Oud 06-08-2004, 18:09
lingua
lingua is offline
Stel je gaat met een vriend/vriendin camperen in nederland...
Wat wil je met zijn 2en maximaal uit geven per overnachting.
Dus exclusief eten, uitgaan enz. ?

Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 20:18.
Advertentie
Oud 06-08-2004, 18:16
Miracle
Miracle is offline
Ligt eraan in welk land je zit, lijkt me.
Oud 06-08-2004, 19:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij zitten met zijn tweetjes in een tentje, zonder elektriciteit, zonder auto op een camping aan de Zeeuws-Vlaamse kust voor ongeveer 11 euro per nacht.
Oud 06-08-2004, 20:22
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Wij hebben één nachtje (met 2 dus) gelogeerd in een tent in een camping aan de Vlaamse kust en betaalden 14.60€. Vond ik persoonlijk wel redelijk veel.
Oud 07-08-2004, 09:10
cyntha
cyntha is offline
Wij zaten met zijn drieen een weekje in Renesse met een caravan voor 22 euro per nacht. Dat vond ik wel meevallen.
Oud 07-08-2004, 13:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Maakt mij niet zo veel uit, zo lang het maar niet extreem duur is. Het geld krijg ik wel bij elkaar.
Oud 08-08-2004, 10:30
Ivo
Ivo is offline
Dat hangt ook heel erg van de voorzieningen af. Ga je bij een staatsbosbeheercamping staan, dan heb je alleen maar een washok met toiletten, muntdouches en (munt)afwasbakken. En voor de rest alleen maar bos met wat open plekjes voor je tent. Dan hoef je ook zeker niet op meer dan 10 euro per nacht te rekenen

Ga je naar een 4-sterren camping waar vanalles te beleven (verwarmd zwembad, tennisbanen, sportveld, restaurant, winkel, fietsverhuur enz enz enz.) dan kom je met z'n 2-en met een tent ook al gauw op 20 euro of meer denk ik.

Zonder de omschrijving van wat je minimaal op de camping wilt hebben, kan er hier dus niemand vertellen wat een normale prijs is. Hoe luxer de camping, hoe duurder. Ook zullen de campings in de toeristische delen van nederland in verhouding iets duurder zijn als in de rest van nederland. In een toeristengebied komen ze namelijk veel makkelijker aan hun klanten.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten