Oud 08-06-2004, 16:16
mira_love
mira_love is offline
Bij mij op school zit een jongen die ik heel leuk vindt. Ik ken hem verder helemaal niet en hij mij ook niet, maar sinds ik hem twee weken geleden bij een workshop heb gezien, kan ik nergens anders aan denken dan aan hem! Hij is helemaal gewelig. Ik zou hem ook heel graag wat beter willen leren kennen. Nou heb ik vandaag gehoord dat hij al een vriendin heeft. Moet ik hem nu gewoon uit mijn hoofd zetten? Of moet ik het hem toch nog vertellen en dan maar kijken wat hij doet? Ik weet het niet!
Oud 08-06-2004, 16:19
annetjuh
annetjuh is offline
ik zou het gewoon laten varen, want hij heeft een verdien kleine kans dat hij haar voor jou laat varen.
En als je aanhankelijk de waarheid verteld kan het overkomen dat je beetje triest en erg aanhankelijk bent.
Zou gewoon eens met hem praten of zo.
Maar zou hem proberen te vergeten
Oud 08-06-2004, 16:21
mira_love
mira_love is offline
ja, nou ik denk niet dat ik ooit met hem aan de praat kom, want daar ben ik veel te verlegen voor. IK probeer nu wel oogcontact met hem te krijgen, kijken of hij terug kijkt of niet. Meer kan ik niet doen denk ik.
Oud 08-06-2004, 16:24
annetjuh
annetjuh is offline
dat is op zich ook al heel wat maar niet zeggen dat je hem geweldig vind want dat vind ik persoonlijk iets te drastisch vooral omdat je hem niet zo goed kent.
Je zou ook vlak bij hem gaan zitten in de pauze's en dan gaan ouwehoeren met je vriendinnen als je er vaak genoeg zit komt er vast wel eens een tijd dat zijn groep zich met jullie bemoeit of jullie kunnen hen erbij betrekken, (er zijn vast wel vriendinnen die dat wel durven) en dan zou je met hem een praatje kunnen maken. Vergt tijd en dan misschien ook wel lef, maarjah je moet toch wat? en misschien is eht dan ook wel uit met zijn vriendinnetje
Oud 08-06-2004, 16:28
mira_love
mira_love is offline
ja, ik zat er al aan te denken om dan na de zomervakantie maar eerst weer eens te vragen of hij nog steeds verkering heeft met zijn vriendin, zo niet, dan maar eens kijken wat ik kan doen. Misschien dat ik in de vakantie nog wel iemand anders tegen het lijf loop.
Oud 08-06-2004, 16:30
annetjuh
annetjuh is offline
precies...
kijken mag altijd he.
waar en wanneer maakt dan niet uit.
Oud 08-06-2004, 16:36
Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
mira_love schreef op 08-06-2004 @ 17:28 :
ja, ik zat er al aan te denken om dan na de zomervakantie maar eerst weer eens te vragen of hij nog steeds verkering heeft met zijn vriendin, zo niet, dan maar eens kijken wat ik kan doen. Misschien dat ik in de vakantie nog wel iemand anders tegen het lijf loop.
Mss nog wel het beste ook je ziet wel wat de tijd brengt?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 20:32
mira_love
mira_love is offline
ja, je moet gewoon geduld heben in dit soort dingen. Maar na alles wat er het afgelopen jaar is gebeurd in mijn liefdesleven, zou ik nou heel graag iemand naast mij zijde willen hebben waar ik heel veel om geef en wie ook heel veel om mij geeft. Toe ik dus in de gaten kreeg dat ik verliefd was op deze jongen, gaf me dat weer moed maar helaas is geluk in de liefde me nog niet gegund. Maar goed, er zijn natuurlijk veel ergere dingen in het leven dan de mijne. Ik kijk wel wat de vakantie me dit jaar brengt, alleen ik hoop wat beter dan vorig jaar. Sorry voor al te **** maar ik moest het even kwijt.

groetjes mira_love
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten