Er zullen nog wel mensen zijn die onzeker zijn onder jullie,maar hoe gaan jullie daarmee om?
Ik heb al veel jongens afgewezen, gewoon omdat ik vrees dat eens ze me kennen ik hun niet meer beval en ze mss wel afknappen op een bepaald deel van mijn lichaam.
Vroeger had ik dit niet, maar nu steeds meer en meer. Nu is er een superlieve jongen, die geintereseerd blijkt te zijn..maar ik probeer hem zoveel mogelijk te negeren.
Waar ik woon kent iedereen iedereen en hij is nogal geliefd.Ik ben bang dat wanneer er hem iets niet bevalt, iedereen op de hoogte gaat zijn.
Ik vind hetzelf nogal belachelijk, maar heb dat onzeker gevoel nu eenmaal en ik probeer het ook gewoon wegtesteken en het niet te tonen, ik ben anders heel sociaal en ga altijd tegen iedereen praten en me amuseren, maar eens puntje bij paaltje komt...
Eens ik weet dat er iemand echt geintereseerd blijkt te zijn, klap ik toe en hoeft het voor mij niet meer.
Natuurlijk zou ik het er maar moeten op wagen, maar het lukt me niet. Iemand soortgelijk probleem gehad of nog altijd ?