![]() |
||
Citaat:
![]() Komaan man het zijn een van de betere varianten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En net wat nare man zegt, durex brengt geen condooms op de markt die echt onveilig zijn. Daarnaast, zo'n condoom moet ook goed getest zijn voordat deze op de markt komt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ontopic: ook met de Fetherlites moet je wel hele rare dingen doen om ze te laten scheuren.
||
Citaat:
natural zijn condooms van normale dikte en fetherlite zijn ultra dun voor extra gevoeligheid ![]() ik had zelf laatst avanti gekocht (zijn van een nieuw materiaal, polyurethaan) maar dat is echt troep! ze zouden 'het meest natuurlijke gevoel geven' omdat ze dus niet van latex zijn. ik raad die dingen iedereen (behalve de mensen met een latex-allergie) af, want het is net plastic. Ze zijn vrij droog, hard en moeilijk af te rollen. Het condoom voelt ook harder aan tijdens het vrijen, dus je voelt minder. ze zijn spierwit, het ziet er gewoon hardstikke nep uit. daarbij zijn ze ook nog eens 2 keer zo duur, dus ik voel me best genaaid... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Elite is beter. |
![]() |
||
Citaat:
Als je het condoom uitpakt, zit er een soort zalfje in het condoom. Deze moet je op het condoom smeren, en dat verdooft een beetje. Ze gebruiken dat spul ook als bij baby's tandjes doorkomen. Ik vond het zelf geen geweldige ervaring, want als ik sex heb wil ik niet lichtjes verdoofd worden. Je voelt dus wat minder. Misschien zit dit voor een groot deel tussen je oren, maar ik vind het niet bijzonder ofzo. Misschien is het wél een idee voor degene die (naar zijn zin te) snel klaarkomt |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar volgens mij verschilt 'size' hierin nogal.. Mijn vriend is erg groot geschapen, dus misschien daardoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dus of je nou een ontzettende grote tampeloeres hebt of juist een kaboutertje; de bedoeling blijft hetzelfde. ik kan me haast niet voorstellen dat je, wanneer je volgens jou term 'normaal neukt', een condoom dusdanig kan verscheuren wanneer je het op de juiste wijze gebruikt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
20708 Durex natural (voorheen fetherlite) 12st € 10.99 20709 Durex natural (voorheen fetherlite) 24st € 19.99 20710 Durex Natural 48st € 34.99 Guess you're right ![]()
||
Citaat:
DUREX NATURAL: Condooms van normale dikte met glijmiddel Durex Natural condooms zijn speciaal gevormd om makkelijker aan te brengen en geven een beter gevoel tijdens het vrijen DUREX FETHELITE: Ultra dunne condooms met glijmiddel Durex Fetherlite condooms zijn ultra dun voor extra gevoeligheid. bron: www.durex.nl ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En sorry hoor, maar wij weten heus wel hoe een condoom gebruikt dient te worden *grin* Grapjas. Maar ik ken dus meer mensen met Durex klachten, die dezelfde klachten echter nooit hebben bij bijvoorbeeld de Kruidvatcondooms. En als condooms flexibel genoeg zijn, waarom bestaan er dan grotere maten? Het gaat in ons geval namelijk ook erg om de breedte van de penis, zeg maar. Sowieso past het condoom al niet over de hele penis heen, daarbij kost het vaak erg veel moeite om em er weer af te krijgen.. en over de breedte, ookal was ik lang en breed ontmaagd ik heb nog verscheidene keren opnieuw gebloed doordat zijn penis zo groot is (zelfs recentelijk nog. Als hij niet eerst oprekt met de vingers moet ie er heeel langzaam in, anders doet het pijn). Ik wil dus ook een keertje een groter maatje kopen om te kijken of dat beter zit. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet het. Dat was wat ik ook dacht en volgens mij wàs het iig zo. Maar misschien is er iets veranderd. Dat ze nu allemaal dunnere condooms maken of zo? Dus... of haar bron en mijn bron (pabo) kloppen niet of de info van durex is verouderd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: