Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maarja kheb um van mij vroegere probleme verteld en hij wou wachte tot dat ik wou Lighteh Waarom niet hem naar jou laten kome en bij jou overnachte? dna zitten me ouders steeds op me nek mee te kijke |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mischien begrijp ik me ouders me ouders wel maar op vakantie heeft hij vaak genoeg gepraat met me ouders dus ze kennen hem opzich wel... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik snap wat je bedoeld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Schrijfstijl kan veel over mensen zeggen, al zou ik dan met stereotyp aanduidingen komen die jij vast niet vind kloppen enzo, maar goed. als ik het over een breezer-typje heb weet je toch ook wat ik bedoel (dat kun je ook aan schrijfstijl zien, met al die hoofdletters en cijfers en extra letters enzo..) je begrijpt me wel. maar kom op, wees realistisch, je ligt overhoop met je ouders, jij bent 14, hij 17, wat had je dan verwacht? Ik vind het doodnormaal dat jou ouders dat allemaal liever niet hebben! (ook doodnormaal dat jij zo opstandig bent, eigenlijk, maar ja, dat maakt niets goed)
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is klopt wel wat je zegt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
filia dei Maak je ouders duidelijk dat je om met elkaar naar bed te kunnen gaan echt niet hoeft te blijven slapen. Dat vind ik altijd zo vreemd van ouders, je kan het altijd overal met elkaar doen. Maar samen op vakantie of blijven logeren mag niet omdat ze bang zijn dat jullie het met elkaar doen. Maar goed, ik kan me voorstellen dat je niet zomaar met een voor je ouders wildvreemde jonge man mee mag. Dusseh.... zorg dat zij hem eerst leren kennen. Ga met ze vieren (of broertjes, zusjes ofzo ook mee) wat leuks doen en zonder je daarna af ze kennen um al ze hebben um ontmoet op de vakantie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik besefte opeens wrom nooit echt een vriendje wou |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik zou hem gewoon eerst maar eens bij jou laten blijven, kan je je ouders er van overtuigen dat jullie (hij en jij) het goed bedoelen. En hoef je ook niet bang te zijn dat er dingen gebeuren, die je evt niet zou willen.
||
Citaat:
leiden ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Frans vertaling nakijken Verwijderd | 2 | 20-09-2011 09:04 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Frans tekstje, vertaling checken. Wobbel | 5 | 21-03-2007 13:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Blanke superieuriteit AsianDF | 500 | 06-01-2005 14:39 | |
Software & Hardware |
[Windows Verkenner] Niet te verwijderen map (Win XP pro) I-brahimovic | 30 | 08-06-2003 11:04 | |
Software & Hardware |
24/7 Probleme met men comp.. Purgatori | 26 | 19-05-2003 17:52 | |
Games |
Probleme met BloodRayne Purgatori | 2 | 24-01-2003 15:28 |