ik me vaak zorgen maakte of ik wel nat genoeg was en of ik uberhaupt wel nat zou worden en dat is echt een geilheids-killer. Glijmiddel nam die druk weg waardoor het niet meer nodig was. Te droog zijn kan ook wel een oorzaak zijn van die pijn.. Simpelweg even flink erop kwatten kan de truuk soms trouwens ook al doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kwijl, ja idd dan dat maar ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() K-Y* Bevochtigingsgel. Blauw-witte tube van 82 gram. Op het doosje staat: "K-Y Jelly is een steriele, vetloze, doorzichtige, in water oplosbare en niet-irritante gelei. Dit produkt is bijzonder geschikt bij elektrotherapie, cystoscopisch werk, voor digitaal onderzoek en extra vaginale lubricatie." Uhm vraag me nu wel af of het nu bij de ETOS of bij de Kruidvat te koop is... ![]() Succes ermee en veel glijplezier ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|