Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
JS = DR.Spex stier17= Judith K ? Elin = Elin s.? |
![]() |
|
![]() |
Hey,
jaaaaah, Stier17, en bedankt!! Never mind...lekker closed forum...bijna alleen van onze school....hm.. Ja, elin, ben dus indeed naar Rome geweest, maar daar weet jij héél veel van... Een vriendin van mij gaat erheen lopen, dus over anderhalf jaar heb ik, als het goed is iemand voor je met een héél mooi Romeverhaal... Oh ja, hint voor iedereen die er nog heen gaat: Ik heb bij de Trevi-fontein in groepjes, variërend van 2 tot 6, steeds één munt over de verkeerde schouder gegeooid en ben dit jaar NOG EEN KEER in Rome geweest. (dus mei en zomervakantie) Dat was weliswaar één dag, maar toch... Ben toen helaas niet meer in het Colosseum geweest, want de hele binnenstad werd afgesloten omdat Bush zonodig die dag naar Rome moest....:-(( |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben eind vorig schooljaar geweest, het was echt geweldig! Echt een prachtige stad, en AS Roma was juist in de periode dat ik er was kampioen geworden. Al die supporters 's avonds feesten, echt cool. In een Romashirtje kon je toen echt niet meer stuk bij die Italianen,
![]() Ik vond echt alles geweldig daar. Ik ben jaloers op degenen die dit schooljaar gaan. Ik ga over een paar jaar misschien nog es terug ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga dit jaar ook naar Rome!!!!!!!
En ik heb er ook zoveel zin in! We gaan met de trein, in mei dus hopen maar op lekker weer! Kan ik eindelijk zien waar ik die 5 jaar (tot nu toe) voor geploeterd heb met onmogelijke teksten, 8ste uren terwijl de niet-gymnasten al naar huis waren en stoffige leraren (die zelf afstammen uit de oudheid...) Jeeej!!! |
![]() |
|
![]() |
Ja, ja 10 mei is de dag dat ik met mijn klas naar Rome ga. We zijn slecht met 17, maar het wordt vast heel gezellig.
Eerst vliegen en dan met een leeraar en een lerares die al superlang meegaan ( het zijn altijd dezelfde twee) en die ons het hele programma al vijftigduizend keer hebben verteld. Ik heb er zeker zin in!
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ER valt iets recht te zetten:
ik heb ff info bekeken over elin en die kennen dr spex, judka en ik niet!!! Wij komen niet uit A'dam, maar we zijn daar wel mensen tegengekomen uit A'dam en aangezien wij ook een ELIN in de klas hebben die meeging... Nou ja, logisch. Verder hoop ik dat iedereen die nog gaat een hele leuke week zullen hebben!!!
||
![]() |
Citaat:
ohja..sorry dat ik dat niet eerder vermeld heb en verwarring heb veroorzaakt had t nietgezien |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doe het dan ook wel consequent. Ga dan ook niet naar de kerk als je gelovig bent maar leer alles uit de bijbel of andere heilige geschriften. Ga niet naar school omdat je alles toch zelf wel kan. Ontwikkel je comunicatieve vaardigheden alleen via internet. Zet je tv of aan en ga sport kijken in plaats van het zelf te doen en bespeel zelf geen muziekinstrument maar beluister een cd, dat is immers toch veel beter dan je zelf ooit kunt worden. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie kan er LATIJNS praten | 89 | 08-12-2004 22:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |