Oud 31-05-2004, 18:45
WanderingSpirit
WanderingSpirit is offline
HELLUP!!!
Ik was dus examens aan het oefenen en nu opeens wil mn GR geen formules meer invoeren! Geen enkele! Ik krijg steeds de error: INVALID DIM ik heb in de handleiding opgezocht wat dat betekent en dwz dat ik zog. een onmogelijke formule heb ingevoerd, maar hij doet het bij geen 1 formule of wat ik dan ook invoer... EN IK HEB MORGEN WIS EXAMEN!!! Weet iemand wat ik kan doen? *wanhopige blik* (en ja ik heb al vanalles geprobeerd, window etc. nix helpt!)
Oud 31-05-2004, 18:57
I-brahimovic
I-brahimovic is offline
Welke GR heb je?

Je kunt natuurlijk ook je GR resetten, moet je wel even je spiekbriefjes handig ergens opslaan
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 19:00
sdekivit
sdekivit is offline
moet je even naar MEM gaan reset kiezen en dan defaults (NIET DIE ANDERE !!!!!) en dan resetten --> gaat ie terug naar standaardinstellingen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 20:17
miss Elise
miss Elise is offline
gewoon nieuwe batterijen dr in en t probleem is opgelost
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 20:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
miss Elise schreef op 31-05-2004 @ 21:17 :
gewoon nieuwe batterijen dr in en t probleem is opgelost
maar dan wel vervangen op de volgende manier: eentje eruit, nieuwe erin, volgende eruit, volgende nieuwe erin en zo verder gaan anders heb je kans dat je programaatjes gewist zijn, heb ik namelijk een keer gehad.
Oud 31-05-2004, 21:06
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 31-05-2004 @ 21:57 :
maar dan wel vervangen op de volgende manier: eentje eruit, nieuwe erin, volgende eruit, volgende nieuwe erin en zo verder gaan anders heb je kans dat je programaatjes gewist zijn, heb ik namelijk een keer gehad.
Volgens mij heb je dan iets goed verkeerds gedaan. Het geheugen wordt dan namelijk nog steeds gevoed door dat kleine batterijtje wat erin zit. Of heb je je batterijen er heel lang uit gelaten?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 31-05-2004 @ 21:57 :
Dat gebeurt alleen als je (per ongeluk) je rekenmachine aan laat staan tijdens het vervangen van de batterijen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 21:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Fatality schreef op 31-05-2004 @ 22:06 :
Volgens mij heb je dan iets goed verkeerds gedaan. Het geheugen wordt dan namelijk nog steeds gevoed door dat kleine batterijtje wat erin zit. Of heb je je batterijen er heel lang uit gelaten?
nee, ik heb ze er uitgehaald en er toen weer nieuwe ingedaan maar het was toch gewist. Ik weet niet hoe het komt maar ik wil toch waarschuwen dat dit kan gebeuren want het lijkt me heel erg balen zo vlak voor je examens.
Oud 31-05-2004, 21:35
WanderingSpirit
WanderingSpirit is offline
Thnx allemaal!
Ik heb mn vriend gebeld en mn programmas ff op zijn GR gezet en die van mij gereset, nu doet ie ut weer PHEW
Bedankt voor de tips! =D
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten