Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ha, daar ben ik afgelopen zomer geweest met wat vrienden
![]() ![]() Het meer van Bled Bled is idd leuk om heen te gaan ![]() ![]() ![]() Er is een boekje over Slovenie vd ANWB, was handig! Die zou ik zeker aanschaffen. Sowieso iets van een gids meenemen, want de taal is onbegrijpelijk en soms is het er wel dorps want veel grote steden zijn er niet..Hm en nog een tip; vanaf Koper gaat er een boot naar Venetie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ongeveer ja toen Josip Tito Broz aan de macht kwam [geweldige man! ![]() maar voor Yugoslavie toen waren slovenie, bosnie, kroatie, servie & montenegro en macedonie ookal verbonden met elkaar (qua cultuur taal enzo) en de nationalistische gevoelens > haha vandaar dat k zo dol ben op mYn land ![]() ![]() J'adore de Balkan
||
Citaat:
gdje je wc/toilet ![]() want als je Servier was dan had je t0g "gde je wc" ![]() en trouwens we gebruiken t0g geen "toilet" alleen vc/wc haha of ben k nou zo slecht achteruit gegaan met mijn bosnisch :$:$
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[WK] Groep C (Engeland, Verenigde Staten, Algerije, Slovenië) WolterB | 13 | 23-06-2010 17:42 | |
Vrije tijd |
Nederland op weg naar EK 2008 Fides | 500 | 22-08-2007 22:55 | |
Vrije tijd |
Nederland - Slovenie B-Hooligan | 9 | 16-11-2005 14:40 | |
Muziek |
!Het Grote Eurovisie Songfestival Topic! juliettebinoche | 10 | 10-05-2003 22:19 | |
Vrije tijd |
WK in Japan en Zuid-Korea Boogie | 25 | 20-05-2002 20:59 |