Oud 01-04-2005, 12:05
toemba
toemba is offline
Hoorde het vandaag van een vriend van me, Testament speelt op de DOA- pre party (ofzo) in de line up (1987).

VET! Want de CDs van die tijd waren het beste imo..

Wie is hierbij?
Oud 01-04-2005, 12:51
Carn
Carn is offline
ik heb mn kaartje al.
Oud 01-04-2005, 13:09
Blenderhead
Blenderhead is offline

wat wie en wat kost?
Oud 01-04-2005, 13:15
Carn
Carn is offline
Dynamo Open Air Pre Party:

Testament (1987 "Legacy" line-up!) + Laaz Rockit (1987 "Know Your Enemy" line-up!)

and more....

Testament = Chuck Billy + Eric Peterson + Alex Skolnick + Greg Christian + Louis Clemente

Laaz Rockit = Mike Coons + Aaron Jellum + Phil Kettner + Willy Lange + Victor Agnello

LET OP: voorverkoop alleen bij de Effenaar kassa en Bullit (Kleine Berg 53 Eindhoven)!

Vr 6 mei 2005
afscheids-3-daagse: tweede dag
Aanvang: 19:30 uur
Entree: € 22.00
Voorverkoop: reeds gestart (wo 23 maart 2005)

Na maanden Professor Barabas onder druk te hebben gezet, mogen we vanavond eindelijk zijn teletijdmachine een keer lenen. We stellen de klok in op ‘Thrash/Eindhoven/1987’, we typen: ,,Disco Is Shit, In Heavy Metal Zit Pit” in de titelbalk en direct verschijnen er twee namen op het scherm: Testament en inderdaad…Laaz Rockit!!!

Elke 80's hardrocker of thrasher uit deze regio heeft een onuitwisbare herinnering aan een Laaz Rockit show in de Dynamo zaal. In korte tijd speelde Laaz Rockit maar liefst vijf keer het dak eraf! Ook hadden zij een onvergetelijk optreden op DOA 1988. Men stopte destijds zelfs even met spelen, omdat de massale moshpit zulke ongekende proporties aannam dat de band zich zorgen maakte om het leven van de uitzinnige fans. Laaz Rockit zal vandaag bij hoge uitzondering éénmalig een reunion clubshow doen in de voltallige ‘Know Your Enemy’ bezetting! Het is eerlijk waar: 'Euroshima', 'Self Destruct' en 'Last Breath'. Ze komen allemaal voorbij in de originele line-up en we zijn dan ook méér dan trots dat het vanavond alléén in de Effenaar voor de aller-àllerlaatste keer eventjes 1987 is… Uniek!!!

Om dit schitterende gegeven nòg meer kracht bij te zetten, komen de Bay Area goden van Testament vanavond nog één keer bij elkaar in -u raadt het al- de 1987 bezetting! De helden die het meesterlijke 'The Legacy' inspeelden staan vanavond dus nog één keer samen op een club-podium. 'Reign Of Terror', 'Apocalyptic City', 'Do Or Die' en natuurlijk 'Over The Wall' zullen nooit meer klinken als vanavond!

Om de sfeer en de video-opnames recht aan te doen, geldt er vanavond een "jaren tachtig metal dresscode". Dus wurm jezelf in je strakste jeans of panterprintlegging, trek je patches-hesje aan (wat kan jou het schelen) en spoor die oude prikkelbanden weer eens op! Rugplaten, opnaaiemblemen, witte gympen met enorme tong en een stijve nek… Het allerlaatste weekend van de oude Effenaar zal overgoten zijn met metal sentiment…

En dan hebben we het nog niet eens gehad over de bijzondere aftershow die na middernacht plaats gaat vinden met een scala aan celebrities en special guests, vanzelfsprekend tot op het bot gedrenkt in metalnostalgie!

Ook de posters, de kaartjes (nu al collectors items) en zelfs het voorverkoopsysteem gaan terug naar 1987. Voorverkoop dus alleen bij de Effenaar en Bullit (Kleine Berg 53, Eindhoven)!
Oud 01-04-2005, 15:13
Unique Clone
Unique Clone is offline
Leuke bands, heb hier zowaar nog enkele originele klassiekers van ze liggen. Hoewel ik Nothings Sacred de beste CD vind van Laaz Rockit. Maar natuurlijk was het te verwachten dat die dikke verwende drummer van Ill Nino genaamd Dave Chavarri niet aan deze line-up mee zou willen doen. Omdat hij toch zo trots is op zijn kindje Ill Nino.

Ik zou graag aanwezig willen zijn

1987 was een goed jaar

Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 15:16.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 16:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Unique Clone schreef op 01-04-2005 @ 16:13 :
Leuke bands, heb hier zowaar nog enkele originele klassiekers van ze liggen. Hoewel ik Nothings Sacred de beste CD vind van Laaz Rockit. Maar natuurlijk was het te verwachten dat die dikke verwende drummer van Ill Nino genaamd Dave Chavarri niet aan deze line-up mee zou willen doen. Omdat hij toch zo trots is op zijn kindje Ill Nino.
Zeverzak, Nothing Sacred is de enige cd van Laaz waarop Chavarri heeft gespeeld (En nog n live cd). Andere cd's --> Victor Agnello.
Oud 04-04-2005, 12:05
Vork
Vork is offline
Citaat:
Carn schreef op 01-04-2005 @ 13:51 :
ik heb mn kaartje al.
krek

Laazje en Testamentje!
Oud 04-04-2005, 13:16
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Carn schreef op 01-04-2005 @ 13:51 :
ik heb mn kaartje al.
Oud 05-04-2005, 12:25
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
Carn schreef op 01-04-2005 @ 17:15 :
Zeverzak, Nothing Sacred is de enige cd van Laaz waarop Chavarri heeft gespeeld (En nog n live cd). Andere cd's --> Victor Agnello.
Ik bedoel ermee dat ik die cd het beste vind en het liefst die line-up zou willen zien. Maar anders maakt het toch niet uit.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten