Oud 10-05-2004, 11:47
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Ik wil graag een nieuwe telefoon, maar ik zit te twijfelen tussen de Samsung E-700 en de SonyEricson Z600.
Welke raden jullie mij aan en waarom?
Oud 10-05-2004, 12:34
Verwijderd
e700 vanwege het formaat en de z600 vanwege bluetooth en de hoeveelheid gratis ringtones/spelletjes ervoor.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 07:56
unpopular
unpopular is offline
Heb zel de e700 en daar heb ik geen klachten over.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:47
Tiño
Tiño is offline
z600 beter design, meer functies, betere kwaliteit, vind ik persoonlijk van SE als van samsung,maar misschien weet ORION16 hier wat meer over te vertellen...
of ga eens kijken op nieuwemobiel.nl
Oud 11-05-2004, 22:07
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 11-05-2004 @ 22:47 :
ORION16 weet hier wat meer over te vertellen...
of ga eens kijken op nieuwemobiel.nl
thnx nieuwemobiel.nl is zeker een goede site om ff te gaan kijken voor een vergelijking. Zowel de Z600 als de e700 hebben beiden hun plus en minpunten, maar het zijn natuurlijk beiden erg goede telefoons. Beide schermen zijn trouwens even goed, dus daar hoef je iig niet over te twijfelen Ook voor ringtones en logo's is voor beide telefoons genoeg te krijgen, ze kunnen allebei MIDI en JPEG/PNG/GIF hebben da's gewoon het meest gangbare voor ringtones en logo's..

Oké, ik ga verder niet in op design, want dat vind ik heel er moeilijk altijd om voor iemand te bepalen, da's ieder voor zich. Wél op fomaat.

e700:

+ compact formaat, licht
+ 2e kleurenscherm
+ Redelijk veel geheugen, 9mb dus ook veel geheugen voor JAVA games en foto's
+ camerakwaliteit, wil je puur voor de camera een telefoon halen dan zou ik gaan voor de e700 en niet SE z600.

- Communicatie, het infraroodprotocol is kreupel dwz. dat er persé software moet worden gebruikt om iets over te sturen en je kan het niet gebruiken met andere apparaten behalve een andere e700 of e710. Het gaat natuurlijk prima met Samsung easystudio software.

- Menu, omslachtig, sommige dingen staan dubbel of zijn erg moeilijk vindbaar. Het blinkt ook niet uit in uiterlijk en je kunt geen thema's instellen, behalve een paar menukleurtjes maar dat stelt niet veel voor.

Z600:

+ Topkwaliteit menu, ontzettend mooi en gemakkelijk in gebruik
+ Hierbij hoort ook de mogelijkheid van thema's, echt prachtige thema's zitten er standaard al in
+ Bluetooth
+ Infrarood, te gebruiken met allerlei apparaten, bestanden sturen zonder telefoonsoftware
+ Verwisselbare covers. Dus als je blauw zat bent, neem je bijvoorbeeld een rode cover, deze zijn in de vorm van verwisselbare plaatjes op de bovenkant en onderkant van de telefoon, dus niet de hele behuizing
+ SonyEricsson is gewoon kwaliteit, dat ben ik met Tinjooo eens en dat heeft mijn oude T68i ook wel bewezen

- Telefoon doet ietwat log aan
- Echt vreselijk qua hoeveelheid geheugen, maar 2mb, dit is gewoon erg krap
- Camera is echt stukken minder, 352*288 plaatjes wat gewoon erg laag is qua resolutie als je het vergelijkt met de Samsung e700, laat staan de Sharp GX-30 of een SonyEricsson A5404 (resp. 1 en 1.3 megapixel)

Laatst gewijzigd op 11-05-2004 om 22:11.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 22:10
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 11-05-2004 @ 22:47 :
bla
Ik zie trouwens dat je in Nijkerk woont ik ken een aantal mensen uit Nijkerk zitten bij mij in de klas! (zit in Afoort op school)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 00:06
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 11-05-2004 @ 23:10 :
Ik zie trouwens dat je in Nijkerk woont ik ken een aantal mensen uit Nijkerk zitten bij mij in de klas! (zit in Afoort op school)
ow, mmm nee das mijn undercover woonplaats daar woon k niet echt , haha
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten