Oud 13-05-2004, 15:18
Ostard
Ostard is offline
Dit is een opdracht van school die ik dus morgen moet inleveren en jah erm voordat ik em inleveren wil ik graag ff dat hij compleet word afgezeken zodat ik totaal niet ontspannen hem sta te presenteren.

The Colour Site

Alleen de rode O doet het want dat was mijn onderdeel... Complementair Contrast......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2004, 15:38
Verwijderd
grappig idee ziet er ook wel ok uit, sowiso voor school wel
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 16:38
leucomelas
leucomelas is offline
hartstikke goed voor school.. allen de info.. is het ok zo bedoeld dat de vlakjes onder O *bij die info over complementair kleurcontrast* een voorbeeld zijn? dan klopt het niet... de complimentaire kleur van blauw is oranje, die van rood is groen, en die van geel is paars...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 17:06
Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Het ziet er leuk en overzichtelijk uit, alleen de achtergrondkleur vind ik wat minder. Maar dat zal waarschijnlijk de meest geschikte kleur zijn gezien het onderwerp (dus dat het niet het contrast van de andere kleuren verprutst).

(Oh, en het woord 'inhoudt' op de eerste pagina is met dt)

succes met presenteren!
Oud 13-05-2004, 18:45
brinta
brinta is offline
Ik vind 'm heel grappig.

Mooie letters, lekker basic allemaal, heel erg leuk
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 06:29
Ostard
Ostard is offline
Hoe de kleuren er op de comp uitkomen is voor mij zeg maar nog steeds een groot raadsel zeker met photoshop je zegt 100% rood en je krijg 80% rood 10%blauw en 10%Groen dus daar zat ik zelf nog mee. maar trouwens kleuren worden door iedereen waarschijnlijk anders gezien worden ..

Het concept was trouwens Basis ... (de basis van kleuren grijswaarde en RGB CMYK)

De achtergrond kleur is de kleur van de link die naar die pagina toe gaat ... in dit geval rood ... en dan een paar keer lichter ... wat eigenlijk wel donkererder lijkt maar goed...

De begin letters zijn elke keer Cyaan omdat dat de tegen over gestelde kleur is ....

trouwens nog bedankt voor de hulp ... kheb nu al 2 fouten
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 18:50
Verwijderd
Er staat "groeten mannen".
Ik vind het wel leuk. Wel veel werk voor gewoon een taak voor school maar toch..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 23:15
Ostard
Ostard is offline
Trouwens geen taak voor school .... dit is een project temminste een onderdeel van een project over kunst en kleur dus is dit opzich een belangrijk onderdeel ... dit speelt mee voor mijn Communicatie vormgeving etc Als ik dit verkracht heb ik kans van school gekicked te worden en wegens geen toekomst .....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten