Ik voel me sinds vanmiddag raar.
Wat ik nu doe voelt alsof ik slaap en straks wakker ga worden.
Deze here wereld voelt raar, net of ik aan het ijlen ben.
Ik weet wel dat ik een vriendin heb, waar ze woont en waar iedereen woont en hoe ik er moet komen maar het voelt allemaal zo leeg.
Als mijn vriendin straks voor de deur zou staan zou ik haar niet herkennen ben ik bang.
Het voelt alsof ik ieder moment volledig gewapend naar buiten kan stappen en de mensen neer kan schieten waarna ze veranderen in een en dezelfde persoon.
Ik voel me verder goed en zo alleen ik herken dit niet. Ben in me eigen huis maar het voelt niet goed.
Leegte, overal leegte.
Heb nergens zin in.
Ik voel me, tja net zoals die man in Paycheck denk ik.
LEEG.
Voor mensen eventueel gaan zeuren, ik heb NIKS gebruikt, normaal gegeten, normaal gedronken. geen rare dingen gedaan. net gedouched. Ik voel me niet thuis hier en wil naar mijn vriendin maar daar is familie uit denemarken en ben daar dus niet welkom. Ze werkt morgen weer dus dan ook geen tijd en zin dus spreek haar voorlopig niet, als ik haar zou bellen zou ik haar vragen WIE ze is, waar ze woont en wat ze doet en waarom ze niet bij mij is.
Dit voelt allemaal heel raar en zal vast heel warrig overkomen maar het is absoluut NIET leuk.

En mijn computer geeft allemaal rare kleuren maar dat is warschijnlijk door defecte monitor en heb effe geen andere/