Oud 15-05-2004, 12:35
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
is dat wel normaal, ik weet het niet, mijn vriendinnetje is een weekendje weg, dat wil zeggen, ik heb haar vrjdag nog gezien, en zondagavond zie ik dr weer, ze is dus alleen zaterdag weg en vrijdagavond. Gister heb ik echt CONTINU aan dr gedacht, ik was een film aan het kijken, maar continu moest ik aan haar denken, ze smste ook etcetc. Ook soms van die bange gevoelens, dat ze misschien me niet mist o.id. terwijl dat totaal niet zo is,maar ik denk dat dat voortkomt uit een vorige relatie, dat wantrouwen een beetje. Nu vandaag zie ik dr dus helemaal niet en mis dr echt ontzettend, heb haar de afegelopen maand hiervoor elke dag gezien. en t gaat echt super, we irriteren ons elkaar helemaal niet, ook niet als we elkaar zo vaak zien, doen veel leuke dingetjes etcetc. dus dat zit wel goed, het zit soiso supergoed tussen ons, het is nu pas 5 maandjes maar het gaat echt super!we hebben beide het gevoel dat t meant to be is (voor zover je dat kan weten na 5 maanden,kan dat eigk wel?) dat het echt superheftig is allemaal, dat we dit wel altijd zouden willen en niemand anders meer, zij is 17 ik ben 18.
is dat wel normaal? en wat dan strakjes als ik dr 3 weken niet kan zien, dan word ik toch hartstikke gek op de manier zoals t nu gaat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2004, 12:39
Verwijderd
Ach, als je verliefd bent en er aan gewend bent om elkaar heel vaak te zien, dan is het zeker niet abnormaal. Ik kan me wel voorstellen dat je het lastig vindt, misschien moet je jezelf trainen om er tegen te kunnen om haar niet te zien, bijvoorbeeld door elkaar een tijdje om de dag te zien en haar dan eens twee dagen niet te zien en dan eens drie dagen, ofzo. Maar als je er geen last van hebt, dan laat je het lekker zo
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 12:49
Glory
Glory is offline
Huilie.
Oud 15-05-2004, 12:55
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-05-2004 @ 13:39 :
Ach, als je verliefd bent en er aan gewend bent om elkaar heel vaak te zien, dan is het zeker niet abnormaal. Ik kan me wel voorstellen dat je het lastig vindt, misschien moet je jezelf trainen om er tegen te kunnen om haar niet te zien, bijvoorbeeld door elkaar een tijdje om de dag te zien en haar dan eens twee dagen niet te zien en dan eens drie dagen, ofzo. Maar als je er geen last van hebt, dan laat je het lekker zo
ja maar dan zie ik dr niet,om er uiteidnelijk beter tegen te kunnen als ze op vakantie is...ja naja dan zie ik dr toch liever nu extra vaak!en zeker als t daardoor zo goed blijft gaan!ik zal haar nu soiso minder zien omdat de scholen weer beginnen etc.
Maar zou het gewoon echt kunnen, we hebben allebei echt serieus het gevoel de ware te zijn voor elkaar, dat het echt meant to be is, dat we niets anders meer willen. ECHT niet anders meer, maargoed zo oud zijn we allebei nog niet,kan natuurlijk een hoop veranderen etc, maar t zou toch kunnen he? of is die kans daarop wel heel erg klein? daar ben ik best vaak mee bezig, me af te vragen hoelang het nog duurt etc, omdat we elkaar eeeeecht niet kwijt willen omdat het zo supersuper gaat, maar daardoor vergeet je soms wel te genieten van het nu!ben ook best vaak bezig met me voor te stellen hoe ze was met haar ex,heel gek, maar als ik daar aan denk doet me dat best veel pijn, andersom geldt dat ook trouwens. voor haar kant.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 13:02
Verwijderd
Natuurlijk kun je dat gevoel hebben . Of het echt 'voor altijd' is weet je nooit, niet als je op je 17e 5 maanden iets hebt en ook niet als je op je 50ste 20 jaar getrouwd bent. Maar dat boeit ook niet.

En 'there's nowhere you can be that wasn't where you're meant to be', om de Beatles maar eens te quoten.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 13:52
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 15-05-2004 @ 13:49 :
Huilie.
En zo is 't maar net
Oud 15-05-2004, 13:57
luchtballon
luchtballon is offline
Tja, als je zo verliefd bent en altijd bij elkaar bent kan ik het me voorstellen. Maar het is wel irritant voor jezelf, dus als ik zou was zou ik toch iets minder afhankelijk proberen te worden. maar dat zal je wel niet willen, dus geniet van het bijna-altijd dat je wel bij haar bent.

Het is trouwens 'sowieso'
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 14:01
cottonmouth
cottonmouth is offline
Ja dat is normaal want dat heb ik ook altijd en ik ben normaal.

whahaa

nee serieus.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 14:03
Verwijderd
jahoor, volkomen normaal. ik heb nu ruim een week een vreindje (wel eerst een jaar om mekaar heen gedraaid) en ik heb hetzelfde!
wees blij!!!!! dat je soms bang bent dat zij jou niet mist, ik denk dat dat er ook bij hoort...

veel plezier!!
kussie
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 15:19
Vini-Vidi-Vici
jaa, t zal dus wel normaal zijn zo te horen ! maar het is wel best vervelend, best klote gevoel ook, nu is het maar 1 dagje,maar strakjes dus opeens 3 weken! !
Mooie qoute idd, ja en wie weet, zoals het er nu naar uitziet wel,maargoed je weet het idd nooit zeker
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 16:15
Rosaatje
Rosaatje is offline
Heel mooi, die verliefdheid, maar vergeet niet dat er ook een leven buiten haar is. Drie dagen lijkt nu veel, is erg vervelend, maar wen er inderdaad maar aan i.v.m. de vakantie en andere dingen. Denk maar zo: het is veel leuker om haar weer te zien als je haar een tijdje hebt gemist... dan zul je ook minder snel sleur krijgen.

sorry voor m'n pragmatische benadering
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 16:20
Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-05-2004 @ 13:39 :
Idd..dit missen kan net goed zijn? Is een teken dat je echt wel van haar houdt? Maar probeer toch niet té afhankelijk te worden, ook al is dit niet gemakkelijk ik werk er zelf ook nog altijd aan..

Je weet nooit of je vriendin trouwes écht de ware is.. maar je kan wel hopen? (ik ken mensen die na 35jr huwelijk gescheiden zijn)
Zolang je je best blijft doen zit het wel ok
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 18:53
Verwijderd
get a life
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 09:51
Vini-Vidi-Vici
zou ik dit tegen dr zeggen? en dat ik t niet zo leuk vind dat ze niet echt vaak smst, dat t op mij zo overkomt dat ze me niet zo erg mist als ze zegt? of is dat niet zo een goed idee? komt dat zeurderig over?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 10:41
Balance
Balance is offline
Ik vind dat niet normaal.
Zodra ik dat krijg hoop ik dat ik toch echt meer onafhankelijk word, want het is niet goed als je nauwelijks een leven hebt zodra je vriend(in) weg is.
Oud 16-05-2004, 11:01
Vini-Vidi-Vici
nee klopt, maar hoe kom je daarvan af dan? ik doe t ook niet voor mn lol,dat kan ik je wel vertellen!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 22:47
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 16-05-2004 @ 12:01 :
nee klopt, maar hoe kom je daarvan af dan? ik doe t ook niet voor mn lol,dat kan ik je wel vertellen!
geen idee.

wat gebeurt er precies als je haar zo mist? Bel je haar op? Sms je haar? Zoek je op een andere manier contact? Of laat je het toch gewoon bij hoe het is en onderneem je geen actie?
En hoe reageert zij daarop? Komt ze gauw naar je toe, hebben jullie een lang gesprek, vindt ze dat je je aanstelt of voelt ze zich juist wel gevleid dat je d'r zo bijzonder vindt dat je zelfs geen twee dagen zonder d'r kan?

Een hoop vragen..
Oud 16-05-2004, 22:55
Verwijderd
Ik zou enorm afknappen als iemand zo afhankelijk zou worden.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 23:02
raymon
raymon is offline
ik heb een vraagje
ik ken een meisje en ik vond haar een tijdje leuk en ze deed alsof ze mij ook leuk vond ik werd velriefd op haar ( nog steeds ) ik krijg smsjes van der dat ze me mist bij em wil zijn dast ze het veilige gevoel mist dat ze eheft als ze bij me is maar als ze bij me si doet ze nix en een paar vriendinnen gingen vragen ( 2 vriendinnen) om ste beurt
gingen vragen en toen had ze gezegd dat ze me wel leuk vind maar geen verkering met mij wil wat moet ik daar nou mee?
Oud 16-05-2004, 23:20
Balance
Balance is offline
Citaat:
raymon schreef op 17-05-2004 @ 00:02 :
ik heb een vraagje
ik ken een meisje en ik vond haar een tijdje leuk en ze deed alsof ze mij ook leuk vond ik werd velriefd op haar ( nog steeds ) ik krijg smsjes van der dat ze me mist bij em wil zijn dast ze het veilige gevoel mist dat ze eheft als ze bij me is maar als ze bij me si doet ze nix en een paar vriendinnen gingen vragen ( 2 vriendinnen) om ste beurt
gingen vragen en toen had ze gezegd dat ze me wel leuk vind maar geen verkering met mij wil wat moet ik daar nou mee?
Eigen topic openen..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten