Oud 17-05-2004, 16:13
Verwijderd
hey,

ik zeg altijd tegen iedereen die ongesteld moet worden, maar waarbij het een poos uitblijft dat ze geen zorgen moeten maken, en dat het wel komt enzo... maar nu zit ik voor het eerst zelf met dit probleem. en aangezien ik 3 maanden gestopt ben met de pil, ben ik toch een beetje nerveus erover. (niet dat we echt aan sex hebben gedaan, maar toch) ik ben nu al een week te laat, en dat heb ik sinds dat ik ongesteld ben, groep 8 ofzo, nog nooit gehad, het was altijd perfect op tijd. dus ik maak me er toch een beetje zorgen over. ik hoor ook wel eens dat als je stopt met de pil dat je menstruatie heel lang uitblijft. maar nadat ik was gestopt ben ik gewoon 2 keer ongesteld geworden. en nu mag ik dus weer met de pil beginnen, maar nu wordt ik maar niet ongesteld. lekker handig
en nu heb ik sinds daarnet een enorme opgezwollen buik, kon er bijna niet van fietsen.

heeft dat er iets mee te maken, dat ik niet ongesteld word? of wordt ik hierna ongesteld?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:17
mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
Het kan betekenen dat je zwanger bent, mar het kan net zo goed betekenen dat je dat niet bent...
Gewoon ff testen, dat is het snelste duidelijkheid...
Waarom ben je gestopt met de pil als ik vragen mag?
Oud 17-05-2004, 16:20
Verwijderd
ik ben gestopt met de pil omdat ik telkens vocht uit mijn tepel kreeg, nu dacht ik dat dat van de pil kwam, (stond in de bijsluiter) m aar mijn dok geloofde dat niet echt.. dus nu moest ik 3 maanden stoppen om te kijken of ik het nog had, en nu had ik het dus niet meer..

dusja vandaar...

maar er is geen geslachtsgemeenschap geweest, in die 3 maanden.

pff echt erg hoor, mijn moeder zit ook de hele tijd, je bent toch niet zwanger he, dat kan toch niet he.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:26
mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
Als er geen echte gemeenschap geweest is is de kans op zwangerschap heel erg klein.
En als je moeder er ook al zo bezorgd om is, kan je haar vast wle vragen om een test voor je te halen als je dat zelf niet durft
Succes!!!
Oud 17-05-2004, 17:30
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
als je geen gemeenschap hebt gehad kun je bijna niet zwanger zijn
hoe lang precies ben je 'overtijd' dus isje menstruatie te laat?

ik was ook bang,ben naar dokter gegaan heb een spastische darm waardoor me buik is opgezet enzo

dus ik zou zeggen wacht nog ff af niet teveel stressen en ga zonodig naar huisarts toe
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:13
Verwijderd
Citaat:
~LiefEngeltje~ schreef op 17-05-2004 @ 18:30 :
als je geen gemeenschap hebt gehad kun je bijna niet zwanger zijn
hoe lang precies ben je 'overtijd' dus isje menstruatie te laat?

ik was ook bang,ben naar dokter gegaan heb een spastische darm waardoor me buik is opgezet enzo

dus ik zou zeggen wacht nog ff af niet teveel stressen en ga zonodig naar huisarts toe
ik ben 'n week overtijd, maar dat is abnomaal voor mijn doen, omdat 'k dat nog nooit heb gehad..

maar die opgezwollen buik is nu weg, gelukkig
nu m'n menstruatie nog..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 23:11
Party_P
Party_P is offline
ik ben niet bepaald een kenner, maar...

omdat je tijd aan de pil bent geweest en gestopt is je lichaam wat "van slag"??

(ja, ik las dat je zei dat je erna 2x ongesteld bent geworden)
Oud 18-05-2004, 15:57
kimberley
kimberley is offline
De kans is klein, maar voor je eigen gemoedsrust kan je beter wel een zwangerschapstestje halen. Zijn ook niet zo duur.
Menstruatie kan ook uitblijven doordat je bang bent om overtijd te zijn he...

suc6 iig
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 16:38
MieX
MieX is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 17-05-2004 @ 22:13 :
ik ben 'n week overtijd, maar dat is abnomaal voor mijn doen, omdat 'k dat nog nooit heb gehad..
Het kan zijn dat je hormoonhuishouding nog niet helemaal op orde is sinds je bent gestopt met de pil, je lichaam moet in een keer weer zelf hormonen aanmaken en dat kan eventueel wat problemen met zich meebrengen (denk ik, ik weet het ook (nog) niet zeker).
Het kan wel dat je na een aantal jaar in een keer onregelmatig ongesteld wordt terwijl je dat daarvoor nooit bent geweest, heb ik wel vaker gehoord.
Oud 23-05-2004, 11:38
Verwijderd
ik ben vandaag ongesteld geworden, 2 weekjes te laat ong. maargoed.. 't is er gelukkig
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:54
Fieneke
Fieneke is offline
ik ben 3 maanden geleden met de pil gestopt, en sindsdien niet meer ongesteld geworden
mja, k kan haast onmogelijk zwanger zijn
Oud 23-05-2004, 12:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Puella pulchra schreef op 23-05-2004 @ 13:54 :
ik ben 3 maanden geleden met de pil gestopt, en sindsdien niet meer ongesteld geworden
mja, k kan haast onmogelijk zwanger zijn
Ik had dat ook toen ik stopte met de pil, toen werd ik nog wel gewoon ongesteld na mijn laatste strip maar daarna duurde het ook ruim drie maanden voor mijn natuurlijke menstruatie weer op gang kwam. Ik wist absoluut zeker dat ik niet zwanger was want ik ben nog maagd. Volgens mij is dat wel normaal en moet je lichaam gewoon weer even eraan wennen dat je de pil niet meer slikt. Probeer je niet te veel zorgen te maken want ook daardoor kan je menstruatie uitblijven. En geniet even van de tijd dat je niet ongesteld bent
Oud 23-05-2004, 13:36
Fieneke
Fieneke is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 23-05-2004 @ 13:58 :
Ik had dat ook toen ik stopte met de pil, toen werd ik nog wel gewoon ongesteld na mijn laatste strip maar daarna duurde het ook ruim drie maanden voor mijn natuurlijke menstruatie weer op gang kwam. Ik wist absoluut zeker dat ik niet zwanger was want ik ben nog maagd. Volgens mij is dat wel normaal en moet je lichaam gewoon weer even eraan wennen dat je de pil niet meer slikt. Probeer je niet te veel zorgen te maken want ook daardoor kan je menstruatie uitblijven. En geniet even van de tijd dat je niet ongesteld bent

ik maak me ook geen zorgen , tis idd wel lekker, en voordat ik de pil slikte was ik ook heel onregelmatig ongesteld (vandaar dat ik de pil ben gaan slikken, maar ik kon niet tegen de hormonen erin, werd er ziek van, ben dus na een half jaar gestopt (heb er meedere geprobeerd) maar tis wel onhandig, want ik weet, als ik weer ongesteld wordt, dat ikdan ook HEEL ERG ongesteld wordt, echt, 2 weken achterelkaar superpijn, maar ok
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten