Oud 13-08-2004, 08:35
tommiegun
tommiegun is offline
Ik zit met een soort van een probleem, want ik wil een Playstation 2 kopen (wel van mn eigen geld), maar mn ma weet niet of het wel verstandig is.
Wie kan een soort artikel of link of dergelijk geven wat de optie's etc. zijn.

Offtopic: 2 games ga ik cker kopen
-Grand Theft Auto San Andreas (de GTA serie ruleert altijd en deze game wordt echt megavet, ik heb een topic erover in het Games forum
en
-The Getaway (lekker racen door londen, link (Note: Blijkbaar komt er een nieuwe)
Oud 13-08-2004, 08:56
Verwijderd
Of het waard is licht puur aan jezelf.

Het heeft niet meer functioneel nut dan vermaak, je moet er dus van houden.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 09:31
Verwijderd
Dat is zo ongelooflijk subjectief. Is het voor mij de moeite waard een fiets te kopen?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 09:37
freyk
freyk is offline
Citaat:
tommiegun schreef op 13-08-2004 @ 09:35 :
Ik zit met een soort van een probleem, want ik wil een Playstation 2 kopen (wel van mn eigen geld), maar mn ma weet niet of het wel verstandig is.
Wie kan een soort artikel of link of dergelijk geven wat de optie's etc. zijn.
Dan zou ik toch voor de xbox gaan, want daar heb je veel meer aan.

Als je het goed doet, kan je de andere populaire spelconsoles zoals ps2, gc, alle oude consoles en spellen er mee simuleren.
Ook kan je het gebruiken om al je dvd films, mp3 enz er mee af te spelen.
En je kan er zelfs Linux erop gooien waardoor je xbox beter word dan alle andere spelconsoles.

Laatst gewijzigd op 13-08-2004 om 09:41.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 10:38
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 13-08-2004 @ 10:37 :

Als je het goed doet, kan je de andere populaire spelconsoles zoals ps2, gc, alle oude consoles en spellen er mee simuleren.
En je kan er zelfs Linux erop gooien waardoor je xbox beter word dan alle andere spelconsoles.
Dat is best onzin,
hoe groot is de k je de kans dat hij dat gaat doen?

Een xbox ombouwen naar Lunix Box doe je voor de fun, niet voor de nut want dan kun je net zo goed een PC kopen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 10:51
freyk
freyk is offline
Offtopic:
Citaat:
********** schreef op 13-08-2004 @ 11:38 :
hoe groot is de k je de kans dat hij dat gaat doen?
Als hij weet wat je allemaal met een omgebouwde xbox kan doen.
Je kan meer dingen doen met een omgebouwde xbox, dan met omgebouwde ps2.

Citaat:
********** schreef op 13-08-2004 @ 11:38 :
Een xbox ombouwen naar Lunix Box doe je voor de fun, niet voor de nut want dan kun je net zo goed een PC kopen.
Maar een xbox meestal is goedkoper dan een pc.

Laatst gewijzigd op 13-08-2004 om 10:53.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 10:55
Verwijderd
probeer een 2e hands te krijgen; deze zijn goedkoper en meestal kun je er ook een paar spellen bij nemen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 12:10
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
freyk schreef op 13-08-2004 @ 11:51 :
Maar een xbox meestal is goedkoper dan een pc.
Duh... een Ferrari is ook duurder dan een Fiat. Een X-Box kun je totaal niet vergelijken met een goeie PC. Kom op, een 733MHz Celeron :\

Als hij een PS2 wil kopen voor die spellen moet ie gewoon een PS2 kopen, ga ze dan niet op een X-Box emuleren. Dat is een hoop gedoe en helemaal perfect werken doet het toch niet.
Oud 13-08-2004, 12:15
freyk
freyk is offline
Offtopic:
Citaat:
M@rco schreef op 13-08-2004 @ 13:10 :
Als hij een PS2 wil kopen voor die spellen moet ie gewoon een PS2 kopen, ga ze dan niet op een X-Box emuleren. Dat is een hoop gedoe en helemaal perfect werken doet het toch niet.
Nou, ik durf te wedden dat er ook een xbox versie van die spellen uitkomen.

Ennuh een ps2 spel emuleren werkt uitstekend.
Omdat je dan toch een omgebouwde xbox hebt, ps2 spel downloaden, branden (of ff doorsturen door de ftp-poort xbox) en afspelen.
Wat is daar nou moeilijk aan?
Oud 13-08-2004, 12:28
M@rco
M@rco is offline
Aha, illegale shit promoten he.
Misschien wil hij wel geen spellen downloaden? En wat is nou makkelijker, een PS2 op de kop tikken, spel kopen, in de PS2 stoppen en spelen, of spel van enkele gigabytes downloaden en moeilijk gaan zitten doen? En emulatoren werken vrijwel altijd minder goed dan het origineel.

Dat jij dat doet, fijn, maar waarom moet je andere ook dit onzinnige idee aanpraten?
Oud 13-08-2004, 13:11
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
De Xbox versie van GTA: San Andreas komt pas na de PC-versie, en die komt pas in mei

Dus wat dat betreft zou je een PS2 kunnen kopen, maar ik doe dat uit principe niet omdat ik weet dat de PS2-versie eerder uitgebracht wordt alleen om mensen PS2's te laten kopen
Oud 13-08-2004, 13:16
D@mien
D@mien is offline
Voor 2 games zal ik geen console kopen.,...kijk gewoon rustig rond welke console spellen heeft naar jouw smaak...is dat de PS2, dan kan je die kopen ja...
Oud 13-08-2004, 21:00
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
freyk schreef op 13-08-2004 @ 10:37 :

ps2 kan je niet emuleren op de xbox volgens mij?
Oud 13-08-2004, 22:09
freyk
freyk is offline
Citaat:
M@rco schreef op 13-08-2004 @ 13:28 :
Aha, illegale shit promoten he.
Je kan het ook zo zien:
Over een paar jaar zijn xbox en ps2 spellen niet meer te koop.
En als je toch wilt spelen kan je dus alleen maar spelen met de spellen die je al hebt.
Nadat je linux erop hebt gezet (ok ok, ombouwen is illegaal), kan je véél meer dingen doen.

Citaat:
ratsja schreef op 13-08-2004 @ 22:00 :
ps2 kan je niet emuleren op de xbox volgens mij?
Tuurlijk wel, nadat je Linux erop hebt gezet.
(dit kan ook zonder ombouwing)

Laatst gewijzigd op 13-08-2004 om 22:15.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 22:31
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
freyk schreef op 13-08-2004 @ 23:09 :
Je kan het ook zo zien:
Over een paar jaar zijn xbox en ps2 spellen niet meer te koop.
En als je toch wilt spelen kan je dus alleen maar spelen met de spellen die je al hebt.
Nadat je linux erop hebt gezet (ok ok, ombouwen is illegaal), kan je véél meer dingen doen.

Tuurlijk wel, nadat je Linux erop hebt gezet.
(dit kan ook zonder ombouwing)
misschien wat oude brakke games,
maar de nieuwste lukt je niet
Oud 13-08-2004, 22:39
freyk
freyk is offline
Citaat:
ratsja schreef op 13-08-2004 @ 23:31 :
misschien wat oude brakke games,
maar de nieuwste lukt je niet
De nieuwste games zal ook wel lukken.

Want je moet het zo zien:
ps2 spellenmakers maken spellen zodat je met de normale systeemconfiguratie van de playstation 2 het kan spelen.
De emulatieprogramma is daarop dus ook gebasseert.
En zoals iedereen weet xbox is sterker dan ps2.
Oud 14-08-2004, 11:32
freyk
freyk is offline
Hmm, ik lees net op Clean XBOX Modding
(link mag erbij want ombouwen is legaal, volgends de wet)
Citaat:
Bestaat er een PS2 emulator voor de Xbox?
Nee er bestaat geen PS2 emulator voor de Xbox. Het is nog niet mogelijk om realtime de PS2 te emuleren. Oudere consoles (PS1 etc) zijn wel te emuleren, en er zijn genoeg emulators voor de Xbox te vinden.
Je kan het altijd proberen om het van via xbox-linux de ps2-emulator te gebruiken.
Oud 15-08-2004, 11:07
Verwijderd
Eind deze maand gaan de prijzen van de x-box en ps2 trouwens ook omlaag. Nog even wachten met kopen dus.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 15:19
Bogdan
Bogdan is offline
Hmhm hij heeft m al gekocht. Sprak Thomas net op Msn Zalie niet leuk vinden dat de prijzen omlaag gaan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten