Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() of ben jij zo goede football player ![]()
|
Mijn allerdomste fout:
Het winnende doelpunt voor de tegestander gemaakt waardoor niet zij, maar wij degradeerde. We kregen een corner tegen, de persoon die hem nam legde 'm hoog voor het doel, ik denk ik kop 'm erover, maar hij ging net onder de lat. We verloren met 4-2, maar de 3-2 voor hun werd dus door mij gescoord. ![]()
|
mmm... in de laatste wedstrijd om het kampioenschap (B-tjes) uit een corner in me eigen doel te koppen...ging dan wel per ongeluk maar we verlore met 1-0 foetsie kampioenschap
![]() ![]() ![]() gelukkig kon ik er nou ook weer niet zoooveel aan doen .. maar damn wat voel je je kut dan zeg ![]()
||
Citaat:
![]() gelukkig was ik het niet die het eigen doelpunt maakte ![]()
||
Citaat:
![]() Sorry, beetje flauw... Ik heb zelf nooit echt iets doms gehad, maar een teamgenoot van mij wel. Met de volleybal. De bal zou uitgaan, hij wil net doen of ie de bal onderhands gaat pakken, haalt op het laatste moment zijn handen onder de bal weg om de bal op de grond te laten vallen. Maar de bal viel niet op de grond, maar op zijn voet ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben keeper en ik ben een keer lang geleden tijdens een vriendschappelijke wedstrijd bijna vanaf de middellijn gelobt.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |