Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb namelijk geen firewirepoort en een omzetter naar usb kost slechts €19,- gelukkig had mijn mama net een labtop gekocht en daar zat gelukkig wel een firewirepoort op ![]() wat denk je trouwens dat de verzendkosten zijn als je iets in amerika bestelt ![]() |
![]() |
||
iPOD
Citaat:
|
Ik heb een hoesje van 20 euro, een SleevZ heet die geloof ik. Past precies om de iPod heen.
www.voorjegemac.nl, daar hebben ze 'em. Maar ik gebruik het hoesje niet heel veel, gewoon los in mijn zak. Er zitten wel krassen op, maar 't ziet er veel vetter uit als ik em uit m'n zak haal ![]() Die krassen heb je zo weg met displex. !! Als je maar niet je koptelefoon in dezelfde zak doet als je iPod, nu zitten er valige krassen op t display. Vd week ff Displex halen. Laatst gewijzigd op 16-07-2004 om 23:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zie nu ook dat bij bedragen onder de €25,- er €7,50 bij komt en daarnaast ook nog eens €7,50 verzendkosten wordt dan wel een duur hoesje alsnog ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik vind het echt belachelijk als ik een product van €20, koop ik er 15 euro bij moet betalen daar kan ik bijna 2 hoesjes van kopen daarom |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||