Citaat:
MeelFriek schreef op 13-08-2004 @ 13:18 :
Ok, dit kan misschien een beetje vies klinken.
De bloedneus was net opgehouden en ik was de voorkant van m'n neus een beetje aan 't schoonmaken. Er zat toen een bloedklodder zeg maar in. Deze heb ik eruit gehaald, maar deze was wel enkele centimeters lang Het was net alsof ie helemaal van boven m'n neus nog wegkwam, heel vies zag 't eruit.
Is dit normaal? Ik heb totaal geen verstand van bloedneuzen omdat ik het eigenlijk nooit heb.
|
Haha! Ja hoor, dat is echt normaal. Ik haal soms die slierten zelfs uit mijn keel (dat je het zo bij je huig voelt kiebelen). Enorm smerig, jup, maar het loopt nou eenmaal ook richting je keel en daar stolt het dan ook.
Maar goed, ik zou het even aankijken met die bloedneuzen, ik weet ook niet hoe erg ze zijn (wel hoe lang, maar ik loop normaal ook een uur rond met een nat washandje, maar echt doorbloeden doet het niet). Goed blijven eten, goed rusten en opletten of je niet duizelig wordt tijdens of na de volgende bloedneus.