![]() |
![]()
Verwijderd
Ik denk dat je flink ongesteld werd na het overtijd-zijn.
Als je echt denkt dat je een miskraam hebt gehad, ga dan even naar je huisarts voor controle. |
![]() |
Verwijderd
spacegirl schreef op 14-07-2004 @ 20:01 :
Wat ik uit rvaring heb gehad is dat en miskraam niet licte krampen waren maar zware krampen, maar dat kan bij iedereen anders zijn natuurlijk |
![]() |
Verwijderd
Chandis schreef op 14-07-2004 @ 20:33 :
Aangezien de test negatief was, denk ik niet dat je zwanger bent geweest. De test reageert positief als de stof hCG in je bloed zit. Zoals hierboven al werd gezegd blijft die stof ook na de miskraam nog even in het lichaam. Voor hoe lang weet ik niet. |
![]() |
Verwijderd
Sigaklop schreef op 15-07-2004 @ 11:26 :
over die zwangerschapstest ... ik belde net de dokter en vroeg ook over die test hij zei dat het best kan dat het negatief was ivm met een miskraam ........ [/QUOTE] tja, ik vind dat wel raar hoor, want je moet dan toch al hormonen hebben aangemaakt en zo'n test zou t meteen zien, maar wat zei ie nog meer? |
![]() |
uhm hij belt me zo op ..om uitleg te geven want me dokter is op vakantie
cookie16 schreef op 16-07-2004 @ 12:34 :
volgens mij komen bloedproppen tijdens de menstruatie wel vaker voor, heb ik ook wel eens, ben niet zwanger. maar ik weet natuurlijk niet of het bij mij net zo erg was als bij jou. en die krampen kan dat geen menstruatiepijn zijn geweest? ik weet niet hoor. ![]()
Hoe groot waren die bloedproppen dan?
|
![]() |
Verwijderd
spacegirl schreef op 15-07-2004 @ 12:12 :
tja, ik vind dat wel raar hoor, want je moet dan toch al hormonen hebben aangemaakt en zo'n test zou t meteen zien, maar wat zei ie nog meer? ![]() |