Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-06-2004 om 18:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is dit helemaal niet bedoelt als een gedicht, dan zou ik namelijk wel op het metrum gelet hebben, of niet dan? ![]() Dat jij niet snapt dat hier een reis door mijn emoties wordt weergegeven kan best, ik snap het zelf wel, ben ik blij mee. En jij haat Engelse gedichten, das pech hebben. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als dat volgens jou het enige is dat aan een gedicht dat een beetje boeit, waarom houd je je dan in godsnaam bezig met gedichten schrijven en lezen? Als er iets is waar een gedicht zich nu net niet aan hoeft te houden zijn t regels en opgelegde dingen. En meestal zal een gedicht om het gevoel draaien of om een beeld of gedachte, de vorm boeit net niet. Het is maar net hoe je het over wil brengen. |
![]() |
||
Citaat:
zullen we het op een meningsverschil gooien (dicht overigens pas 4 jaar hoor, en dan heb ik het over de tijd dat ik het serieus doe, dus een beetje knowhow heb ik wel)
||
Citaat:
![]() Achjah ff on-topic blijven: Allereerst vind ik je gedicht veel te lang en loopt het voor mij niet erg lekker. Ook vind ik in het engels op de een of andere manier minder mooi...maar da's enkel mijn mening.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maare ik vind het wel erg mooi omschreven hoe je je voelt en dat soort dingen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (ik dicht trouwens al zo'n 12 jaar en ik heb al bijna alle stadia en mogelijkheden, moeilijkheden en rotzooi, genialiteit, probeersels schrijven doorgemaakt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
ik ben gwoon mesaailluf!! #377 Verwijderd | 500 | 14-10-2008 13:01 | |
Muziek |