Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() www.poolbilliard.net -> Belgische website, zeer actief aan meewerken http://www.poolbilliardevent.com/ -> Jaarlijkse poolevent. Beginselen van een EK en WK in zowat alle varianten van pool biljart. Aan die website zit pruts ik ook op de achtergrond. Alex Lely staat het 13de in de Europese Ranking. Alleen heeft ie de laatste keren niet meer meegedaan (?).
|
![]() |
Als je poolt zoals je schrijft/typt, komt het hoogst waarschijnlijk door de drank
![]() Tofke, kewl man, ik ga nu die sites checken! 13e tering weet nog dat ie 1e stond, hm heb hem ook al paar maanden niet meer gesproken/gezien, maar dat komt omdat ik nauwelijks meer pool bij die club, dus zou niet weten waarom hij zo is gedaald. Hmm misschien heb ik nu een kans om hem te verslaan ![]()
|
![]() |
Zekerz, wat een wedstrijd!!
Ik heb echt genoten van de spanning en het was een mooi toernament, maar dat is de Embassy altijd... Ebdon is niet een favo van me, maar hij heeft het zeker wel verdiend. Ook mooi van Hendry om toch weer zo ver te komen, die gast is al zo lang aan de top (wat zou er in zn zakdoekje zitten voor spul, aangezien hij die de hele tijd tegen zn neus hield ) ![]() Snooker = Perfectie
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
MEETING! .. Meeting? CSN | 343 | 19-10-2006 11:38 | |
Vrije tijd |
top 5 leukste sporten... Verwijderd | 315 | 23-10-2005 18:50 | |
Films, TV & Radio |
Buffy topic #5 x-spekkie-x | 500 | 26-05-2004 15:05 | |
Vrije tijd |
wat is je top 5 sporten om op tv te zien? DJ Incompetent | 144 | 25-05-2004 16:50 | |
Vrije tijd |
Stelling: Darten is geen topsport luckyleo | 38 | 03-02-2004 21:47 | |
Vrije tijd |
Wat voor sport is nou leuk? Dr_Love | 32 | 21-07-2002 16:27 |