| Inloggen |
![]() |
||
Welk Tycoonspel vind je de beste?
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
Welk Tycoonspel vind je de beste? |
|
|
Transport Tycoon
Rollercoaster Tycoon is een slap aftreksel van Theme Park. RailRoad Tycoon ben ik te laat aan begonnen om het leuk te vinden en Railroad Tycoon II is de grootste miskoop van m'n leven. (al was het maar 20,- )Conan... heeft laatst nog iemand Transport Tycoon gegeven... 2-en-een-halve diskette ![]() (edit: twee Tycoon's verwisseld )[Dit bericht is aangepast door Conan the Librarian (12-11-2001).] |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Rhinus schreef:
Misschien is het wel het beste spel OOIT! (Samen met "Stunts", "Dangeous Dave", "Commander Keen", "Civilisation II" en "GTA") |
||||
|
|
|
Citaat:
Rhinus schreef op 09-11-2001 @ 21:44 :
Ehhh, en "Civilisation" II dan? Volgens mij heb ik die zelfs langer gespeelt. Maare het is inderdaad ERG LANG houdbaar [afbeelding]. Maar het is geen spel in de tycoon serie, het is ook Turn Based. Alpha Centauri is overigens de opvolger van Civilization (ook door Sid Meijer), een game die je opzeker moet proberen. Zitten veel verbeteringen in (vooral diplomatiek), oogt beter en heeft een mooi verhaal en vooral een zeer goede sfeer. Sid Meijers Alpha Centauri kun je met een beetje geluk kopen voor zo'n €10, omdat het al iets ouder is (2001 ofzo). |
||||
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| welk Os voor de pc ... | Verwijderd | Software & Hardware | 20 | 01-05-2002 05:38 |