Oud 13-01-2004, 18:47
Blubje
Blubje is offline
jaaa aangezien nummer 2 vol was, hier een nieuwe, nummer 3 alweer!!
Oud 13-01-2004, 18:48
Blubje
Blubje is offline
ah, ik zie dat Sweet Revenge die van haar al weg heeft gehaald
Oud 13-01-2004, 18:49
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
ik weet niet hoe ik je laatste post uit deel [2] moet quoten maar ik heb het inderdaad niet zo op Craig.
En ik vond het nogal hypocriet van hem te zeggen dat hij zoveel van Carly houdt en ondertussen het ziekenhuis uit te vluchten.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 18:50
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Blubje schreef op 13-01-2004 @ 19:48:
ah, ik zie dat Sweet Revenge die van haar al weg heeft gehaald
Ja, jij was eerder dus aan jou de eer!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 18:54
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 13-01-2004 @ 19:49:
ik weet niet hoe ik je laatste post uit deel [2] moet quoten maar ik heb het inderdaad niet zo op Craig.
En ik vond het nogal hypocriet van hem te zeggen dat hij zoveel van Carly houdt en ondertussen het ziekenhuis uit te vluchten.
ja, dat ben ik wel met je eens

Citaat:
wie is Dahlia nou precies?
Dahlia is de zus van Monique (een exvrouw van Simon, die dood is gegaan door een ongeluk, maar hij is er ooit van beschuldigs dat hij haar zou hebben vermoord. echter is die aanklacht vervallen vanwege een vormfout). Simon erfde 50000 dollar van Monique en daar was Dahlia heel boos om. Toen heeft zij alles geprobeerd om Simon in een kwaad daglicht te stellen, zodat Katie zou gaan denken dat hij haar zou willen vermoorden. Simon begon steeds meer te liegen en dingen achter te houden voor Katie, waardoor ze hem dus ook niet meer gelooft nu.
Dahlia is nu spoorloos verdwenen, maar niemand weet waarheen, wij als kijker ook niet. Er is wel bloed gevonden van Dahlia in haar auto en er worden allerlei spullen gevonden van haar bij Simon en katie thuis. De politie denkt dat dahlia vermoord is. Simon zegt dat ze het allemaal in scene heeft gezet om hem een hak te zetten en om tussen hem en Katie te stoken.

dat was het wel zo'n beetje.
dus het is nu voor Katie, de politie en voor ons maar de vraag of Simon echt niets van doen heeft met de verdwijning van Dahlia, de moord op Monique en nu weer de moord op Jill.

snappie?
Oud 13-01-2004, 18:58
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Blubje schreef op 13-01-2004 @ 19:54:
ja, dat ben ik wel met je eens

Dahlia is de zus van Monique (een exvrouw van Simon, die dood is gegaan door een ongeluk, maar hij is er ooit van beschuldigs dat hij haar zou hebben vermoord. echter is die aanklacht vervallen vanwege een vormfout). Simon erfde 50000 dollar van Monique en daar was Dahlia heel boos om. Toen heeft zij alles geprobeerd om Simon in een kwaad daglicht te stellen, zodat Katie zou gaan denken dat hij haar zou willen vermoorden. Simon begon steeds meer te liegen en dingen achter te houden voor Katie, waardoor ze hem dus ook niet meer gelooft nu.
Dahlia is nu spoorloos verdwenen, maar niemand weet waarheen, wij als kijker ook niet. Er is wel bloed gevonden van Dahlia in haar auto en er worden allerlei spullen gevonden van haar bij Simon en katie thuis. De politie denkt dat dahlia vermoord is. Simon zegt dat ze het allemaal in scene heeft gezet om hem een hak te zetten en om tussen hem en Katie te stoken.

dat was het wel zo'n beetje.
dus het is nu voor Katie, de politie en voor ons maar de vraag of Simon echt niets van doen heeft met de verdwijning van Dahlia, de moord op Monique en nu weer de moord op Jill.

snappie?
ja ik snap het
bedankt.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 19:39
Ilsch
Ilsch is offline
Jake mag niet dood :\
Jake en molly enzo zijn juist zo'n hip gezinnetje.

hmpf.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 21:58
BCR
BCR is offline
Vandaag was het echt zielig.
Oud 13-01-2004, 22:14
Gwen.
Gwen. is offline
Ik moest huilen bij de scene waarin Jake dood ging. Daar schaam ik me best een beetje voor.

Denken jullie btw dat Simon Dahlia & Jill vermoord heeft?
Of is het Henry, of Dahlia zelf? Ik weet het niet. Qua uiterlijk en accent (rrr) is Simon wel mijn favo personage <3
Oud 14-01-2004, 07:16
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Simon did it ...
Oud 14-01-2004, 07:46
Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Wat is er gister en eergister allemaal gebeurd. Ik heb et gemist.
Oud 14-01-2004, 09:02
Gothic
Gothic is offline
Ik vind het echt heel cool dat Henry weer terug is ... Katie en hij was echt cool samen.

Simon heeft geen van die moorden gepleegd denk ik...
Oud 14-01-2004, 12:54
Tsu
Tsu is offline
Spoiler
Oud 14-01-2004, 13:24
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Tsu schreef op 14-01-2004 @ 13:54:
Spoiler
Spoiler

ik denk trouwens niet dat Simon het gedaan heeft, maar dat komt omdat ik hem daar te leuk voor vind. het zou namelijk best kunnen dat ie t wel gedaan heeft....

oh en Henry = back!!!! ik moest meteen weer keihard lachen toen ik z'n hoofd zag
Oud 14-01-2004, 13:47
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Blubje schreef op 14-01-2004 @ 14:24:
Spoiler

ik denk trouwens niet dat Simon het gedaan heeft, maar dat komt omdat ik hem daar te leuk voor vind. het zou namelijk best kunnen dat ie t wel gedaan heeft....

oh en Henry = back!!!! ik moest meteen weer keihard lachen toen ik z'n hoofd zag
Dat stukje heb ik dus gemist met Henry

Was hij niet onwijs boos omdat hij in z'n eentje werd achtergelaten door Katie en Simon ??

Ik denk ook niet dat Simon het gedaan heeft, want de makers van de serie proberen het zoo overduidelijk te laten blijken dat Simon het heeft gedaan, daarom denk ik van niet
Oud 14-01-2004, 14:30
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Tsu schreef op 14-01-2004 @ 14:47:
Dat stukje heb ik dus gemist met Henry

Was hij niet onwijs boos omdat hij in z'n eentje werd achtergelaten door Katie en Simon ??
nou er was niet veel te zien hoor. eerst zag je de hele tijd een paar benen door het huis van Katie en Simon lopen en dan dacht je 'oeh wie is dat nou?'
en toen eindigde het dat katie thuiskwam en Henry zag staan.
toen zei ie: "I think you have a lot to explain, miss Peretti"
je hoort 't hem al helemaal zeggen he??
Oud 14-01-2004, 16:03
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Blubje schreef op 14-01-2004 @ 15:30:
nou er was niet veel te zien hoor. eerst zag je de hele tijd een paar benen door het huis van Katie en Simon lopen en dan dacht je 'oeh wie is dat nou?'
en toen eindigde het dat katie thuiskwam en Henry zag staan.
toen zei ie: "I think you have a lot to explain, miss Peretti"
je hoort 't hem al helemaal zeggen he??

haha, dat "Miss Peretti" ook echt

Ik had het vandaag maar voor een deel gezien, alleen het laatste stuk niet, vanaf kwart voor vijf... nog iets spannends gebeurd???
Oud 14-01-2004, 16:04
BCR
BCR is offline
Ja, Henry is
Oud 14-01-2004, 16:07
Ingel
Ingel is offline
Citaat:
Tsu schreef op 14-01-2004 @ 17:03:
haha, dat "Miss Peretti" ook echt

Ik had het vandaag maar voor een deel gezien, alleen het laatste stuk niet, vanaf kwart voor vijf... nog iets spannends gebeurd???
Jake is doodgegaan
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 16:48
Gwen.
Gwen. is offline
Henry is geweldig.

Katie mag d'r haar wel eens een tintje donkerder verven.

& ik word misselijk van Carlies gezicht, kunnen ze daar svp snel wat aan doen.
Oud 14-01-2004, 19:15
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Ingel schreef op 14-01-2004 @ 17:07:
Jake is doodgegaan

ahhhh..wat jammer
Oud 15-01-2004, 11:48
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 14-01-2004 @ 17:48:

Katie mag d'r haar wel eens een tintje donkerder verven.

& ik word misselijk van Carlies gezicht, kunnen ze daar svp snel wat aan doen.
hoezo?
ik vind d'r haar juist wel leuk zo. heeft iemand eigenlijk enig idee hoe oud zij in t echt is? want volgens mij is ze veel ouder dan ik denk dat ze is

ja, mee eens. naja misselijk is een te groot woord, maar tis niet prettig om te zien. hopelijk worden ze snel genezen, Rose dus ook. en wordt Emily ook snel gevonden en meteen genezen, zijn we daar ook weer vanaf en kunnen we weer gewoon verder. zo
Oud 15-01-2004, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 15-01-2004 @ 12:48:
hoezo?
ik vind d'r haar juist wel leuk zo. heeft iemand eigenlijk enig idee hoe oud zij in t echt is? want volgens mij is ze veel ouder dan ik denk dat ze is

ja, mee eens. naja misselijk is een te groot woord, maar tis niet prettig om te zien. hopelijk worden ze snel genezen, Rose dus ook. en wordt Emily ook snel gevonden en meteen genezen, zijn we daar ook weer vanaf en kunnen we weer gewoon verder. zo
ze is van januari 1975
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 15:56
Gothic
Gothic is offline
Bah, ik moest echt huilen om Jake
Oud 15-01-2004, 16:01
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 15-01-2004 @ 16:56:
Bah, ik moest echt huilen om Jake

die laatste scene was echt mooi....zonder geluid zegmaar en alleen die muziek op de achtergrond *zucht* echt mooi....

toen zat ik eens terug te denken, maar volgens mij gaat er bij ATWT nooit iemand dood. ze gaan meestal gewoon weg ofzo. maar nooit dood...
Oud 15-01-2004, 16:23
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blubje schreef op 15-01-2004 @ 17:01:

die laatste scene was echt mooi....zonder geluid zegmaar en alleen die muziek op de achtergrond *zucht* echt mooi....

toen zat ik eens terug te denken, maar volgens mij gaat er bij ATWT nooit iemand dood. ze gaan meestal gewoon weg ofzo. maar nooit dood...
Bryant was de laatste...

En kleine John van Babs en John ging dood, Alec Wallace , David Stenbeck... Zijn eigenlijk de eerste die me zo snel te binnen schieten
Oud 15-01-2004, 17:17
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Gothic schreef op 15-01-2004 @ 17:23:
Bryant was de laatste...

En kleine John van Babs en John ging dood, Alec Wallace , David Stenbeck... Zijn eigenlijk de eerste die me zo snel te binnen schieten

Wie was Alec Wallace ook alweer???
Oud 15-01-2004, 18:34
joopie12
joopie12 is offline
Damn ik moest ook al huilen, dinsdag en vandaag ook alweer.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 18:37
joopie12
joopie12 is offline
Citaat:
Tsu schreef op 15-01-2004 @ 18:17:
Was de vader van Eddie Silva, en de vriend van Margo toen zij tijdelijk van Tom gescheiden was. Later bleek dat Georgia hem vermoord had.

Mensen die de afgelopen jaren zijn overleden in ATWT zijn:
-Bryant
-David Stenbeck
-Pamela McCloud
-Little Johnny
-Alec Wallace
-Diego Santana
-Dan McClosky

niet echt heel veel belangrijke figuren dus
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 18:37
Ingel
Ingel is offline
Citaat:
vader van Eddie, minnaar van Margo
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 18:41
BCR
BCR is offline
Citaat:
De goeie ouwe tijd.

Georgia en Eddie.. Aaawh. Dat was een cute stelletje.
Oud 15-01-2004, 18:48
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
joopie12 schreef op 15-01-2004 @ 19:37:
Was de vader van Eddie Silva, en de vriend van Margo toen zij tijdelijk van Tom gescheiden was. Later bleek dat Georgia hem vermoord had.

Mensen die de afgelopen jaren zijn overleden in ATWT zijn:
-Bryant
-David Stenbeck
-Pamela McCloud
-Little Johnny
-Alec Wallace
-Diego Santana
-Dan McClosky

niet echt heel veel belangrijke figuren dus
oh ja Bryant, zomaar vergeten
maar de rest dat waren allemaal niet echt hoofdfiguren idd. geen echte hoofdrolspelers, zoals Jake dat nu is.
das toch best opvallend.
ok David stenbeck wel, maar dat was een slechterik, dus dan ist niet zo erg, maar van de goeieriken gaat er bijna nooit een dood (op Bryant na dan)
Oud 15-01-2004, 19:32
Tsu
Tsu is offline
Goh, ik kan me ff geen gezicht voor de geest halen bij Alec Wallace....
Oud 15-01-2004, 20:00
joopie12
joopie12 is offline
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 20:12
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
joopie12 schreef op 15-01-2004 @ 21:00:
[afbeelding]

Ik weet niet of je nou een foto wilde posten..maar ik zie ganz nichts
Oud 15-01-2004, 20:12
joopie12
joopie12 is offline
Alec:

Dit is trouwens de oude Craig Montgomery:

Lijkt best wel he?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 20:19
joopie12
joopie12 is offline
Anthony Herrera, de acteur die James Stenbeck speelt

Zijn website: http://www.anthonyherrera.org
Voor de mensen die dat nog niet wisten, verklaart die website meteen waarom hij zo vaak in en uit de serie gaat: hij vecht al jaren tegen kanker.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 21:46
Tsu
Tsu is offline
Ik vind de Craig van nu echt wel cooler
Oud 16-01-2004, 08:54
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Tsu schreef op 15-01-2004 @ 22:46:
Ik vind de Craig van nu echt wel cooler
zeker wel!

die James is wel liefff!!

en nu ik die foto van Alec zie, weet ik ook weer wie dat is. Daar had margo toen zo'n geheime relatie mee. en die was rijk en allemaal duistere praktijkjes en toen had ie Margo toch bijna vermoord ofzo? zoiets was het iig. heel vreemd allemaal
Oud 16-01-2004, 11:18
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Blubje schreef op 16-01-2004 @ 09:54:
zeker wel!

die James is wel liefff!!

en nu ik die foto van Alec zie, weet ik ook weer wie dat is. Daar had margo toen zo'n geheime relatie mee. en die was rijk en allemaal duistere praktijkjes en toen had ie Margo toch bijna vermoord ofzo? zoiets was het iig. heel vreemd allemaal
Ja klopt!!

Weet je ook nog in het prille begin, nou ja.. niet helemaal in het begin, dat Emily getrouwd was met Eric (ik geloof dat hij zo heette) die schizofreen was???
Oud 16-01-2004, 11:25
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Weet iemand trouwens of Emily nog leeft?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 11:40
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Tsu schreef op 16-01-2004 @ 12:18:
Ja klopt!!

Weet je ook nog in het prille begin, nou ja.. niet helemaal in het begin, dat Emily getrouwd was met Eric (ik geloof dat hij zo heette) die schizofreen was???
hmm dat weet IK dat weer niet haha. ik weet niet wie Eric is....eigenlijk moet je eens op www.atwt.nl kijken (heb je vast al ooit gedaan) maar daar kun je alle personages aanklikken zegmaar en met hun verhaallijn erbij! best leuk, als je iets niet meer weet zoek je t daar gewoon ff op

@Charmedkiz: geen idee....ik hoop van wel!! en ik denk eigenlijk wel hoor...
Oud 16-01-2004, 11:41
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 16-01-2004 @ 12:25:
Weet iemand trouwens of Emily nog leeft?
Spoiler
Oud 16-01-2004, 11:42
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Blubje schreef op 16-01-2004 @ 12:40:
hmm dat weet IK dat weer niet haha. ik weet niet wie Eric is....eigenlijk moet je eens op www.atwt.nl kijken (heb je vast al ooit gedaan) maar daar kun je alle personages aanklikken zegmaar en met hun verhaallijn erbij! best leuk, als je iets niet meer weet zoek je t daar gewoon ff op

@Charmedkiz: geen idee....ik hoop van wel!! en ik denk eigenlijk wel hoor...
Been there, done that
Oud 16-01-2004, 11:43
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Tsu schreef op 16-01-2004 @ 12:42:
Been there, done that
haha, dat dacht ik al. maar tis wel een goeie tip voor mensen die de site niet kennen
Oud 16-01-2004, 12:28
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Tsu schreef op 16-01-2004 @ 12:41:
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 13:23
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 16-01-2004 @ 13:28:
Spoiler
Nopez
Oud 16-01-2004, 13:24
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Blubje schreef op 16-01-2004 @ 12:43:
haha, dat dacht ik al. maar tis wel een goeie tip voor mensen die de site niet kennen
Dat is wel zo ja
Oud 16-01-2004, 13:27
joopie12
joopie12 is offline
Voor zover ik weet is Emily enkel getrouwd geweest met Holden...in het echt zijn Holden en Emily trouwens ook getrouwd. (Net als Andy en Carly).

Een Eric ken ik ook niet...
Dit zijn de lovers van Emily:
Tom Hughes (one night stand)
James Stenbeck (lovers)
Holden Snyder (married and divorced)
Royce Keller (fiancee and lovers)
David Allen (lovers and fiancee)
Diego Santana (lovers)
Jef Hamlin (fiancee)
Brock Lombard (lovers)
Paul Ryan (lovers)
Craig Montgomery (lovers)
Gavin Krueger (lovers)
Tonio Reyes (lovers)
Evan Walsh (one night stand)

She did manage to find true love with Royce Keller, but unfortunately, he was suffering from Split Personality Disorder and left her once he recovered

Royce, overigens de half-broer van Lucinda, en tweelingbroer van Samantha Markham Anderson!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 15:46
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
joopie12 schreef op 16-01-2004 @ 14:27:
Voor zover ik weet is Emily enkel getrouwd geweest met Holden...in het echt zijn Holden en Emily trouwens ook getrouwd. (Net als Andy en Carly).

Een Eric ken ik ook niet...
Dit zijn de lovers van Emily:
Tom Hughes (one night stand)
James Stenbeck (lovers)
Holden Snyder (married and divorced)
Royce Keller (fiancee and lovers)
David Allen (lovers and fiancee)
Diego Santana (lovers)
Jef Hamlin (fiancee)
Brock Lombard (lovers)
Paul Ryan (lovers)
Craig Montgomery (lovers)
Gavin Krueger (lovers)
Tonio Reyes (lovers)
Evan Walsh (one night stand)

She did manage to find true love with Royce Keller, but unfortunately, he was suffering from Split Personality Disorder and left her once he recovered

Royce, overigens de half-broer van Lucinda, en tweelingbroer van Samantha Markham Anderson!
Royce bedoelde ik ja!!!

Hoe kom ik in godsnaam nou weer bij Eric??
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten