Oud 01-06-2004, 20:38
Duifje
Duifje is offline
Ik heb een vraagje: Mijn vriend is de eerste persoon waarmee ik sex heb en heb dus ook nooit echt in 'real life' eerder een piemel/penis/what ever gezien.

Ik vroeg me af of het zo hoort dat als een jongen een stijve heeft er geen voorhuid meer over zn eikel heen zit, of dat dit betekend dat hij besneden is?!

Beetje domme vraag misschien, maar weet het gewoon eigenlijk niet. En vragen... tjah weet niet, kan wel maar voel ik me ook zo lullig.

Laatst gewijzigd op 01-06-2004 om 20:41.
Oud 01-06-2004, 20:40
Lil'Anthony
Lil'Anthony is offline
alstie goed stijf is dan gaat die voorhuid wel naar achter hoor.. betekend nie dattie besneden is... alstie in slappe toestand geen voorhuid heeft... dan istie besneden
Oud 01-06-2004, 20:46
Verwijderd
als ie besneden is heeft ie in stijve toestand ook geen voorhuid hoor

maar hij heeft wel gelijk
Oud 01-06-2004, 20:50
Duifje
Duifje is offline
Oke. Thnx... dan is tie niet besneden! (Voor de mensen die de conclusie nog ff wouden horen )
Oud 01-06-2004, 20:54
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Duifje schreef op 01-06-2004 @ 21:50 :
Oke. Thnx... dan is tie niet besneden! (Voor de mensen die de conclusie nog ff wouden horen )
Je had het hem natuurlijk ook gewoon even kunnen vragen... Of denk ik dan weer zo krom?
Oud 01-06-2004, 21:10
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 01-06-2004 @ 21:54 :
Je had het hem natuurlijk ook gewoon even kunnen vragen... Of denk ik dan weer zo krom?
kan denk ik best 'schaamtelijk' over komen als je dat vraagt omdat je het niet weet...?
want stiekem is dat toch iets wat je wel al op jongere leeftijd zou moeten weten toch? :$
Oud 01-06-2004, 21:11
Lil'Anthony
Lil'Anthony is offline
Citaat:
Oud 01-06-2004, 21:20
Duifje
Duifje is offline
Nah, dan voel ik me wel een beetje dom/lullig. Maar dat had ik anders ook wel gedaan hoor.
Oud 01-06-2004, 21:25
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Duifje schreef op 01-06-2004 @ 22:20 :
Nah, dan voel ik me wel een beetje dom/lullig. Maar dat had ik anders ook wel gedaan hoor.
Hij is je eerste. Hij heeft zelf ook in die situatie gezeten dat ie voor het eerst een vagina zag en zich afvroeg: goh, zien ze er allemaal zo uit? Ruiken ze allemaal zo? Bladiebladiebla.
Dus als het goed is heeft hij ook wel begrip voor jouw ontdekkingstocht naar het manlijk lichaam.
Oud 01-06-2004, 21:34
Verwijderd
Citaat:

Ik vraag me ook vaak af wat andere tieners voor relatie hebben als ze dit soort dingen 'gek' vinden om te vragen.
Oud 01-06-2004, 21:38
Verwijderd
Ach, big deal. Misschien zat mevrouw gewoon op dit forum en wou ook een topic en dacht, goh, wat vraag me ik me nu af? Ohja, dat kan ik wel eventjes vragen.

Ook zomaar een optie. Zegt denk ik weinig over de relatie.
En volgens mij kan hier verder wel een slotje op.
Oud 01-06-2004, 21:40
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 01-06-2004 @ 22:38 :
Ach, big deal. Misschien zat mevrouw gewoon op dit forum en wou ook een topic en dacht, goh, wat vraag me ik me nu af? Ohja, dat kan ik wel eventjes vragen.

Mja, op zich wel. Tenzij de TS nog meer antwoorden wou? Wachten dat even af, als alles helder is, dan sluiten we em oke?
Oud 01-06-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 01-06-2004 @ 22:38 :

Bedoel niet alleen dit topic. Het valt me vaak op op dit forum dat dat blijkbaar 'eng' gevonden wordt terwijl ik het idee heb dat als je met seks begint, je toch redelijk vertrouwd bent met elkaar
Oud 01-06-2004, 22:01
Verwijderd
Mja, lichamelijk vertrouwd zijn met elkaar en seks hebben met elkaar hoeft niet te betekenen dat je je daar op verbaal vlak ook volledig vrij in voelt. Ik denk ook niet dat het ene alleen bereikbaar is in combinatie met het andere.

Voor sommige mensen is iets verwoorden veel genanter dan iets laten zien of doen. Misschien zou je er wel over moeten kunnen praten en waarschijnlijk kan dat ook wel gewoon, maar wanneer je je daar nog niet volledig bij op je gemak voelt kun je rare gesprekken en misverstanden krijgen, denk ik.

Die dingen zullen met de tijd denk ik ook wel komen. Je geeft nu eenmaal veel om elkaar, dan is het, vooral in het begin misschien moeilijk om bepaalde dingen te zeggen. Zo'n vraag als dit stelt dan weinig voor, maar onderwerpen als niet klaar kunnen komen enzovoorts kan best lastig zijn om over te praten. Je bent gewoon zo bang dat het verkeerd overkomt, en juist doordat je het bent is dat waarschijnlijk ook zo. Blijft mijn gedachte ook wel dat je het gewoon moet proberen hoor, maar kan me wel voorstellen dat het niet voor iedereen vanzelfsprekend is over die dingen te praten. (Eerder uit angst de ander te kwetsen dan uit schaamte, ook)
Oud 01-06-2004, 22:23
Duifje
Duifje is offline
Nah, om eerlijk te zijn vind ik dat er wel een beetje heel snel conclusies worden getrokken.
Vooral de conclusie van Dusjcrib dat ik een beetje 'vraagje prik' loop te spelen en dus vragen stel zonder hier een reden voor te hebben.

Ik zat hier gewoon over in, en ben vanuit huis uit opgevoed waarbij rond dit soort onderwerpen een beetje een taboe heerst. Daardoor vind ik het lastig om er over te praten en dacht dat het wel een redelijke vraag was. Daarnaast heb ik altijd gedacht dat een forum er voor was om ervaringen te delen en eventueel vragen te stellen. Niet? Dan zou ik toch wel een keer een uitleg ontvangen met wat dan wel de bedoeling is.

Edit: alles is helder overigens. Dus opzich mag er wel een slotje op. Maar word er gewoon een beetje boos om dat er zo word gereageerd op een vraag, waarvoor ik al moed heb moeten verzamellen om hem hier neer te zetten.

Laatst gewijzigd op 01-06-2004 om 22:26.
Oud 01-06-2004, 22:55
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Duifje schreef op 01-06-2004 @ 23:23 :
Nah, om eerlijk te zijn vind ik dat er wel een beetje heel snel conclusies worden getrokken.
Vooral de conclusie van Dusjcrib dat ik een beetje 'vraagje prik' loop te spelen en dus vragen stel zonder hier een reden voor te hebben.

Ik zat hier gewoon over in, en ben vanuit huis uit opgevoed waarbij rond dit soort onderwerpen een beetje een taboe heerst. Daardoor vind ik het lastig om er over te praten en dacht dat het wel een redelijke vraag was. Daarnaast heb ik altijd gedacht dat een forum er voor was om ervaringen te delen en eventueel vragen te stellen. Niet? Dan zou ik toch wel een keer een uitleg ontvangen met wat dan wel de bedoeling is.

Edit: alles is helder overigens. Dus opzich mag er wel een slotje op. Maar word er gewoon een beetje boos om dat er zo word gereageerd op een vraag, waarvoor ik al moed heb moeten verzamellen om hem hier neer te zetten.
Ik begrijp je wel hoor. Wat ik je wel mee wil geven is dat als je vragen hebt over het lichaam van je eigen vriend, je deze het beste aan hemzelf kan stellen. Niemand weet meer van zijn lichaam dan hijzelf en je hoeft je er absoluut niet voor te schamen er vragen over te stellen.
Verder kan je hier alles kwijt.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten