![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Had je zelf ook zo kunnen vinden met behulp van google. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik wilde beginnen met rijlessen, ik heb aan de dokter gevraagd of het kwaad kon, rijden met die medicijnen, hij dacht ook dat ik er wel een poos aan vast zou zitten, dus zou mijn rijbewijs hebben als ik nog slikte. Volgens mijn huisarts kan het niet veel kwaad, omdat er ook mensen zijn die paroxetine hun leven lang moeten slikken, en die rijden ook gewoon auto. Ik heb zelf ook gewoon gedronken tijden het medicijngebruik, en ik had nergens last van, niet eerder aangeschoten of iets in die richting. Ze raden het af, en volgens mij zijn ze verplicht zo'n gele sticker op je doosje te plakken, en het in de bijsluiter te zetten, omdat er een bepaalde werkzame stof in zit ofzo. Vraag het anders eens aan je huisarts als je er weer bent! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is zelf snog erger; als jij bijv. spruitjes eet, en je weet dat je hier eens een allergische reactie of iets op hebt gehad, dan ben je ook al fout bezig. Krijg je in deze situaties een ongeluk, controleren ze alles, en krijg je het allemaal niet vergoed. Wat het rijden zelf betreft, dat voel je zelf het beste aan. In feite mag het niet, omdat je het 'gevaarlijk' is. Het risico dat je loopt als je geen last hebt van de bijwerkingen, toch gaat rijden, en een ongeval veroorzaakt; dat je niets vergoed krijgt.... Dus ach....het mag wel, maar vestandig? Ik weet het niet...het blijft een gok. Anderzijds; hoeveel mensen stappen er niet in de auto zonder ooit te beseffen dat het niet mocht? GRTJS En ehm..ik ga dus wel gewoon nog lessen vanmiddag; er zit toch wel iemand naast die ingrijpt. Was dit niet het geval, zou ik me wel ff tien keer bedenken.... ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verkeer & Vervoer |