Oud 31-07-2004, 21:09
Verwijderd
ik heb een vakantie vriendje gehad enzo
maar nu wilk ik heel graag naar um toe
hij woont zo'n 120 km van me vandaan
ik mag nu niet ( ik dacht omdat ik alleen moest met de trein 2 uurtjes enzo)
me ouders willen dat hij eerst hiernaartoe komt

maar me vriendje bood nu aan om mij op te halen
dus dat hij eerst naar mij komt en dat we same trug gaan
en dat ik dan een nachtje blijf slape en dan brengt hij me weer trug

maar dat vonde me ouders ook niet goed
ze zeide dat ze mij wel vertrouwe maar hem niet omdat ik een nachtje bij hem blijf slape ( ik ben 14 hij's 17)
ze zijn bang dat ik met hem naar bed ga

nauw wil ik toch gaan of ze nou willen of niet
maar kan ik het beter sneaky doen of eerst gewoon uit praten?
en heeft iemand tips van wat ik het beste kan zegge enzo?

ik lig de laatste nogal overhoop met me ouders ook niet echt leuk.
oja ik wil graag naar hem toe omdat ik hier in de saaie achterhoek leef en hij in almere
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2004, 21:14
Lighteh
Lighteh is offline
Je kan beter ff met je ouders prate, als je het stiekem goat doen krijg je meer probleme en misschien komen ze je dan wel ophalen ofzow

Waarom niet hem naar jou laten kome en bij jou overnachte?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 21:15
Verwijderd
Wacht daar eerst maar eens een maandje mee, ofzo... Grote kans dat hem inderdaad om de seks te doen is.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-07-2004 @ 22:15 :
Wacht daar eerst maar eens een maandje mee, ofzo... Grote kans dat hem inderdaad om de seks te doen is.
maybe mij ook wel..
maarja kheb um van mij vroegere probleme verteld
en hij wou wachte tot dat ik wou

Lighteh

Waarom niet hem naar jou laten kome en bij jou overnachte?

dna zitten me ouders steeds op me nek mee te kijke
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 21:20
Lighteh
Lighteh is offline
Gewoon ff met je ouders praten en de eis leggen dat je niet gestoord wilt worden / in de gaten wilt worden gehouden. En dat je anders wel naar hem gaat.

Beetje onderhandelen kan geen kwaad tog?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 21:25
Verwijderd
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 31-07-2004 @ 22:18 :
maybe mij ook wel..
maarja kheb um van mij vroegere probleme verteld
en hij wou wachte tot dat ik wou
Dat zei hij, ja. Dat lijkt me geen garantie. Maar goed.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 21:25
Dzjes
Dzjes is offline
Met hen praten, mag je niet met je vriend op je kamer zitten?

Verder kan hij jou toch komen ophalen ,en savonds weer naar huis brengen? Of jullie kunnen toch gewoon ergens in de buurt iets leuks gaan doen, zonder dat het bij jullie thuis is..?
Of je ouders komen je ophalen bij hem thuis, of je neemt de trein naar huis, of of of ..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 21:42
Verwijderd
haha
jah maar ik mag eigelijk helemaal niet naar hem toe voordat hij hier is gekomen

en kmoet dan maar onderhandele

en zoals ik zei valt hier niet veel te doen
voor de meeste disco's ben ik te jong
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 21:46
Dzjes
Dzjes is offline
Je moet toch niet perse savonds uit?
Je kan eens simpelweg gaan wandelen, naar een pretpark, de bioscoop, gaan winkelen, iets gaan drinken,... etc
Ik begrijp je ouders wel dat je er nog niet mag gaan slapen verder, en ook dat ze hem eerst nog es willen zien.

Hij kan toch eerst een uurtje bij jou blijven, en dan kunnen jullie toch vertrekken?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 22:09
Gothic
Gothic is offline
Laat hem gewoon eerst bij jou komen. Als je ouders zien wat voor leuke, betrouwbare jongen het is, worden ze vanzelf gemakkelijker.
Oud 31-07-2004, 22:24
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
Offtopic: Misschien kan je wat aan je schrijfstijl doen, want het leest echt zeer irritant zoals jij tikt vind ik

Ik denk dat als jullie elkaar echt leuk vinden je het voor lief moet nemen dat hij eerst een keertje bij jou thuis komt. Je ouders willen je ws niet bij een jongen hebben die ze niet kent en als je eerlijk bent, is dat ook wel een beetje logisch vind ik.
Zij vinden het een veilig idee als ze een beetje weten hoe hij is, zodat als jij naar hem toe gaat, ze je er met een gerust hart naar toe kunnen laten gaan.
Ik zou als ik jou was hem dus lekker een dagje bij jou laten komen en als hij je écht leuk vindt, dan doet hij dat zonder problemen. Wil hij niet, dan moet je je toch echt vragen of hij wel iets om jou geeft
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 22:57
Charlottetje
Charlottetje is offline
niet gaan, gewoon hem laten komen naar jou!
als ik aan je schrijfstijl jouw persoonlijkheid af zou mogen lijden kan ik je ouders namelijk compleet begrijpen!
maar ja, dat is niet eerlijk natuurlijk!
misschien mag je na een paar keer dat hij bij jou is geweest wel een keer naar hem toe...
sneaky is nooit slim, kom je puberaal van over (als je het dan al niet zou zijn) en het versterkt de band met en het vertrouwen van je ouders ook niet bepaald natuurlijk.
wees verstandig eet een... ehh, blijf thuis!
Oud 31-07-2004, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 31-07-2004 @ 23:57 :
als ik aan je schrijfstijl jouw persoonlijkheid af zou mogen lijden kan ik je ouders namelijk compleet begrijpen!
misschien mag je na een paar keer dat hij bij jou is geweest wel een keer naar hem toe...
sneaky is nooit slim, kom je puberaal van over (als je het dan al niet zou zijn) en het versterkt de band met en het vertrouwen van je ouders ook niet bepaald natuurlijk.
Hehe
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 23:31
Verwijderd
Citaat:
niet lullig bedoeld maar wat heeft me schrijfstijl ermee te maken? (ik typ niet zo snel dus ik kort vaak nogal worden af verder niks toch?)
mischien begrijp ik me ouders me ouders wel maar op vakantie heeft hij vaak genoeg gepraat met me ouders
dus ze kennen hem opzich wel...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Dzjes schreef op 31-07-2004 @ 22:46 :
Je moet toch niet perse savonds uit?
Je kan eens simpelweg gaan wandelen, naar een pretpark, de bioscoop, gaan winkelen, iets gaan drinken,... etc
Ik begrijp je ouders wel dat je er nog niet mag gaan slapen verder, en ook dat ze hem eerst nog es willen zien.

Hij kan toch eerst een uurtje bij jou blijven, en dan kunnen jullie toch vertrekken?
pretpark iss 25 km verderop bios 16 km je snapt nu wel wat ik bedoel met saai
maar ik snap wat je bedoeld
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 23:54
Balance
Balance is offline
Je zult nog vaak zat het vertrouwen van je ouders nodig hebben, dus door stiekem toch naar die jongen te gaan verknal je heel wat voor jezelf in de toekomst.

Nee, laat die jongen nou eerst naar jou toe komen. Dan zitten je ouders op je nek, so what? Ga leuke dingen doen en laat hen maar van dichtbij zien hoeveel meer jullie kunnen doen dan alleen samen 't bed inkruipen. Hoe minder je je er tegen verzet en eerst hun zin geeft, hoe sneller ze jou tegemoed zullen komen.
Oud 01-08-2004, 00:11
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 01-08-2004 @ 00:31 :
niet lullig bedoeld maar wat heeft me schrijfstijl ermee te maken? (ik typ niet zo snel dus ik kort vaak nogal worden af verder niks toch?)
mischien begrijp ik me ouders me ouders wel maar op vakantie heeft hij vaak genoeg gepraat met me ouders
dus ze kennen hem opzich wel...
als jij ook 2x 'me ouders' achter elkaar typt, terwijl je langzaam typt kun je van me ook best mijn maken en overbodige woorden zou je weg kunnen laten.
Schrijfstijl kan veel over mensen zeggen, al zou ik dan met stereotyp aanduidingen komen die jij vast niet vind kloppen enzo, maar goed.
als ik het over een breezer-typje heb weet je toch ook wat ik bedoel (dat kun je ook aan schrijfstijl zien, met al die hoofdletters en cijfers en extra letters enzo..) je begrijpt me wel.

maar kom op, wees realistisch, je ligt overhoop met je ouders, jij bent 14, hij 17, wat had je dan verwacht? Ik vind het doodnormaal dat jou ouders dat allemaal liever niet hebben!
(ook doodnormaal dat jij zo opstandig bent, eigenlijk, maar ja, dat maakt niets goed)
Oud 01-08-2004, 00:13
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-08-2004 @ 00:02 :
Hehe
wow! jij en een 'positieve reactie' op een post van mij, dat moet de geschiedenisboeken in
Oud 01-08-2004, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 01-08-2004 @ 01:11 :
als jij ook 2x 'me ouders' achter elkaar typt, terwijl je langzaam typt kun je van me ook best mijn maken en overbodige woorden zou je weg kunnen laten.
Schrijfstijl kan veel over mensen zeggen, al zou ik dan met stereotyp aanduidingen komen die jij vast niet vind kloppen enzo, maar goed.
als ik het over een breezer-typje heb weet je toch ook wat ik bedoel (dat kun je ook aan schrijfstijl zien, met al die hoofdletters en cijfers en extra letters enzo..) je begrijpt me wel.

maar kom op, wees realistisch, je ligt overhoop met je ouders, jij bent 14, hij 17, wat had je dan verwacht? Ik vind het doodnormaal dat jou ouders dat allemaal liever niet hebben!
(ook doodnormaal dat jij zo opstandig bent, eigenlijk, maar ja, dat maakt niets goed)
keey
het is klopt wel wat je zegt
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 11:59
Charlottetje
Charlottetje is offline
overtuigd? mooi!
Oud 01-08-2004, 13:18
Verwijderd
ik ben overtuigd ja
en ik heb al gepraat met me ouders
hij moet toch echt eerst hiernaartoe komen
en als hij dat niet wilt dat is hij een grote loser
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 14:35
Charlottetje
Charlottetje is offline
juistum!
Oud 01-08-2004, 14:42
*sheer*
*sheer* is offline
met je ouders praten en niet bij de 1e ontmoeting bij hem blijven slapen! laat hem eerst een paar keer naar jullie toe komen zodat je ouders hem leren kennen en hem gaan vertrouwen!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 17:45
filia dei
filia dei is offline
Maak je ouders duidelijk dat je om met elkaar naar bed te kunnen gaan echt niet hoeft te blijven slapen.
Dat vind ik altijd zo vreemd van ouders, je kan het altijd overal met elkaar doen. Maar samen op vakantie of blijven logeren mag niet omdat ze bang zijn dat jullie het met elkaar doen.

Maar goed, ik kan me voorstellen dat je niet zomaar met een voor je ouders wildvreemde jonge man mee mag. Dusseh.... zorg dat zij hem eerst leren kennen. Ga met ze vieren (of broertjes, zusjes ofzo ook mee) wat leuks doen en zonder je daarna af
Oud 01-08-2004, 18:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon vragen aan hem of hij bij jou eerst komt slapen of zo, komt op hetzelfde neer en dan heb je geen gezeik met je ouders.
Oud 01-08-2004, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-08-2004 @ 19:14 :
Gewoon vragen aan hem of hij bij jou eerst komt slapen of zo, komt op hetzelfde neer en dan heb je geen gezeik met je ouders.
mag ook niet

filia dei Maak je ouders duidelijk dat je om met elkaar naar bed te kunnen gaan echt niet hoeft te blijven slapen.
Dat vind ik altijd zo vreemd van ouders, je kan het altijd overal met elkaar doen. Maar samen op vakantie of blijven logeren mag niet omdat ze bang zijn dat jullie het met elkaar doen.

Maar goed, ik kan me voorstellen dat je niet zomaar met een voor je ouders wildvreemde jonge man mee mag. Dusseh.... zorg dat zij hem eerst leren kennen. Ga met ze vieren (of broertjes, zusjes ofzo ook mee) wat leuks doen en zonder je daarna af

ze kennen um al
ze hebben um ontmoet op de vakantie
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 19:04
troep
troep is offline
overigens overschat je ook hoe boeiend almere is hoor
Oud 01-08-2004, 19:16
Verwijderd
Waarom blijven slapen? Een gezellige dag samen er van maken met daarna naar huis dat is toch ook goed? Vanzelf wordt het wel beter als het stand houdt en dan zullen jullie uiteindelijk ook bij elkaar mogen overnachten. Ik snap niet waarom het slapen zo'n haast heeft. Ik snap het principe van: 'dan zijn we langer bij elkaar' wel, want ik heb dat ook gehad, maarja, je hebt ook rekening te houden met je ouders. En die hebben uiteindelijk (vaak, want je hebt natuurlijk uitzonderingen ) het beste met je voor.
Je moet het vertrouwen van je ouders winnen en hij ook. Dan komt het vanzelf allemaal wel goed.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 19:24
Verwijderd
Citaat:
troep schreef op 01-08-2004 @ 20:04 :
overigens overschat je ook hoe boeiend almere is hoor
maar niet amsterdam

ik besefte opeens wrom nooit echt een vriendje wou
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 19:35
JJ13
JJ13 is offline
laat m eerst naat jou komen, laat m kennismaken met je ouders, blijf even met m thuis en misschien vinden je ouders het goed als je daarna met hem iets gaat doen. ga eerst een dag iets leuks doen, naar t strand ofzo en ga dan daarna pas naar hem toe.
Oud 01-08-2004, 20:07
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 31-07-2004 @ 22:09 :

oja ik wil graag naar hem toe omdat ik hier in de saaie achterhoek leef en hij in almere
ik weet niet of almere nou zo'n verbetering. Almere is ook niet alles! (btw: ik ga lekker naar mijn vriendje toe in de saaie achterhoek terwijl ik zelf in het bruisende arnhem zit )

Maar ik zou hem gewoon eerst maar eens bij jou laten blijven, kan je je ouders er van overtuigen dat jullie (hij en jij) het goed bedoelen. En hoef je ook niet bang te zijn dat er dingen gebeuren, die je evt niet zou willen.
Oud 01-08-2004, 21:08
Verwijderd
ik woon in doesburg
20 km van arnhem
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 21:16
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
lijden=auw ik ga dood/ pijn

leiden
Oud 01-08-2004, 21:18
Lilything
Lilything is offline
ontopic:

lieve schat.....

Doe t niet....laat m naar jou komen
jullie zitten in 2 verschillende werelden ben ik bang
Ga niet naar hem toe, je weet niet wat je allemaal te wachten staat k begrijp je ouders helemaal
Oud 01-08-2004, 21:47
Arriva
Arriva is offline
hm ik heb afgelopen vrijdag ook een jongen naar mijn huis laten komen terwijl het niet mocht van me oudrs.. hij woont in enschede en heb em via internet leren kennen.. hij woont dus ook in een drukke stad en ik in een beetje boerendorp om het zomaar te zeggen en we hebben ons prima vermaakt
alleen was er 1 probleem ik ben me broer tegen gekomen en me oudrs mogen het dus neit weten.. ik raad je aan het niet stiekem te doen want ik zit nu met een kut gevoel dat me oudrs het te weten komen..
Oud 01-08-2004, 23:20
Verwijderd
hij komt al hier heen
daarna maar eens vragen wanneer ik naar hem mag
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten