Oud 05-09-2004, 10:04
BelleRosé
BelleRosé is offline
Zijn deze condooms minder sterk als de naturals? Bedoel, scheuren deze sneller? Iemand ervaring ofzo...
Oud 05-09-2004, 10:33
need4speed
need4speed is offline
Ja, ze scheuren sneller.
Maar ook niet zo 1,2,3.
Ze zijn wel fijner.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:04
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
need4speed schreef op 05-09-2004 @ 11:33 :
Ja, ze scheuren sneller.
Maar ook niet zo 1,2,3.
Ze zijn wel fijner.
Nog niets van gemerkt

Komaan man het zijn een van de betere varianten
Oud 05-09-2004, 11:12
Verwijderd
Dunner materiaal betekent sneller scheuren, natuurlijk. Maar je snapt zelf ook wel dat ook Fetherlites niet 'onveilig' of iets dergelijks zijn. Durex zou geen producten op de markt brengen die domweg minder veilig zijn dan anderen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:21
2probleemkind2
2probleemkind2 is offline
ja dit is gewoon, voo als je ook de pil gebruikt, dan heb je wat meer zekerheid en dan kan je dus overgaan op dunnere condooms, ze voelen wel lekkerder aan, dus!!!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:02
Verwijderd
Citaat:
2probleemkind2 schreef op 05-09-2004 @ 12:21 :
ja dit is gewoon, voo als je ook de pil gebruikt, dan heb je wat meer zekerheid en dan kan je dus overgaan op dunnere condooms, ze voelen wel lekkerder aan, dus!!!
Mss doet ze het wel met condoom omdat haar vriendje een SOA heeft... Dan is het toch niet echt handig als het condoom scheurt mss...

En net wat nare man zegt, durex brengt geen condooms op de markt die echt onveilig zijn. Daarnaast, zo'n condoom moet ook goed getest zijn voordat deze op de markt komt.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 19:59
_Moby_
_Moby_ is offline
ik heb wel steeds weer afrolproblemen met die condooms
Oud 05-09-2004, 20:27
Verwijderd
fetherlite is de natural, alleen is t een nieuwe verpakking en naam
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 21:04
bracelance
bracelance is offline
de condoom is in zijn algemeenheid een noodzakelijk kwaad
Oud 05-09-2004, 21:50
Verwijderd
Citaat:
2probleemkind2 schreef op 05-09-2004 @ 12:21 :
Wat een onzin. Staat dat op de doos? Nee? Dacht het ook niet. Natuurlijk is het algemeen bekend dat condooms nooit honderd procent veiligheid bieden, maar het is echt niet zo dat een Topsafe pak 'm beet vijf procent kans heeft op scheuren en een Fetherlite vijftig, ofzoiets. Durex denkt echt niet 'oh, dat meisje is toch aan de pil, dan maakt het niet zoveel uit dat deze condooms makkelijk scheuren'.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 22:06
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-09-2004 @ 22:50 :
Wat een onzin. Staat dat op de doos?
Misschien is het mijn eigen dirty mind, maar ik vind dit wel heel dubbelzinnig klinken

En ontopic: ook met de Fetherlites moet je wel hele rare dingen doen om ze te laten scheuren.
Oud 06-09-2004, 00:33
Co
Co is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 05-09-2004 @ 21:27 :
niet waar, overal zijn nog natural én fetherlite te koop!!!

natural zijn condooms van normale dikte en fetherlite zijn ultra dun voor extra gevoeligheid

ik had zelf laatst avanti gekocht (zijn van een nieuw materiaal, polyurethaan) maar dat is echt troep!
ze zouden 'het meest natuurlijke gevoel geven' omdat ze dus niet van latex zijn.
ik raad die dingen iedereen (behalve de mensen met een latex-allergie) af, want het is net plastic. Ze zijn vrij droog, hard en moeilijk af te rollen. Het condoom voelt ook harder aan tijdens het vrijen, dus je voelt minder. ze zijn spierwit, het ziet er gewoon hardstikke nep uit. daarbij zijn ze ook nog eens 2 keer zo duur, dus ik voel me best genaaid...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 01:44
Verwijderd
Condooms worden getest en gekeurd voordat ze op de markt gebracht worden. Durex zal geen 'minder betrouwbare' condooms uitgeven.
Als er op 1 punt gereduceerd wordt (in dit geval de dikte) zal er op een ander punt weer versterkt worden.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 06:34
Verwijderd
Citaat:
Co schreef op 06-09-2004 @ 01:33 :
niet waar, overal zijn nog natural én fetherlite te koop!!!

natural zijn condooms van normale dikte en fetherlite zijn ultra dun voor extra gevoeligheid

nu snap ik er helemaal niks meer van...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 10:00
saturday
saturday is offline
O, dan heb ik ook een vraagje.
Van die condooms voor langer 'seksplezier', werken die echt?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Co schreef op 06-09-2004 @ 01:33 :
(...)

dus ik voel me best genaaid...
Nou, ben je toch nog geslaagd toch?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 12:39
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 05-09-2004 @ 21:27 :
Wat is dat nou weer voor gepraat. Oke ik ben alweer een tijdje uit de condoom-tijd maar volgens mij heeft durex ook nog wel "normale" condooms, of zijn die nu dan "extra dik" geworden ?
Oud 06-09-2004, 21:10
Co
Co is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 06-09-2004 @ 13:39 :
Wat is dat nou weer voor gepraat. Oke ik ben alweer een tijdje uit de condoom-tijd maar volgens mij heeft durex ook nog wel "normale" condooms, of zijn die nu dan "extra dik" geworden ?
nee, je hebt volkomen gelijk...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:14
juno
juno is offline
Citaat:
Welteruste schreef op 05-09-2004 @ 11:04 :
Zijn deze condooms minder sterk als de naturals? Bedoel, scheuren deze sneller? Iemand ervaring ofzo...
Ons eerste pakje condooms waren fetherlites, en toen had ik binnen een maand twee keer een morning after pil nodig. Zijn we maar aan de pil gegaan, want dat was naatje natuurlijk. Je voelt ook nog eens een keer geen klap van het vrijen, en na een paar minuten gaan ze piepen! en dat is wel heel lachwekkend, maar funest voor de lustgevoelens.

Elite is beter.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:14
Co
Co is offline
Citaat:
saturday schreef op 06-09-2004 @ 11:00 :
O, dan heb ik ook een vraagje.
Van die condooms voor langer 'seksplezier', werken die echt?
Ook die heb ik inmiddels al eens gehad.
Als je het condoom uitpakt, zit er een soort zalfje in het condoom. Deze moet je op het condoom smeren, en dat verdooft een beetje. Ze gebruiken dat spul ook als bij baby's tandjes doorkomen.
Ik vond het zelf geen geweldige ervaring, want als ik sex heb wil ik niet lichtjes verdoofd worden. Je voelt dus wat minder. Misschien zit dit voor een groot deel tussen je oren, maar ik vind het niet bijzonder ofzo. Misschien is het wél een idee voor degene die (naar zijn zin te) snel klaarkomt
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:18
Co
Co is offline
Citaat:
juno schreef op 06-09-2004 @ 22:14 :
Ons eerste pakje condooms waren fetherlites, en toen had ik binnen een maand twee keer een morning after pil nodig. Zijn we maar aan de pil gegaan, want dat was naatje natuurlijk. Je voelt ook nog eens een keer geen klap van het vrijen, en na een paar minuten gaan ze piepen! en dat is wel heel lachwekkend, maar funest voor de lustgevoelens.

Elite is beter.
ik vind het verschil tussen elite en fetherlite niet echt te merken. bij mij zijn de fetherlites trouwens (gelukkig) nooit gaan piepen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:22
Verwijderd
Durex is gewoon sowieso kut.

Ik moest al twee keer aan de morning after door die dingen en ik gebruik ze alleen als ik de pil vergeten ben op een cruciaal moment.

De laatste keer is gewoon het HELE topje eraf gescheurd, en dat was nog niet eens fetherlite.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:28
Co
Co is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-09-2004 @ 22:22 :

Ik moest al twee keer aan de morning after door die dingen en ik gebruik ze alleen als ik de pil vergeten ben op een cruciaal moment.

De laatste keer is gewoon het HELE topje eraf gescheurd, en dat was nog niet eens fetherlite.
waar gebruik jij die dingen voor?!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:35
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 06-09-2004 @ 13:39 :
nou nee, ik dacht echt dat fetherlight in natural was veranderd, dat ik ooit ergens gezien had
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Co schreef op 06-09-2004 @ 22:28 :
waar gebruik jij die dingen voor?!
Voor heel normaal neuken..

Maar volgens mij verschilt 'size' hierin nogal.. Mijn vriend is erg groot geschapen, dus misschien daardoor.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 22:12
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-09-2004 @ 22:22 :

*Knikt*
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 22:30
Lorelei
Lorelei is offline
Nooit problemen gehad met fetherlite.
Oud 06-09-2004, 22:39
saturday
saturday is offline
Citaat:
Co schreef op 06-09-2004 @ 22:14 :
*tekste*
danku
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 00:14
Co
Co is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-09-2004 @ 22:43 :
Voor heel normaal neuken..

Maar volgens mij verschilt 'size' hierin nogal.. Mijn vriend is erg groot geschapen, dus misschien daardoor.
nou... latex (rubber) heeft de eigenschap dat het zeer flexibel is (lees rekbaar)

dus of je nou een ontzettende grote tampeloeres hebt of juist een kaboutertje; de bedoeling blijft hetzelfde.

ik kan me haast niet voorstellen dat je, wanneer je volgens jou term 'normaal neukt', een condoom dusdanig kan verscheuren wanneer je het op de juiste wijze gebruikt
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Co schreef op 07-09-2004 @ 01:14 :
wanneer je het op de juiste wijze gebruikt
En daar gaat het meestal fout.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 23:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 06-09-2004 @ 22:35 :
nou nee, ik dacht echt dat fetherlight in natural was veranderd, dat ik ooit ergens gezien had
DUREX “NATURAL” CONDOOMS Een superdun condoom, speciaal ontworpen door Durex. Doordat het zo dun is, voelt het net of je zonder condoom vrijt. Omdat de condooms voorzien zijn van een laagje glijmiddel, zijn ze zeer prettig in het gebruik

20708 Durex natural (voorheen fetherlite) 12st € 10.99
20709 Durex natural (voorheen fetherlite) 24st € 19.99
20710 Durex Natural 48st € 34.99

Guess you're right
Oud 07-09-2004, 23:56
Co
Co is offline
Citaat:
grl schreef op 08-09-2004 @ 00:13 :
DUREX “NATURAL” CONDOOMS Een superdun condoom, speciaal ontworpen door Durex. Doordat het zo dun is, voelt het net of je zonder condoom vrijt. Omdat de condooms voorzien zijn van een laagje glijmiddel, zijn ze zeer prettig in het gebruik

20708 Durex natural (voorheen fetherlite) 12st € 10.99
20709 Durex natural (voorheen fetherlite) 24st € 19.99
20710 Durex Natural 48st € 34.99

Guess you're right
guess she's not right:

DUREX NATURAL: Condooms van normale dikte met glijmiddel
Durex Natural condooms zijn speciaal gevormd om makkelijker aan te brengen en geven een beter gevoel tijdens het vrijen

DUREX FETHELITE: Ultra dunne condooms met glijmiddel
Durex Fetherlite condooms zijn ultra dun voor extra gevoeligheid.

bron: www.durex.nl
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Co schreef op 07-09-2004 @ 01:14 :
nou... latex (rubber) heeft de eigenschap dat het zeer flexibel is (lees rekbaar)

dus of je nou een ontzettende grote tampeloeres hebt of juist een kaboutertje; de bedoeling blijft hetzelfde.

ik kan me haast niet voorstellen dat je, wanneer je volgens jou term 'normaal neukt', een condoom dusdanig kan verscheuren wanneer je het op de juiste wijze gebruikt
Zo reageerde laatst een vriend van me ook en toevallig weet ik van hem dat hij niet zo groot geschapen is

En sorry hoor, maar wij weten heus wel hoe een condoom gebruikt dient te worden *grin* Grapjas. Maar ik ken dus meer mensen met Durex klachten, die dezelfde klachten echter nooit hebben bij bijvoorbeeld de Kruidvatcondooms.

En als condooms flexibel genoeg zijn, waarom bestaan er dan grotere maten? Het gaat in ons geval namelijk ook erg om de breedte van de penis, zeg maar. Sowieso past het condoom al niet over de hele penis heen, daarbij kost het vaak erg veel moeite om em er weer af te krijgen.. en over de breedte, ookal was ik lang en breed ontmaagd ik heb nog verscheidene keren opnieuw gebloed doordat zijn penis zo groot is (zelfs recentelijk nog. Als hij niet eerst oprekt met de vingers moet ie er heeel langzaam in, anders doet het pijn).

Ik wil dus ook een keertje een groter maatje kopen om te kijken of dat beter zit.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 10:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Co schreef op 08-09-2004 @ 00:56 :
guess she's not right:

DUREX NATURAL: Condooms van normale dikte met glijmiddel
Durex Natural condooms zijn speciaal gevormd om makkelijker aan te brengen en geven een beter gevoel tijdens het vrijen

DUREX FETHELITE: Ultra dunne condooms met glijmiddel
Durex Fetherlite condooms zijn ultra dun voor extra gevoeligheid.

bron: www.durex.nl

Ik weet het. Dat was wat ik ook dacht en volgens mij wàs het iig zo. Maar misschien is er iets veranderd. Dat ze nu allemaal dunnere condooms maken of zo?
Dus... of haar bron en mijn bron (pabo) kloppen niet of de info van durex is verouderd.
Oud 08-09-2004, 11:46
Charlottetje
Charlottetje is offline
de consumentenbond teste vulkaan vorig jaar als beste.........
(heb zelf de stikkertjes nog op de verpakkingen mogen plakken)
Oud 08-09-2004, 12:09
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 08-09-2004 @ 11:48 :
Ik weet het. Dat was wat ik ook dacht en volgens mij wàs het iig zo. Maar misschien is er iets veranderd. Dat ze nu allemaal dunnere condooms maken of zo?
Dus... of haar bron en mijn bron (pabo) kloppen niet of de info van durex is verouderd.
op de vorige verpakking bij mij stond dat er ook op, en de condooms zijn t zelfde als de oude fetherlite... dus hoe t zit weet ik ook niet, zullen ze inderdaad of weer veranderd hebben of ze hebben t laten staan op de site..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 16:53
Co
Co is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 08-09-2004 @ 10:38 :

Ik wil dus ook een keertje een groter maatje kopen om te kijken of dat beter zit.
durex comfort XL, omdat je zo van dat merk houdt
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 15:28
-Octavius-
-Octavius- is offline
Nooit porblemen mee gehad, ik ben ook nog niet echt een experimenteel met die dingen.. gewoon, simple.. je kent 't..
Oud 09-09-2004, 21:37
Carrera
Carrera is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 08-09-2004 @ 10:38 :

IK vraag me af hoe jij dat gaat passen (aangezien je het over mannencondoom had)
Flauw i know ..

Laatst gewijzigd op 09-09-2004 om 21:39.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Carrera schreef op 09-09-2004 @ 22:37 :
IK vraag me af hoe jij dat gaat passen (aangezien je het over mannencondoom had)
Flauw i know ..
Ik achtte het niet nodig toe te hoeven lichten dat het voor mijn vriend zou zijn en ik zie ook weinig grappigs aan je grapje, terwijl ik toch erg van flauwe humor hou.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 13:34
Red Lion
Red Lion is offline
Die fetherlite is al eens gescheurd bij ons...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten