Oud 19-07-2004, 21:02
Takumi
Takumi is offline
Nu heeft mijn vriendin al jaren iig 2 ringen bijna constant om en nu zitten ze dus te strak.
een krijg ik nog wel af als ik het met mijn tanden doe en veel slijm maar die andere gaat dus niet.

Hoe werkt dat touwtje gedoe nu precies?
ze vind het zelf niet erg zegt ze maar ik weet gewoon dat ze het verdringt. ze vind het eik doodeng maar ze wil NIET dat ik haar er mee help. wat moet ik daar nu weer mee...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 21:04
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Met koude handen krijg je je ringen makkelijker af dan met warme handen. Als je een poosje bezig bent worden je handen vanzelf warm zodat het niet meer lukt. Blijf dus niet te lang achter elkaar proberen. Verder proberen met zeep, afwasmiddel of olie. Hoe dat met zo'n touwtje zit weet ik ook niet maar ik denk dat je gewoon een touwtje onder je ring door moet halen en daar dan aan trekken ofzo.
Oud 19-07-2004, 21:05
MieX
MieX is offline
met zeep onder de koude kraan wil nog wel eens werken
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 21:17
katlijne
katlijne is offline
met zeep igg
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 21:31
Takumi
Takumi is offline
Zal het zondag eens met veel zeep en water proberen. eerder kan helaas niet want ze moet zonnodig met familie in denemarken zitten en zo. ja, want HIER hebben ze WEL frikandellen.
dus zondag is ze pas hier...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 21:32
Verwijderd
koud water en zeep ja
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 21:37
Takumi
Takumi is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 19-07-2004 @ 22:32 :
koud water en zeep ja
Oh, dat heb ik wel, water ook dus dan moet alles wel goed gaan. dus eerst handen in de vrieger laten houden en zo en dan proberen met water en zeep? koud water natuurlijk, maar dat eerst handen koud krijgen, moet ze dan ijs vasthouden of gewoon handen eerst onder de kraan?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 21:54
Hagel
Hagel is offline
ga naar een juwelier, die knipt hem er zo af
Oud 19-07-2004, 22:02
Verwijderd
ik zal hier de link niet plaatsen, maar er is een foto beschikbaar van een ontvleesde had door het iets te gedecideerd loss willen trekken van een ring......
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 22:11
sexylexy
sexylexy is offline
met zeep en koud water, en er zijn dacht ik ook een soort middeltjes voor te koop
Oud 19-07-2004, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Takumi schreef op 19-07-2004 @ 22:37 :
Oh, dat heb ik wel, water ook dus dan moet alles wel goed gaan. dus eerst handen in de vrieger laten houden en zo en dan proberen met water en zeep? koud water natuurlijk, maar dat eerst handen koud krijgen, moet ze dan ijs vasthouden of gewoon handen eerst onder de kraan?
uh, dat in de vriezer zou ik niet doen.. het hoeft niet onderkoeld te raken hoor

gewoon hand onder de koude kraan, zeep over ringen en vinger en dan proberen los te trekken.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 22:16
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Hagel schreef op 19-07-2004 @ 22:54 :
Oud 19-07-2004, 22:21
Roxjuh
Roxjuh is offline
das zonde!
Oud 19-07-2004, 23:27
Takumi
Takumi is offline
Citaat:
Hagel schreef op 19-07-2004 @ 22:54 :
Dat is nu juist NIE De bedoeling,
ze wil haar ringen juist wel behouden.
Voor de geinterreseerden, die ene die echt niet af gaat zit om haar rechter ringvinger en die andere om haar linker wijsvinger. De rest gaat wel af.

enne trumpetlover, ik snap best dat je niet moet gaan trekken en zo.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 08:09
Auntie M
Auntie M is offline
De juwelier kan er ook weer een tussenstuk inzetten (lassen) zodat ze de ringen wel past en dus kan behouden.
Oud 20-07-2004, 11:40
Verwijderd
Soms heb je op het ene tijdstip veel dikkere vingers dat op het andere, bijvoorbeeld als je net gewandeld hebt, dan stroomt er veel bloed in je vingers waardoor ze opzetten.

Probeer het eens 's ochtends, en dan inderdaad met veel zeep.

Ik heb het zelf ook diverse keren gehad en ik raak dan ook best wel in paniek. 1 keer had ik zo mijn best gedaan om die ring eraf te halen dat mijn vinger enorm ging zwellen, toen deed die ring erg pijn en was ik gedwongen een tangetje te pakken om hem door te knippen.

Met beleid doen dus
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Auntie M schreef op 20-07-2004 @ 09:09 :
De juwelier kan er ook weer een tussenstuk inzetten (lassen) zodat ze de ringen wel past en dus kan behouden.
Ja idd. t zal wel wat kosten, maarja. Bij mij is er ook een keer een ring losgknipt.. op een gegeven moment zal het wel moeten..
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 12:01
Cootje
Cootje is offline
groene zeep, is zo glad als het maar zijn kan.
anders motorolie op half synthetische basis. (zit meer water in)

vinger goed ontspannen en veel draaien.

verder kan de juwelier je wel helpen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 12:02
ekki
ekki is offline
ook even de handen een tijdje omhoog houden.
Oud 20-07-2004, 12:46
chocomelkflesje
chocomelkflesje is offline
Citaat:
sexylexy schreef op 19-07-2004 @ 23:11 :
met zeep en koud water, en er zijn dacht ik ook een soort middeltjes voor te koop
juist niet met koud water toch? als je je vingers lang onder koud water houd worden ze juist warmer.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 12:51
Verwijderd
Even onder koude kraan, zeep op de vinger en langzaam al draaiend proberen de ring er af te halen.
Als dat niet lukt, ga je naar de juwelier, laat je de ring eraf knippen en vervolgens iets groter maken zodat hij weer gewoon past. Kost een keer €10,- ofzo, moet je er maar voor over hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 12:52
Verwijderd
Citaat:
chocomelkflesje schreef op 20-07-2004 @ 13:46 :
juist niet met koud water toch? als je je vingers lang onder koud water houd worden ze juist warmer.
Lijkt me sterk dat ze dan warmer worden, maar goed, ze hoever er ook niet lang onder. Gewoon even koud maken en dan met zeep eraf draaien.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 13:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
chocomelkflesje schreef op 20-07-2004 @ 13:46 :
Voor het gevoel worden ze dan warmer aan de binnenkant maar niet aan de buitekant volgens mij.
Oud 20-07-2004, 14:07
chocomelkflesje
chocomelkflesje is offline
want als je het koud hebt bv dan kan je altijd je handen onder de koude kraan zetten en dan worden ze warm. maar misschien is dat idd alleen aan de binnenkant.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 14:58
Takumi
Takumi is offline
tja, helaas zie ik haar zondag pas. ze krijgt ze ong al een paar weken niet meer af.
maar ja, anders los knippen en ietsje vergroten dan maar.
tja, je moet wat hé?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 15:01
Verwijderd
Citaat:
chocomelkflesje schreef op 20-07-2004 @ 15:07 :
want als je het koud hebt bv dan kan je altijd je handen onder de koude kraan zetten en dan worden ze warm. maar misschien is dat idd alleen aan de binnenkant.
kraanwater is een graad of tien celcius, dus als het buiten vriest dan is kraanwater warmer dan het buiten is, dus worden je vingers er warmer van. Maar gewoon kamertemperatuur is zo'n 20 graden, dus dan worden je vingers juist kouder van kraanwater
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 20-07-2004 @ 16:01 :
kraanwater is een graad of tien celcius, dus als het buiten vriest dan is kraanwater warmer dan het buiten is, dus worden je vingers er warmer van. Maar gewoon kamertemperatuur is zo'n 20 graden, dus dan worden je vingers juist kouder van kraanwater
Nee, je lichaam wordt gestimuleerd om meer bloed naar je vingers te pompen. Waarom denk je dat het loont om 's ochtends onder een koude douche te gaan staan? Daarom werkt het trucje ook om je vingers onder de koude kraan te houden. Kraanwater voert warmte van je handen af -> meer warmteproductie. Anders zou je je handen beter onder de warme kraan kunnen houden > bad idea.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten