Oud 13-07-2004, 00:42
jpe2004
jpe2004 is offline
ik ben toch tot de conclusie gekomen dat buitenlandse meiden beter in bed zijn als de nederlandse dames, heb nu meisje uit polen en moet zeggen dat me dat 10 x beter bevalt als nederlandse dames. is niet me eerste ervaring met een buitenlands meisje natuurlijk anders kon ik niet al deze conclusie trekken. zijn hier mensen die het met me eens zijn en ook betere ervaringen hebben met niet nederlandse dames!?!

(en niks tegen de nederlandse dames hoor, jullie blijven toppertjes )
Oud 13-07-2004, 00:45
AngelLena
AngelLena is offline
Specifieke landen waarin ze beter zouden zijn? Of maakt duitsland/belgie - nederland al een heel verschil?
Oud 13-07-2004, 00:47
jpe2004
jpe2004 is offline
naja zoals ik al zei heb ik met een pools meisje, naja nu hoorde je al wel eens dat ze daar in het oostblok wel van wanten weten, nou dat mag ik dus bij deze bevestigen, of ik moet gewoon maar uitzonderingen getroffen hebben.

maar het zou dus ook goed kunnen dat iemand al betere ervaringen heb met duitse dames bijvoorbeeld, daar ben ik dus wel benieuwd naar.
Oud 13-07-2004, 00:54
AngelLena
AngelLena is offline
Zelf ben ik half indisch... Telt dat ook of moet je per sé in ander land geboren en opgegroeid zijn?
Oud 13-07-2004, 01:00
jpe2004
jpe2004 is offline
Neej lijkt mij niet, ik weet het niet eigenlijk ben er ook benieuwd naar. wil wel wat ervaringen horen dus...!

maar of je nou heel of half ben.. zou dat uit maken, nu ben je half zo goed als een nederlands meisje whaha
Oud 13-07-2004, 01:02
AngelLena
AngelLena is offline
hmz... tja, al mijn vorige vriendjes en ook mijn huidige vertelde mij altijd dat ik een talent was in trekken en pijpen maar ook zeker in rijden... Maar of dat ook echt zo is moet je niet aan mij vragen haha
Oud 13-07-2004, 01:03
jpe2004
jpe2004 is offline
haha ja losser in de heupen he, idd dat is iets wat bij nederlandse dames nog wel eens wil tegen vallen, beetje stijfjes..
Oud 13-07-2004, 02:40
gimgamgommetje
gimgamgommetje is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 13-07-2004 @ 01:54 :
Zelf ben ik half indisch... Telt dat ook of moet je per sé in ander land geboren en opgegroeid zijn?
kwestie van proberen toch?
as jullie toch allebei niet kunnen slapen
Oud 13-07-2004, 07:52
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
jpe2004 schreef op 13-07-2004 @ 02:03 :
haha ja losser in de heupen he, idd dat is iets wat bij nederlandse dames nog wel eens wil tegen vallen, beetje stijfjes..
Hoop dat je ooit een turnster tegen het lijf loopt.
En het ligt toch ook aan het milieu hoe de kinderen en jong volwassenen omgaan met seks, bijv. in 3e wereldlanden beginnen kinderen eerder aan seks als tijdsbedrijf, nu wil ik Polen geen e wereldland noemen, maar ik denk dat de algemene houding tegenover seks daar vrij los zal staan, dus er ook meer 'geoefend' zal worden op jongere leeftijd.

Dus jong geleerd is oud gedaan.
Oud 13-07-2004, 08:11
Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
jpe2004 schreef op 13-07-2004 @ 02:00 :
maar of je nou heel of half ben.. zou dat uit maken, nu ben je half zo goed als een nederlands meisje whaha
Half zo goed? Zal ze leuk vinden om te horen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 08:12
Marcade
Marcade is offline
Heu; als ik het goed begrijp .. je bedrijft de liefde met 1 pools meisje en je komt gelijk tot de conclusie dat de nederlandse dames gemiddeld slechter zijn dan de buitenlandse dames?

Hoezo voorbarig?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 08:47
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-07-2004 @ 09:12 :
Heu; als ik het goed begrijp .. je bedrijft de liefde met 1 pools meisje en je komt gelijk tot de conclusie dat de nederlandse dames gemiddeld slechter zijn dan de buitenlandse dames?

Hoezo voorbarig?
Ik citeer: "is niet me eerste ervaring met een buitenlands meisje natuurlijk anders kon ik niet al deze conclusie trekken."
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 09:04
Nona
Nona is offline
Dus als ik op vakantie ben in Oostenrijk ben ik daar beter in bed? Dan moet ik maar verhuizen.
Oud 13-07-2004, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 13-07-2004 @ 10:04 :
Dus als ik op vakantie ben in Oostenrijk ben ik daar beter in bed? Dan moet ik maar verhuizen.
Omg, leer lezen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 09:10
Nona
Nona is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 13-07-2004 @ 10:09 :
Omg, leer lezen.
Oud 13-07-2004, 09:22
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Rach-: schreef op 13-07-2004 @ 09:47 :
Ik citeer: "is niet me eerste ervaring met een buitenlands meisje natuurlijk anders kon ik niet al deze conclusie trekken."
Hmm, verkeerd gelezen. Ik zat me meer blind te staren op dat die gelijk zegt dat zijn poolse vriendin 10x beter is dan de gemiddelde nederlandse meid. Over zijn andere ervaringen vertelde die niet.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 09:26
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-07-2004 @ 10:22 :
Hmm, verkeerd gelezen. Ik zat me meer blind te staren op dat die gelijk zegt dat zijn poolse vriendin 10x beter is dan de gemiddelde nederlandse meid. Over zijn andere ervaringen vertelde die niet.
haha vooruit
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 11:55
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
poolse meisjes zijn arm
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 11:59
mmmoeder
mmmoeder is offline
Zeg, waar kan ik die importeren, die Poolse meisjes?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:00
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
1sengard schreef op 13-07-2004 @ 12:59 :
Zeg, waar kan ik die importeren, die Poolse meisjes?
nou nou...
maarre ga eens langs bij een tuinbouw bedrijf ofzo.. met kassen....
daar werken der nu heeeel veel (iig waar ik woon.. en dan in de supermarkt.. daar komen der welles een aantal)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:02
mmmoeder
mmmoeder is offline
Hebbie ze niet gewoon op eBay?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:27
alguien
alguien is offline
Er is wel handel in russische bruidjes op 't net...
Ze doen alles voor je(mits je een dikke portemonnee hebt )
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:31
ParisPlage
ParisPlage is offline
Sorry, maar het is onzin. Ik zou ook geen reden kunnen verzinnen waarom dit waar zou zijn.
Jij hebt toevallig je beste ervaring met buitenlandse meisjes gehad. Kan ook komen omdat je het eerst met NL-se meisjes gedaan hebt, en daarna een paar keer met buitenlandse. Dan was dus jouw eerste keer met een Nederlandse en ja, inderdaad is de eerste keer vaak niet de beste. Later werd je meer ervaren, en ging dus ook beter weten wat jij en het andere geslacht lekker vond (jij wordt ouder en de (buitenlandse) partners die je kiest ook, dus ook zij weten het beter) vandaar dat het beter kan lijken.
Ik heb het bed gedeeld met NL-se en buitenlandse meisjes (Japan, Nieuw Zeeland en Australie) en heb niks gemerkt in een standaard hoger niveau bij buitenlanders. Met de 1 is het beter dan met de andere, dat wel.
Ik zeg, gewoon toeval.
Oud 13-07-2004, 12:56
Myuki
Myuki is offline
jippiee ik ben beter
Oud 13-07-2004, 13:43
funkypunk
funkypunk is offline
sneuheid
Oud 13-07-2004, 13:57
Verwijderd
Dus in feite zeg je dat van alle meisjes op aarde, de Nederlandse het slechtst in bed zijn?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 13-07-2004 @ 14:57 :
Dus in feite zeg je dat van alle meisjes op aarde, de Nederlandse het slechtst in bed zijn?
Inderdaad, en dat is natuurlijk onzin.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 15:14
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
jpe2004 schreef op 13-07-2004 @ 01:42 :
ik ben toch tot de conclusie gekomen dat buitenlandse meiden beter in bed zijn als de nederlandse dames, heb nu meisje uit polen en moet zeggen dat me dat 10 x beter bevalt als nederlandse dames. is niet me eerste ervaring met een buitenlands meisje natuurlijk anders kon ik niet al deze conclusie trekken. zijn hier mensen die het met me eens zijn en ook betere ervaringen hebben met niet nederlandse dames!?!

(en niks tegen de nederlandse dames hoor, jullie blijven toppertjes )
complete bullshit natuurlijk, het is namelijk je eigen ervaring zoals jij het ervaart, misschien vinden de buitenlandse dames jou wel een kneus.
jouw (criteria) maatstaf voor je buitenlandse avontuurtjes hangt circa 1 meter boven de grond.

wel eens nadegedacht hoeveel landen er op deze aarbol zijn en hoeveel dames er in een land wonen
Oud 13-07-2004, 15:15
Verwijderd
Natuurlijk, want zoiets uitermate belangrijks als een paar onzichtbare lijnen zorgen ervoor dat mensen al dan niet goed zijn in bed Oefening, persoonlijkheid, lichaamsbouw, lust en liefde hebben daar natuurlijk hélemaal niets mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 15:18
Signy
Signy is offline
Wat dacht je van de buitenlandse heren
Oud 13-07-2004, 15:52
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Signy schreef op 13-07-2004 @ 16:18 :
Wat dacht je van de buitenlandse heren
Ownee daar gaan we wéér.

Er is niks dat zij wel kunnen dat ik niet kan, mits het niet te maken heeft met de lengte van mijn piemel.

Verders is de wereld gewoon ingedeeld met talenten, ieder heeft zijn eigen talenten, ik heb bijv. ook zo mijn talenten.

[edit] arro verminderd [/edit]

En nu voor de bonusvraag, wat is één van mijn talenten rondom seksualiteit?

Laatst gewijzigd op 13-07-2004 om 15:58.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:18
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Soullar schreef op 13-07-2004 @ 16:52 :
Ownee daar gaan we wéér.

Er is niks dat zij wel kunnen dat ik niet kan, mits het niet te maken heeft met de lengte van mijn piemel.

Verders is de wereld gewoon ingedeeld met talenten, ieder heeft zijn eigen talenten, ik heb bijv. ook zo mijn talenten.

[edit] arro verminderd [/edit]

En nu voor de bonusvraag, wat is één van mijn talenten rondom seksualiteit?
Het gaat niet zozeer om het kunnen .. maar meer om het weten .. lijkt me ..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:30
Verwijderd
ben je ook buitenlander als je in limburg woont?

ik geloof daar niet zo in, t zal wel meer toeval geweest zijn.
je valt gewoon op poolse meisjes, die trekken je meer aan enzo, en daarom vind jij dat ze het beter doen.

ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:34
jpe2004
jpe2004 is offline
hahaha, sja je kan het eigenlijk pas zeker weten als je alles geprobeert heb he. dus zeker weten doe je het nooit. maar daarom vroeg ik ook of er mensen waren die deze menig deelde of juist niet.
Oud 13-07-2004, 16:59
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-07-2004 @ 17:18 :
Het gaat niet zozeer om het kunnen .. maar meer om het weten .. lijkt me ..
Dan nemen we wel weten alsin lichamelijk ervaren.

Ik weet hoe ik een salto moet springen zonder trampoline, ik heb het nog nooit gedaan, dus echt 'ervaring' heb ik nog niet opgedaan, dus zal ik het ook niet 123 doen.

Ik vind die vorm van 'weten' er niet helemaal bijpassen, 'ervaren' daarentegen wel.
Oud 13-07-2004, 17:43
juno
juno is offline
Ik ben toch echt ontzettend uit de klei getrokken en ik geloof toch niet dat ik slecht ben in bed. En de nederlandse jongens met wie ik heb gedaan zijn ook echt erg, erg, erg goed in bed.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 18:07
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Soullar schreef op 13-07-2004 @ 17:59 :
Dan nemen we wel weten alsin lichamelijk ervaren.

Ik weet hoe ik een salto moet springen zonder trampoline, ik heb het nog nooit gedaan, dus echt 'ervaring' heb ik nog niet opgedaan, dus zal ik het ook niet 123 doen.

Ik vind die vorm van 'weten' er niet helemaal bijpassen, 'ervaren' daarentegen wel.
Ik bedoelde meer ..

.. je weet wat een salto is en hoe het theoretisch moet. Je weet er van af.

Maar van andere dingen, truukjes, heb je misschien nog nooit gehoord .. misschien weet een buitenlander truken in bed waar je nog nooit bij stilgelegen hebt.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 18:09
juno
juno is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-07-2004 @ 19:07 :
Ik bedoelde meer ..

.. je weet wat een salto is en hoe het theoretisch moet. Je weet er van af.

Maar van andere dingen, truukjes, heb je misschien nog nooit gehoord .. misschien weet een buitenlander truken in bed waar je nog nooit bij stilgelegen hebt.
Nou, dan ben ik toch benieuwd...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 18:19
Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-07-2004 @ 19:07 :
misschien weet een buitenlander truken in bed waar je nog nooit bij stilgelegen hebt.
Nou, ik weet wel dat ik er in ieder geval nog nooit wàkker om heb gelegen, als ik héél, héél eerlijk ben.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 18:22
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
Soullar schreef op 13-07-2004 @ 16:52 :
Ownee daar gaan we wéér.

Het is trouwens een fabel dat afrikaanse jongens een langere penis zouden hebben dan jongens uit andere streken. De lengte van lichaamsdelen heeft niets te maken met het kleurtje van je huid. We zijn allen Homo Sapiens, iedereen is gelijk(waardig), kom op, met z'n allen: "We are the world. We are the children..."
Het is hetzelfde als zeggen dat Aziatische meisjes hun spleet overdwars hebben zitten.
Oud 13-07-2004, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Slobber schreef op 13-07-2004 @ 19:22 :
Het is trouwens een fabel dat afrikaanse jongens een langere penis zouden hebben dan jongens uit andere streken. De lengte van lichaamsdelen heeft niets te maken met het kleurtje van je huid. We zijn allen Homo Sapiens, iedereen is gelijk(waardig), kom op, met z'n allen: "We are the world. We are the children..."
Het is hetzelfde als zeggen dat Aziatische meisjes hun spleet overdwars hebben zitten.
Maar dat hebben ze ook!

j/k
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 18:41
FayLa32
FayLa32 is offline
Citaat:
Nee de lengte van de penis heeft te maken met de lichaamslengte, afrikaanse jongens zijn langer dan bijvoorbeeld aziaten en hebben dan ook gemiddeld een langere penis. Blanken zitten over het algemeen er tussen in. In slappe toestand tenmniste, in erectie zijn ze vergelijkbaar...

Ja je leert nog wat van Discovery Channel

(oja, waren Nederlandse mannen niet de langste mannen van Europa? )
Oud 13-07-2004, 20:18
Dodemus
Dodemus is offline
Citaat:
FayLa32 schreef op 13-07-2004 @ 19:41 :
(oja, waren Nederlandse mannen niet de langste mannen van Europa? )
Lichaamslengte? Goed mogelijk. Penislengte hangt daar natuurlijk mee samen tenzij je lichaamsverhoudingen niet kloppen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:27
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Het is trouwens een fabel dat afrikaanse jongens een langere penis zouden hebben dan jongens uit andere streken.
Wie heeft het nou weer over afrikaanse jongens?
Oud 13-07-2004, 20:27
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Dodemus schreef op 13-07-2004 @ 21:18 :
Lichaamslengte? Goed mogelijk. Penislengte hangt daar natuurlijk mee samen tenzij je lichaamsverhoudingen niet kloppen
En qua lichaamslengte zijn de langste mannen in Nederland weer de mannen uit de gemeente Ooststellingwerf.
Appart he
Oud 13-07-2004, 20:29
AngelLena
AngelLena is offline
En de heren van de Afrikaanse Masai stam zijn over het algemeen de langsten van de wereld. (zijn echt reuzen man, niet normaal, alle heren van die stam onder de 2 meter worden met een schuin oog aangekeken of ze wel echte Masai zijn...)
Oud 13-07-2004, 20:31
ShadowLady
ShadowLady is offline
*kutopmerking*

Hier zijn wij niet van gediend ShadowLady.

Laatst gewijzigd op 13-07-2004 om 20:52.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:59
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 13-07-2004 @ 21:29 :
En de heren van de Afrikaanse Masai stam zijn over het algemeen de langsten van de wereld. (zijn echt reuzen man, niet normaal, alle heren van die stam onder de 2 meter worden met een schuin oog aangekeken of ze wel echte Masai zijn...)
Hoe kom je daar nou weer bij?! Ze zijn groter dan het gemiddelde ja; maar ze zijn niet per standaard groter dan 2 meter.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 21:20
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-07-2004 @ 21:59 :
Hoe kom je daar nou weer bij?! Ze zijn groter dan het gemiddelde ja; maar ze zijn niet per standaard groter dan 2 meter.
Dat is een feit haha Dat die heren over het algemeen de langsten ter wereld zijn is een feit, dat ze raar aangekeken worden door de rest van de stam als ze minder lang dan 2 meter zijn dat zeggen ze zelf. (heb contact met een flink aantal Masai mensen die het land ontvlucht zijn wegens de burgeroorlog en massauitmoording van de stammen)
Oud 13-07-2004, 21:23
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 13-07-2004 @ 22:20 :
Dat is een feit haha Dat die heren over het algemeen de langsten ter wereld zijn is een feit, dat ze raar aangekeken worden door de rest van de stam als ze minder lang dan 2 meter zijn dat zeggen ze zelf. (heb contact met een flink aantal Masai mensen die het land ontvlucht zijn wegens de burgeroorlog en massauitmoording van de stammen)
".. Human's height has close relations with natural environment and it is affected by the environmental factor more than biological one. And apparently, affected by the two factors. The one is genetic and the other one is natural environment. As an genetic example, the Masai is over 180cm in height while the Pygmy is only 135cm in Africa. .. "

Fleet Admiral goes Masai.

Ze zien er inderdaad heel lang uit .. .. not .. ..
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten