Oud 22-04-2002, 21:00
TeiZ
TeiZ is offline
Speelt iemand van jullie pool of snooker? Ik neem aan dat vele wel eens gepoold hebben, snooker lijkt er redelijk op, maar het is wel veel moeilijker.

Nu HET grote tournament weer wordt gespeeld, met de nodige aandacht van BBC, vroeg ik mij af of jullie wel eens een paar potjes snookeren, misschien wel competitie.

Pool heb ik zelf geruime tijd fanatiek gedaan, maar speel nu het liefst met vrienden een middagje snooker, het is echt leuk tijdverdrijf als het goed gaat, maar ook erg frustrerend als het niet gaat.

Wie wint trouwens de embassy van snooker?

John Higgins i hope
Oud 22-04-2002, 21:30
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Snooker is geweldig;
ik kijk en speel het al jaren (amateuristisch)

geweldig
dus het is begonnen? tnx
ik kom er normaal pas na een week achter

Stephen Hendry to the top!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:42
TeiZ
TeiZ is offline
Hehe just like me, opeens zie ik het op tv, vloekend zoek ik dan op tot welke ronde ze al zijn gekomen, was er dit jaar gelukkig vroeg bij

Als ik zo'n tournament zie heb ik ook altijd meteen zin om te spelen, en ja snooker is zeker cool!
Oud 22-04-2002, 22:00
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
poolen doe ik wel is relax in een poolcafé ofsow, snooker heb ik vroeger wel is gedaan maar tegenwoordig niet meer. Soms blijf ik wel is hangen bij een snookerwedstrijd op bbc, maar t is opzich best saai
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 22:24
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik speel beide wel eens. De laatste tijd iets minder omwille tijd gebrek. Poolbiljart heb ik 4 jaar in competitie verband gespeeld, snooker alleen voor het plezier.

En wie er gaat winnen bij het snookeren, weet ik nog niet. Ik ga het nog eerst FF aankijken, beetje kijken hoe de meeste spelen
Oud 22-04-2002, 23:03
TeiZ
TeiZ is offline
Hmm,das waar. Na een paar rondes zie je wie er echt in vorm is en een grote kanshebber is. Daarom ook, i hope higgings.

Het is soms ook saai...maar meestal toch de moeite waard...het is gewoon heel relax tv kijken en zeker als er leuke matches zijn! O'sullivan, Hendry, Hunter, Higgins, Stevens,Lee en nog een lading goede spelers zullen echt wel wat moois laten zien !!

Waar ik altijd poolde speelt ook een europese topper in de poolwereld. om hem te zien poolen is ook echt gaaf om te zien, spelen wat minder, want het enige wat ik doe is de ballen in het rack plaatsen
Oud 23-04-2002, 15:39
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
TeiZ schreef:

Waar ik altijd poolde speelt ook een europese topper in de poolwereld. om hem te zien poolen is ook echt gaaf om te zien, spelen wat minder, want het enige wat ik doe is de ballen in het rack plaatsen
dat gevoel ken ik Balletjes in driehoek leggen en toekijken hoe de tegenstander de ballen wegspeeld.

Naja, ik verzorg de website van het Belgisch Pool Biljart. En help mee aan de website van het Europese Biljart. Maw heb ik regelmatig contact met de mensen van het bestuur van het europees en belgisch poolgebeuren.
Oud 23-04-2002, 17:45
TeiZ
TeiZ is offline
Lachuh man! Is zeker wel leuk om er zo in betrokken te zijn..
Dan zegt de naam Alex Lely je misschien wel wat, dat is degene die me dan de ballen laat racken.

Wat zijn de adressen van die sites?
Oud 23-04-2002, 18:36
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
TeiZ schreef:
Lachuh man! Is zeker wel leuk om er zo in betrokken te zijn..
Dan zegt de naam Alex Lely je misschien wel wat, dat is degene die me dan de ballen laat racken.

Wat zijn de adressen van die sites?
www.epbf.com -> Europese website, werk ik op de achtergrond mee
www.poolbilliard.net -> Belgische website, zeer actief aan meewerken
http://www.poolbilliardevent.com/ -> Jaarlijkse poolevent. Beginselen van een EK en WK in zowat alle varianten van pool biljart. Aan die website zit pruts ik ook op de achtergrond.

Alex Lely staat het 13de in de Europese Ranking. Alleen heeft ie de laatste keren niet meer meegedaan (?).
Oud 23-04-2002, 22:12
Zuouw
Zuouw is offline
Mathew Stevens gaat winnen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 22:41
als het ware salsa
als het ware salsa is offline
assik uitga pool ik wel eens en soms benik echt onwaarschijnlijk goed maar dat komt meestal doro de drank
Oud 23-04-2002, 23:26
TeiZ
TeiZ is offline
Als je poolt zoals je schrijft/typt, komt het hoogst waarschijnlijk door de drank

Tofke, kewl man, ik ga nu die sites checken!
13e tering weet nog dat ie 1e stond, hm heb hem ook al paar maanden niet meer gesproken/gezien, maar dat komt omdat ik nauwelijks meer pool bij die club, dus zou niet weten waarom hij zo is gedaald.
Hmm misschien heb ik nu een kans om hem te verslaan
Oud 24-04-2002, 20:41
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Ik hoop dat O'Brien wint , hij heeft wel een lache speelstijl, maar jah hij's nie echt zo goed vergeleken met Higgins ....maar jah Higgins is nu eenmaal erug goed!

Maar jah, het wordt of Williams óf Higgins...mijn voorkeur gaat liever naar Williams
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 16:09
Tofke_H
Tofke_H is offline
Het was een mooie en spannende finale afgelopen nacht. Met een mooie winnaar. Overigens de halve finale's mochter er beste zijn. Stevens enzo.
Oud 07-05-2002, 16:36
TeiZ
TeiZ is offline
Zekerz, wat een wedstrijd!!
Ik heb echt genoten van de spanning en het was een mooi toernament, maar dat is de Embassy altijd...

Ebdon is niet een favo van me, maar hij heeft het zeker wel verdiend.
Ook mooi van Hendry om toch weer zo ver te komen, die gast is al zo lang aan de top
(wat zou er in zn zakdoekje zitten voor spul, aangezien hij die de hele tijd tegen zn neus hield )

Snooker = Perfectie
Oud 07-05-2002, 22:22
ABrules
ABrules is offline
Snooker en Pool rulen BIG TIME, ikzelf biljart ook ik vind het allemaal tof.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 17:46
marieke_temp
marieke_temp is offline
snooker was moooooooooooooi
dacht dat o'sullivan wel zou winnen (had ik wel leuk gevonden) maar zekers verdiend van ebdon. weer eens wat anders dan hendry he...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten