Ik en mijn huidige vriend wonen gelukkig maar een halfuur (mits je 130 rijd haha) uit elkaar, hij woont in de buurt van utrecht ik bij rotterdam... ondanks dat zien we elkaar maar 1x per week... te weinig vinden we eigelijk, hij heeft wel een auto, en om de 2 weken wil mijn moeder me wel heen en weer rijden

maar omdat ik eigen paarden heb, waar ik zo'n 3.5 uur per dag mee bezig ben, hij vrijwel dagelijks voetbalt etc. doordeweeks met school zitten of hij als hij uit is tot 11 uur s'avonds moet werken etc. blijft er weinig tijd over... Ons bevalt het alsnog goed... we spreken elkaar veel via msn,mailen,bellen... we hebben nog geen enkele keer ruzie gehad (hebben nu precies 4maanden) dus hoe het zit met "even uitpraten" weet ik niet. Maar waar hij woont is vrijwel geen mogelijkheid tot openbaar vervoer (afgelegen gebiedje, waar de koeien nog in je achtertuin staan) dus ook dat is voor ons geen optie.

( ik 15, hij 19)
Een vriendin van me had haar vriend op 124KM afstand, ook dit ging goed, maar zij is een nogal jaloers type waardoor er regelmatig ruzies ontstonden, toch hebben ze het ruim een jaar volgehouden. (zij 15, hij 15 )
Een andere vriendin van me heeft haar vriend (hebben nu 1.5maand) op 140Km afstand wonen, ze zien elkaar voor zover ik weet 1/2 keer per week en reizen 2uur met de trein van deur tot deur. En ik geloof dat het tussen hun ook nog steeds erg goed gaat... (zij 14 hij 18)
Gewoon voor gaan, het is denk alleen maar beter als je elkaar niet elke dag op de lip zit, althans vind ik dan

, voor liefde is erg veel mogelijk hoor