![]() |
|
Verwijderd
|
Wie kent ze niet? Band van onze favoriete forumster Krummeltje (Hier rechts, links een ander bandlid geloof ik) maakten ooit het geweldige nummer 'Pieter' (rechter muisknop > opslaan als, hoop ik)
![]() Na het horen van dit werkelijk fantastische nummer besloot een andere muziekforummer, konflict, dit nummer zelf eens onder handen te nemen, onder andere omdat het nummer zijn naam draagt. Foto: ![]() Deze song is hier (wederom rechter muisknop blabla) te downloaden. Songtext: Pieter Als het spook in je hoofd is verdwenen En de rottigheid is uit je genen En je bent weer vrij... Of als de levensmoed is verloren Bekijk je de zeis en de zwarte kap van voren Wacht je dan op mij? Baan je een weg door het Centrum, Pieter Baan je een weg door de nacht Totdat de haat en je pijn zijn verdwenen Totdat het lot en iedereen naar je lacht Als de rechter en je linker niet meer willen En de wereld en jij zo verschillen Denk je dan aan mij? Maar als talloze maanden verstrijken Met mensen die fluisteren en naar je kijken Ben je dan blij? Baan je een weg door het Centrum, Pieter Baan je een weg door de nacht Totdat de haat en je pijn zijn verdwenen Totdat het lot en iedereen naar je lacht Over hemel en aarde verschoven En niemand die jóú wil geloven Want je bent weer vrij... Baan je een weg door het Centrum, Pieter Baan je een weg door de nacht Totdat de haat en je pijn zijn verdwenen Totdat het lot en iedereen naar je lacht Waardeer! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
hehe
![]() @ Tom Violence: misselijkmakend? ![]() Citaat:
![]() [newsflash] we gaan de rockopera Pieter opnemen ![]() zie http://www.simontheghost.cjb.net/ --> Pieter [/newsflash] Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 10:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (en ja, ik wilde gewoon die foto nog eens posten.) |
![]() |
||
Citaat:
ik hou niet van tranentrekkers ![]()
||
Citaat: