Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zelfmoord is voor JEZELF en niet om mensen pijn te doen, als ik zelfmoord pleeg is dat omdat IK geen zin meer heb en niet andere. Ik vind dat de mensen maar moeten accepteren dat IK ergens anders heen ga omdat ik het niet meer zie zitten of leuk vind. Ik ga niet NIET zelfmoord plegen omdat dat me ouders ofzo pijn zou doen, ze moeten het maar zien als een verlossing voor mij en niet als een gemis voor hun.....
|
![]() |
|
De gedachte dat ik nog mensen om me heen heb die om me geven houdt me levend.
Zonder die mensen zou ik er nu allang niet meer zijn Vandaar dat ik een bloedhekel heb aan mensen die beweren dat ik niet aan mijn vrienden zou denken vanwege mijn suicidaal gedrag. Ik schijn egoistisch te zijn volgens die mensen.. Nou, als k 1 ding niet doe, is het aan mezelf denken... ik ben altijd met anderen bezig in mijn hoofd.. bijna nooit met mezelf. K gun mezelf geen moment rust als ik weet dat er iets nie klopt bij 1 van mn vrienden. Tuurlijk snap ik dat het moeilijk is voor de mensen om me heen, die voortdurend het onderste uit de kan halen als het weer eens fout gaat bij mij. Maar ik heb die intussen allang duidelijk gemaakt, dat ze het me moeten zeggen als het ze teveel word, omdat ik ze dan met rust laat. Dat heb ik beloofd. Want ik kan het nu eenmaal niet aanzien als andere mensen lijden onder mijn problemen.... dat wil ik niet..... Ik vind het een beetje ego om te zeggen dat ik er geen flauw benul van zou hebben wat ik de mensen om mij heen aandoe... dat weet ik wel degelijk..!! Laura
|
Ik heb het gevoel dat ik al deze mensen toch alleen maar tot last ben met mijn problemen. Ze zijn beter af zonder me. Ik zou voor ze door het vuur gaan maar tegelijkertijd wil ik ze nergens mee lastig vallen. Het liefste zou ik gewoon helemaal niemand tot last zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Verkrachtingepidemie door moslims, overheden kijken de andere kant op... Heiden | 2 | 29-06-2006 15:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De een zijn brood is de ander zijn dood. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:47 | |
Liefde & Relatie |
houden van de een, verliefd op de ander. Wat nu??? saartjeh | 25 | 14-12-2004 08:58 | |
Verhalen & Gedichten |
`Leven Aan De Andere Kant` John-17 | 3 | 24-01-2002 14:12 | |
ARTistiek |
De verkeerde kant dystopia | 16 | 22-01-2002 19:58 | |
Verhalen & Gedichten |
aan de andere kant van het raam Da Girl | 2 | 15-12-2001 11:38 |