![]() |
||
Citaat:
|
Sommigen liggen er meer dan een half jaar uit.
Mijn advies: bezoek een homeopaat. Je kunt het allicht proberen en ik heb veel verhalen gehoord dat het hen hielp er snel weer boven op te komen. Ikzelf heb nooit pfeiffer gehad, maar ben wel vaak geholpen door homeopathie bij andere dingen.
||
Citaat:
Ik heb geloof ik nog nooit zulke goeie cijfers gehaald als toen ik pfeiffer had ![]() ![]()
|
Hoe meer je doet, hoe langer de pfeiffer zal blijven.
Dus als jij aan je huiswerk gaat werken ook al ben je moe, dan rust je niet voldoende uit en dan duurt het dus nog veel langer eer dat je weer beter bent. Wees dus wijs en laat het de eerste tijd lekker zitten. Wil je liever kort pfeiffer hebben en daarna weer langzaam aan alles ophalen of alles proberen bij te houden maar daardoor extra lang ziek zijn?
||
Citaat:
Heb je tot nu toe al veel gemist in schoolwerk?, hoelang heb je al pfeiffer?
|
![]() |
Zorg echt dat je goed uitziekt, neem er de tijd voor. Probeer niet te snel weer naar school te gaan, anders krijg je ME en daar word je al helemaal niet blij van.. Een vriendin van mij heeft dat dus..
|
![]() |
ik heb pfeiffer nu denk ik 3 weken en ik heb nu pas 1 dag school gemist omda ik de eerste 2 weken gewoon naar schoool ben blijven gaan en daarna hadden we 1 week vakantie en toen kwam het er dus echt uit. helemaal kapot maar nu ik dus niks doe gaat het weer de oeie kant op mijn kieren zijn minder opgezwollen geen keelpijn meer en nog wel moe maar dar ook minder gelukkig ik heb vandaag zelfs weer een beetje huiswerk gemaakt haha
waaneer mag je egt weer zoenen ? 100 % zeker graag
||
Citaat:
Als je met een jongen gezoend hebt in de eerste 4-6 weken voor je pfeiffer kreeg, dan kan je met diezelfde jongen lekker verder zoenen, want die is dan toch al besmet. En anders zou ik gewoon wachten tot jij je weer redelijk goed voelt. Anders kun je jaren wachten.
||
Citaat:
Allemaal hetzelfde.
|
Ja zeker, dat kan, het komt in heel lichte tot heel zware vormen voor. Het kan heel goed zijn dat je een keer twee weken een flinke griep hebt gehad, dacht je, en dat het eigenlijk pfeiffer was.
@TS: Het aller aller aller belangrijkste is écht niet over je grenzen gaan. Eerst uitrusten, maak je niet druk om school, dat komt echt wel. En al wil je daar nu nog niet aan denken: Maar een jaartje over doen is minder erg dan niet goed uitzieken en je leven lang blijven kwakkelen. Geloof mij, ik heb nu na pfeiffer ME gekregen, en ik zit volgend jaar voor de derde keer in 6 vwo. Een jaartje is niet zo erg. Maar goed, dat is allemaal van later zorg, eerst uitzieken jij! Nu weet ik niet hoe erg jij het hebt (ikzelf ben een aantal maand bedlegerig geweest), maar luister gewoon echt goed naar je lichaam. Uitrusten is het allerbelangrijkste, niet toch gaan werken als je niet genoeg concentratie hebt, want je maakt je alleen maar moe dan. Als je per se huiswerk wil maken, kijk dan wanneer op de dag je het minst moe bent, en ga voor of natijd slapen/rusten. Verder hebben veel mensen met pfeiffer last van hun lever, dus stop eens een tijdje met vette dingen eten, dat kan erg helpen. Wil je nog meer weten, erover praten of wat dan ook, voeg me maar toe op msn of mail (staat in mn profiel).
||
Citaat:
![]() Ik ben het met Konijn eens. Ik zit in een vergelijkbare situatie als zij en wat ze zegt klopt. (vind ik in ieder geval ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb zelf ook pfeiffer gehad, en ik wil even zeggen dat sommige mensen er niet zo nuchter over moeten doen, mensen zeggen snel van oh ja dan ben je zeker een beetje moe he.? gaat wel over hoor ga maar lekker naar school. nou ik heb 7 maanden doodziek in me bedje gelegen tot ik nog maar 40 kilo woog van het overgeven en niets kunnen eten toen aan het infuus gelegen in het zieken huis, ik heb in die 7 maanden constant keelontsteking gehad en ik ben nu na een jaar nog steeds moe!!!!
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik vind de opmerking van Fleet Admiral extreem ongepast ![]()
|
![]() |
hoi hoi
kei leuk dat jullie allemaal reageren ![]() maaruh nog ff een vraagje: ik heb met een jongen gezoent 4-6 weken van te voren maar op zo`n site staat dat je als je een goeie weerstand hebt geen pfeiffer kan krijgen dus kan het ook zijn dat hij het niet krijgt. maar mag ik nou evengoed wel met hem zoenen ofniet? ik voel me al veel beter keelpijn is helemaal weg ook niet meer zo heel erg moe alleen nog heel slap in mijn armen en benen dus dat gaat de goeie kant uit maaruh geef nog ffies antword op mijn vraagje please alvast bedankt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over het huiswerk; Ik moest laatst naar de gg&gd en daar werd me verteld dat je via hen en via je school bijles thuis kan krijgen. Voor mij was dit helaas te laat ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() je doet alsof ze een aanstelster is die niet moet klagen! Zij heeft duidelijk de heftige variant te pakken gehad, dus als zij wil "klagen" dan mag ze dat van mij doen zoveel als ze wil
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-05-2004 om 22:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
What's next. Iemand wordt aangereden, en verliest 2 armen. Ga je dan zeggen, wees blij dat je je benen nog hebt? |
![]() |
|
![]() |
Heb al een paar dagen 2 grote opgezwollen klieren onder m'n kaak en ieder keer als k slik, doet het pijn. Kzei het tegen mijn ma en zij zei dat k waarschijnlijk klierkoorts ( Pfeiffer???) had,maar kheb niet echt de andere symptomen zoals moe zijn...iemand raar?
|
Voor de zoveelste keer (gebruik de zoekfunctie eens en zoek naar Pfeiffer).. ja dat kan, dat is niet raar.
Er zijn allerlei symptomen die je wel of niet kunt hebben, er zijn ook heel veel mensen die zulke lichte symptomen hebben dat ze niet eens weten dat ze Pfeiffer hebben (of hebben gehad). Maar ga er niet gelijk van uit.. je kunt toch ook gewoon keelontsteking hebben? Gewoon ff naar de dokter, wij kunnen geen bloedonderzoek bij je doen..
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik heb pfeiffer. Droppiex | 8 | 27-01-2012 09:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ziekte van pfeiffer Charity's | 4 | 18-01-2012 08:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
pfeiffer pietje11 | 22 | 20-12-2010 11:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
pfeiffer+huiduitslag Tulpje6 | 15 | 28-02-2006 22:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
pfeiffer jet | 12 | 10-06-2004 15:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Alle symptomen van Pfeiffer, maar na bloedtest.. Elysium | 2 | 17-03-2004 14:56 |