Oud 03-06-2004, 22:55
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
hey, er word hier bijna tot in de detail uitgelegd hoe je een meisje moet ontmaagden, tips voor de eerste keer enzo...
Maar ik heb ook een paar vraagjes
Het zit er aan te komen tussen ik en mn vriendje, en hij is nog maagd. Ik heb het nog maar ene keer gedaan, en weet eigenlijk nog totaal niets meer. Maar ergens ben ik de meest ervaren van ons twee, dus word van mij verwacht dat ik nu het hef in handen neem...(dat gevoel heb ik) Maar ik weet niet hoe ik daar aan moet beginnen. En moet dat ook eigenlijk? bedoel aan de jongens, bij jullie eerste keer, als zij geen maagd was, verwachte je dan ook dat zij de redelijk actieve rol speelde of is het niet noodzakelijk, dat de euhm "ervaren" persoon dit doet?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 23:17
little nemo
little nemo is offline
nah ik neem aan dattie weet dat je t maar 1x gedaan hebt, dus als je m gewoon zegt dat je dr vrijwel niets over weet dan zal ie dat idee wel niet meer hebben...like, opzich verwacht je idd van de ervarene dat ie initiatief neemt, maar aangezien jij dat niet bent denk ik niet dat ie dat doet...wat niet wegneemt dat je dat niet gewoon kan doen trouwes...
Oud 03-06-2004, 23:58
juno
juno is offline
Ik heb mij ook een weg gebluft door mijn begintijd, en zelfs de eerste geloofde eigenlijk toch niet erg dat ik nog nooit met iemand gevreeen had, en de tweede dacht dat ik al jaren ervaring had. (in werkelijkheid 1 keertje).

Gewoon lekker beginnen met zoenen en knuffelen en vrijen, en de rest gaat eigenlijk vanzelf en is heerlijk. Achteraf begrijp je niet waarom je dat zou zo geweldig vond, maar toch is het dat wel, juist omdat je van toeten noch blazen weet.

Niet bang zijn, het is geen wedstrijd en ook geen examen, en je KUNT het niet fout doen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 03:20
GRRR
GRRR is offline
echt wel.

een natte scheet laten als je nog niet gescheten hebt en erg ontspannen bent
geen stijve lul kunnen krijgen omdat je te gespannen bent
verkeerde gaatje betreden en het niet weten
twee seconden na het penetreren klaar komen
bij het voorspel al klaar komen en hem niet meer omhoog kunnen krijgen
vieze geurtjes, uit je mond, genitaliën, oksels, voeten, haar
pik kaas
kut kaas jaja die ben ik tegen gekomen kinders
zo nerveus zijn dat je je motoriek compleet kwijt raakt en haar eerder pijn doet dan geiler maakt waardoor ze geen zin meer krijgt en enorm droog wordt, letterlijk.

veel plezier
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 07:01
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 04-06-2004 @ 04:20 :
echt wel.

pik kaas
zo nerveus zijn dat je je motoriek compleet kwijt raakt en haar eerder pijn doet dan geiler maakt waardoor ze geen zin meer krijgt en enorm droog wordt, letterlijk.

veel plezier
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 07:18
Verwijderd
@GRRR: LOL

Maar toch he, als het nu meteen goed op de video moest kon ik me er nog iets van voorstellen, maar begin gewoon, dan zie je vanzelf waar het schip strand. Bij iedere nieuwe partner moet je elkaar weer een beetje ontdekken, want iedereen zit anders in elkaar. En aangezien jullie je brood niet hoeven verdienen ermee, zou ik maar gewoon lekker aan de slag gaan.

Veel plezier
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 07:19
VanDalen
Citaat:
echt wel.

pik kaas

veel plezier
Tja, dat klinkt toch als examenvrees of faalangst...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 10:35
the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Mijn vriend was ook maagd voor hij mij leerde kenne, en ik niet !! Ik heb toen wel het initiatief genomen, gewoon alles zachtjes aan laten gaan, en dan mja kwam ik bovenop hem zitten, en dan zei hij van ik wil het wel eens proberen !! Ging echt compleet vanzelf !!

Veel plezier !!
Oud 04-06-2004, 11:43
Uziel
Uziel is offline
Citaat:
echt wel.

pik kaas

veel plezier
Dat komt me zoooo bekend voor... Het zweet brak me aan alle kanten uit En dan nog blunderen van hier tot tokyo, totdat gezegd wordt: "laat maar we proberen het een volgende keer weer"...

Dan zak je echt door de grond... Dan voel je je ZO kut. gekrengt in al je mannelijkheid. Dan heeft het leven geen zin meer...
Kon wel huilen...

Maargoed dat kwam ook wel weer goed uiteindelijk

Belangrijk is dat je je vriend gewoon kalmeert en zegt dat het rustig aan kan enzo, en dat het niet erg is als het niet zo goed gaat enzo...
Oud 04-06-2004, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Uziel schreef op 04-06-2004 @ 12:43 :
Dat komt me zoooo bekend voor... Het zweet brak me aan alle kanten uit En dan nog blunderen van hier tot tokyo, totdat gezegd wordt: "laat maar we proberen het een volgende keer weer"...

Dan zak je echt door de grond... Dan voel je je ZO kut. gekrengt in al je mannelijkheid. Dan heeft het leven geen zin meer...
Kon wel huilen...

Maargoed dat kwam ook wel weer goed uiteindelijk

Belangrijk is dat je je vriend gewoon kalmeert en zegt dat het rustig aan kan enzo, en dat het niet erg is als het niet zo goed gaat enzo...
LOL , ahuh
Nja, gelukkig is dat alweer een paar jaar trug en is ut maar bij die ene x blunderen gebleven
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 17:43
The PyroPath
The PyroPath is offline
Mijn 1e vriendin en ik waren allebij maagd toen we t voor t eerst deden, was wel een gestuntel tot en met en t deed haar veel pijn, regelmatig geprobeerd en op t moment dat t niet gepland stond ging t vanzelf... ga je er niet op fixeren dan gaat t niet, do gewoon lekker rustig aan en laat het vanzelf komen, ben je 10x ontspannender. Merk je dat hij zich helemaal niet op zn gemak voelt, stel m dan een beetje gerust en neem klein beetje initiatief, maar let wel op zn houding en gezichtsuitdrukking. Beetje zelfde verhaal als bij een vrouw, alleen zal je een man niet zo snel pijn doen als andersom.

We zijn allemaal maar simpele mensen en we doen ons waarschijnlijk allemaal zelf verzekerder voor dan dat we zijn.

Hoop dat je er wat aan hebt en suuk6
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 18:51
Spray rebel
Spray rebel is offline
Hahaa mijn vriendin was ook al geen maagd meer, en ik nog wel .. En weet je, ze liet mij het werk opknappen.. Ik vroeg elke keer aan haar, schat hoe moet je dit doen en hoe dat, maar het brak het spel enorm, dus ze zei zo van ontdek het zelf, lieverd.. Mmm en toen benk maar gaan proberen, eerst vingeren, daarna meer.. De eerste week dat we er aan toe waren deden we alleen het voorspel, de tweede week ook maar dan ging het 'vingeren' al wat beter en de derde week hadden we ook echt seks erbij.. Je moet het niet teveel forceren en laat hem vooral het heft in handen nemen das het beste... Tenminste dat vond ik, want ik leerde er het meeste van, het voornaamste wat ik leerde is dat ik begon te leren, omdat me vriendin niet zei hoe het moest, op hoe ze op alles reageerde wat ik bij haar deed..En nu nou ik weet nu precies alles, ga er niet teveel over praten, probeer het gewoon, de eerste keer zal klungelen zijn, maar laat hem maar klungelen.. Daar komt ie wel overeen hoor .. En nadat je seks heb gehad, en lekker nog even nageknuffeld heb kun je bijvoorbeeld aan hem vragen wat hij ervan vond, bladiebla en kan je ook vragen wat je moet verbeteren en wat hij, etc..

SIMPLE, maar toch SEKSE
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 19:13
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
"laat maar we proberen het een volgende keer weer"...
dit heb ik ook wel eens gezegd
Oud 04-06-2004, 19:36
Luna
Luna is offline
Citaat:
Kon wel huilen...
wat aandoenlijk
Oud 04-06-2004, 19:56
Verwijderd
Ah, mijn vriend was ook nog maagd, en ik niet... maar ik neem aan dat jouw vriend weet dat 't maar 1 keer is en je dus niet érg veel ervaring hebt.

Maar op zich is iemand ontmaagden niet anders dan sex hebben met iemand die geen maagd meer is, vooral niet als 't slachtoffer een jongen is, je zult hem niet makkelijk pijn doen... dus gewoon sex hebben zoals je zelf wil en lief zijn, en 'm geruststellen als-ie zenuwachtig is.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 20:31
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-06-2004 @ 20:13 :
dit heb ik ook wel eens gezegd
wat ben je dan een ongelooflijke doos..
Oud 05-06-2004, 10:42
P&C
P&C is offline
Citaat:
dext0r schreef op 04-06-2004 @ 21:31 :
Oud 09-06-2004, 17:07
enfant-terrible
enfant-terrible is offline
Helloo,

Wat is het probleem? Jullie zijn allebei nog best onervaren, dus geniet er gewoon samen van.. Je moet je er niet druk overmaken, het gaat juist fout als je dat wel doet.. De ontmaagding is niet anders dan de keren daarna. Alleen dat het je 1e x is!
Het komt wel goed hoor allemaal

Liefs,,
Oud 09-06-2004, 18:12
muertesoulfly
muertesoulfly is offline
eerst zachtjes erop floepen en dan rammen... hij leert het wel. Net zo als jou, als je niet nat van hem kan worden, plas dan gewoon dan heeft hij nog wat.

grtzzzz
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 18:16
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
dext0r schreef op 04-06-2004 @ 21:31 :
Nee, hij was een kneus in bed
Oud 09-06-2004, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 09-06-2004 @ 19:16 :
Nee, hij was een kneus in bed
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 21:19
Mono-racer
Mono-racer is offline
Ey La Bladira,

ik zou, omdat jij het al een keerjte gedaan hebt, hem gewoon echt enorm gaan verleiden...vinden jongens heel errug leuk...

Gewoon lekker rustig sexy over hem heen buigen en naja, je snapt het wel

komt allemaal wel goed, en wat ze al zeiden, plan het niet te veel!

mzzl,

Zjongen
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten