|
|
...Er doemde spontaan een hersenspinsel bij mij op; zou het eventueel wellicht niet prettig zijn een nieuwe start te maken, al is het op het MBO?
..Au fond pak je het probleem op zich niet concreet aan.. Never mind... Succes! (f) |
||||
|
|
|
Citaat:
coopergirl schreef op 03-06-2004 @ 19:48 :
...Er doemde spontaan een hersenspinsel bij mij op; zou het eventueel wellicht niet prettig zijn een nieuwe start te maken, al is het op het MBO? ..Au fond pak je het probleem op zich niet concreet aan.. Never mind... Succes! (f) en kijk wat ik er van gebakken heb. Nee het mbo wordt em niet, ik ga geen 6 jaar doen voor een mbo diploma. Ik ga nu gewoon proberen het goed te doen en m'n havo scoren. xxx |
||||
|
|
|
Straks lekker lang vakantie, dan kan je even bezinnen en kijken of je iets aan je durf kan doen. Die periode zal je misschien al helpen om volgend schooljaar fris opnieuw te beginnen.
Ik zou nu gewoon de rest van het schooljaar even op mijn tanden bijten en mezelf voorschotelen dat het niet lang meer is, te doen is en vooral dat het toch wel belangrijk is er door te geraken. Vraag je gezin/vrienden om je te motiveren, dat wil wel eens helpen. Ik heb gisteren gevraagd de computer enkele weken van mijn kamer af te halen, zodat ik minder afleiding heb en beter zal kunnen studeren. Ook mijn kamer is mooi opgeruimd, zodat ik mijn bureau niet langer als kleerkast, maar als studietafel gebruik. |
||||
|
|
|
||||
|
|
Denk maar zo: als je eenmaal je diploma hebt, ben je al een heel end op weg naar werk en voel je je heel wat opgeluchter en beter. Gewoon even dat papiertje halen, daarna kun je altijd nog een nieuwe start maken.
(Heb niet alles gelezen, maar denk dat je evengoed hier wel wat aan hebt) |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
ofniet schreef op 03-06-2004 @ 21:52 :
Ik moet zeggen dat ik het mbo veel relaxter vind. Gewoon de hele sfeer, omgang met elkaar, alles is lekker gewoon en niet kinderachtig. Had ik nooit verwacht. Zou er over nadenken als ik u was. |
||||
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! | Dede | Psychologie | 0 | 25-02-2017 09:47 |
| Help! Eigen boek schrijven. | xMia.! | Verhalen & Gedichten | 5 | 21-03-2016 20:03 |
| Nieuwe opleiding, help help ! | Afwezig | Studeren | 5 | 20-09-2005 09:31 |
| ‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ | niceman1984 | De Kantine | 10 | 02-05-2004 17:28 |
| Pesten (opdr. school) | Verwijderd | Psychologie | 31 | 20-01-2004 10:42 |
| Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! | *leintje* | Psychologie | 20 | 12-03-2002 21:35 |