Oud 19-07-2004, 23:04
MonkeyBeer
MonkeyBeer is offline
De eerste Mmorpg van hoog niveau waarvoor je niet maandelijks voor moet betalen.

Van ex-blizzard mensen en volgens pcgameplay was het een van de beste games op de E3.

Dit spel kan dus een bijhoorlijk succes worden.
Lijkt jou het wat?

Hier wat screens.

Oud 20-07-2004, 23:27
Verwijderd
Heb die e3 demo gespeeld en vond er niet veel aan nog. Zat me dood te ergeren dat ik telkens overal omheen moest lopen omdat je schijnbaar niet de heuvel op kon. Verder weinig van gezien, ik vond het niet de moeite nog, wacht wel tot er een open beta komt.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 23:54
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 21-07-2004 @ 00:27 :
Heb die e3 demo gespeeld en vond er niet veel aan nog. Zat me dood te ergeren dat ik telkens overal omheen moest lopen omdat je schijnbaar niet de heuvel op kon. Verder weinig van gezien, ik vond het niet de moeite nog, wacht wel tot er een open beta komt.
volgens pcgameplay was het spel geweldig.
Maarja ik heb het niet zo op mmorpg's
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 23:58
Verwijderd
Ik ben heel benieuwd en zal het ook zeker even uit gaan checken, maar met concurrentie als wow zal het wel moeilijk worden om succesvol te worden.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 00:24
Verwijderd
Citaat:
loveflower schreef op 21-07-2004 @ 00:54 :
volgens pcgameplay was het spel geweldig.
Maarja ik heb het niet zo op mmorpg's

Kan wel, heb het maar half uurtje gespeeld, toen ging ik maar weer verder met city of heroes.

En ik ga toch WoW of EQ 2 spelen, dus guildwars boeit me niet zoveel.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 15:13
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Reverend schreef op 21-07-2004 @ 00:58 :
Ik ben heel benieuwd en zal het ook zeker even uit gaan checken, maar met concurrentie als wow zal het wel moeilijk worden om succesvol te worden.
ja maaar voor guild wars hoef je niet te betalen per maand .
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 15:21
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik heb ook die E3demo gespeeld gehad, lijkt me wel een geinig spel
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 16:19
Verwijderd
Citaat:
loveflower schreef op 21-07-2004 @ 16:13 :
Zover was ik.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 18:49
Verwijderd
Citaat:
loveflower schreef op 21-07-2004 @ 16:13 :
Vraag me af hoelang het ze het vol gaan houden, kan me niet voorstellen dat ze het financieel kunnen redden met alleen de inkomsten van de verkoop van het spel.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 21-07-2004 @ 19:49 :
Vraag me af hoelang het ze het vol gaan houden, kan me niet voorstellen dat ze het financieel kunnen redden met alleen de inkomsten van de verkoop van het spel.
Dat zullen ze vast wel goed bekeken hebben. Bij spellen als Lineage en/of WoW betaal je vooral voor de vele upgrades die het spel zal doorstaan. Ik verwacht dat de toevoer daarvan voor guild wars een stuk minder groot is dan voor WoW.

Bovendien zullen een stuk minder mensen dit spel spelen, waardoor zwaardere servers niet nodig zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 19:04
Verwijderd
Denk eerlijk gezegd dat dit door meer mensen gespeeld zal worden omdat je geen maandelijks bedrag hoeft te betalen. Dat is volgens mij namelijk wat grote groepen mensen afhoudt een gewone mmorpg te spelen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 19:10
Verwijderd
True, maar als je kijkt naar de commercie zie je dat bijna niemand op de hoogte is van de gratis game. WoW daarintegen is door veel mensen al in hun hart gesloten.

Bovendien zullen een hoop mensen die nu SW:Galaxies, Lineage 2, blabla heroes spelen overstappen op WoW, mede omdat ze gewend zijn om ervoor te betalen. Bovendien weet blizzard dit soort zaakjes altijd goed af te handelen.

Een tijdje terug was er een open beta van een gratis mmorpg. Was dat trouwens guild wars?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 19:26
Verwijderd
Volgens mij wel, dat was ten tijde van de E3, toen hadden ze een speciale open alpha versie.

En ik denk dat de reclame ervoor wel zal komen als de releasedatum dichterbij komt en de beta gaat beginnen. Blizzard heeft groot voordeel met de naam die warcraft al heeft, verder is er geen enkele andere mmorpg die zo'n hype is. Zelfs Everquest 2 komt niet in de buurt van WoW.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 19:50
Verwijderd
De enige die echt qua statistieken in de buurt van WoW kan komen is denk ik ultima online..
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 14:59
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Reverend schreef op 21-07-2004 @ 19:50 :
Dat zullen ze vast wel goed bekeken hebben. Bij spellen als Lineage en/of WoW betaal je vooral voor de vele upgrades die het spel zal doorstaan. Ik verwacht dat de toevoer daarvan voor guild wars een stuk minder groot is dan voor WoW.
Zoiezo als je van plan bent te betalen voor een mmorpg per maand.
Kan je het beste Wow spelen.

Citaat:
Bovendien zullen een stuk minder mensen dit spel spelen, waardoor zwaardere servers niet nodig zijn.

Of misschien wordt het juist populair omdat je niet per maand moet betalen.
Het is trouwens gemaakt door ex blizzard medewerker, mensen die verantwoordelijk waren voor warcraft3 en the frozen throne en zelf ook een deel aan wow.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 14:59
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Reverend schreef op 21-07-2004 @ 20:50 :
De enige die echt qua statistieken in de buurt van WoW kan komen is denk ik ultima online..
everquest2 wordt ook een grote concurent van wow.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten