Oud 13-06-2004, 11:38
Sitia
Sitia is offline
Hallo,
k heb de erfenis gemist maandag en vooral omdat het de slotaflevering was wil ik hem graag helemaal zien.
Nou wordt het altijd herhaald op zondag, om 6 uur op Yorin, maar er wordt deze week maar 1 uurtje herhaald, terwijl die aflevering toch 2½ uur duurde.
Weet iemand wanneer de rest dan herhaald wordt of welk deel dan vanavond op yorin komt?
Dankjulliewel!
Liefs,
Sanne
Oud 13-06-2004, 11:55
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
ja idd, bij mij precies hetzelfde probleem........
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 12:26
Sitia
Sitia is offline
Ik lees net wel op de site van rtl (www.rtl4.nl) dat je voor 1 euro de hele aflevering op je pc kunt kijken, misschien is dat dan een idee?

Maar als iemand ook nog weet wat er dus vanavond komt, laat het even weten
Oud 13-06-2004, 20:18
Verwijderd
vorige week is de eerste aflevering van de dubbele van maandag uitgezonden. vanavond werd van 6-7 het tweede deel uitgezonden.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:30
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 13-06-2004 @ 21:18 :
vorige week is de eerste aflevering van de dubbele van maandag uitgezonden. vanavond werd van 6-7 het tweede deel uitgezonden.
Volgens mij klopt het niet wat je zegt......maandag was een dubbele aflevering...ik denk dat ze vandaag het eerste deel van die dubbele hebben uitgezonden en dat volgende week het tweede deel komt, en dat is dus de laatste aflevering.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 21:12
Verwijderd
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 13-06-2004 @ 21:30 :
Volgens mij klopt het niet wat je zegt......maandag was een dubbele aflevering...ik denk dat ze vandaag het eerste deel van die dubbele hebben uitgezonden en dat volgende week het tweede deel komt, en dat is dus de laatste aflevering.
het klopt wel wat ik zeg, heb het vorige week met eigen ogen gezien. ik zapte langs bleef op yorin hangen en kende het deel van de erfenis nog niet. maandag zag ik dat deel langskomen in het eerste gedeelte.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 11:21
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 13-06-2004 @ 22:12 :
het klopt wel wat ik zeg, heb het vorige week met eigen ogen gezien. ik zapte langs bleef op yorin hangen en kende het deel van de erfenis nog niet. maandag zag ik dat deel langskomen in het eerste gedeelte.
dus dan was gisteravond de laatste aflevering? Wel vaag want je zag nog een voorstukje.....?? Of begrijp ik er gewoon niks meer van?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 13:33
Verwijderd
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 14-06-2004 @ 12:21 :
dus dan was gisteravond de laatste aflevering? Wel vaag want je zag nog een voorstukje.....?? Of begrijp ik er gewoon niks meer van?
dat voorstukje was wat anders, je zag het gezicht van die vader.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 13:35
Ketjing
Ketjing is offline
gisteren was op Yorin niet de laatste aflevering. Maandag op RTL bestond de aflevering uit 2 delen (een oude aflevering en het slot) die oude aflevering was er gisteren ook op. Nog een aanwijzing waarom het niet het slot was: er zat nog een voorstukje voor het slot achter.
ik hoop dat volgende week het slot word herhaald, anders ben ik genept
Oud 14-06-2004, 20:41
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 14-06-2004 @ 14:35 :
gisteren was op Yorin niet de laatste aflevering. Maandag op RTL bestond de aflevering uit 2 delen (een oude aflevering en het slot) die oude aflevering was er gisteren ook op. Nog een aanwijzing waarom het niet het slot was: er zat nog een voorstukje voor het slot achter.
ik hoop dat volgende week het slot word herhaald, anders ben ik genept
Kijk, ik dacht dus ook dat het zo was....nouja we zullen zondag wel zien.....ik wil het einde idd ook niet missen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 10:21
waaromniet?
waaromniet? is offline
Dan moet je ook maar gewoon er zijn of iets opnemen als je een serie volgt
Oud 17-06-2004, 10:45
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 17-06-2004 @ 11:21 :
Dan moet je ook maar gewoon er zijn of iets opnemen als je een serie volgt
ik zat zondag ook klaar (keek ik altijd zondag) maar ja toen kwam ik erachter dat ik die aflevering al gezien had
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten