Advertentie | |
|
![]() |
|
Allebei wel heel leuk eigenlijk, maar ik draag niet zoveel make-up. Soms helemaal nix. Dus als dan de tweede werd gezegd was ik wel ff beledigd
![]()
|
Hmm..
Als je iets bijzonders hebt gedaan met je make up is het leuk als je er een compliment over krijgt, maar het is natuurlijk leuker als iemand zegt dat je al heel mooi/mooier bent zonder. Hangt natuurlijk ook helemaal van de persoon af ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
uhm, tkomt zo goedkoop over. En nee kom nou niet aanzetten; jeetje wat heb je toch een leuk karakter. Complimenten zijn leuk maar 't moet niet zodanig over komen van goh wat ben je toch een geweldig lustobject.
|
ik vind comlpimentjes leuk als ze van een goede vriend zijn...
een hele goede vriend zei vorige week dat hij me een briljante uitstraling vind hebben en dat ik zo mooi uit mn ogen kijk...dat vond ik zooooooooooo´n vet compliment ![]() maar als ik uitga en zomaar iemand gaat naast me staan en me heel lang aankijken en zegt dan `je bent zo mooi`of iets in die zin...vind ik dat echt heeeeeel erg niet leuk...dan ga ik me heel ongemakkelijk en onzeker voelen... ![]()
|
![]() |
1ste, omdat ik me haast nooit echt opmaak (mascara is niet opmaken is gewoon minimum) en als ik dat dus wel een keer doe vind ik het leuk als je 1 krijgt omdat als je 2 te horen krijgt ik toch iets grof verkeerd heb gedaan en ik daar niet blijer van wordt.
||
Citaat:
![]() Nee dat gaat ook weer erg ver, maar zolang 't opmerking is zonder seksuele bedoelingen, gewoon vriendschappelijk dus dan is 't goed ![]()
|
wel jammer, al die meisjes hier die paranoide worden als iemand zegt dat ze mooi zijn
![]() ik vind het altijd wel leuk om een complimentje te krijgen (alleen als ik weet dat die persoon het meent natuurlijk), ik zie niet in wat daar zo irritant aan is ![]() en on-topic: ik hoor gewoon liever op het moment zelf dat ik er goed uitzie, niet: je bent mooier als je dit..of als je dat.. |
![]() |
||
Citaat:
Of mis ik gewoon net dat ene stukje vrouwen logica? ![]()
||
Citaat:
Zoiets.. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Complimentjes/ mening van je vriend(in) Verwijderd | 20 | 12-05-2004 15:53 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ga je om met complimentjes? Fleur | 41 | 09-02-2004 05:56 | |
Psychologie |
en een complimentje voor... snarl | 29 | 01-06-2003 22:30 | |
Lifestyle |
Het krijgen van complimentjes over je uiterlijk... Indo4ever | 96 | 10-04-2003 10:39 | |
De Kantine |
complimentje BELLEKE | 54 | 09-08-2002 16:30 | |
Liefde & Relatie |
complimentjes apart persoontje | 15 | 21-03-2002 21:25 |