val die jongen nou niet allemaal aan. Hij kan er nix aan doen dattie verliefd is. En meisjes van twaalf kunnen wel degelijk vrouwelijke trekjes hebben en behoorlijk volwassen overkomen. Toch denk ik dat de leeftijd een probleem wordt, is het niet voor jullie, dan is het wel de problemen die er van buiten af worden gemaakt. De overmacht van jou op haar wordt te groot en je hebt kans dat zij (zonder dat jij het weet) tegen haar zin dingen gaat doen, omdat ze simpelweg weet dat jij meer macht hebt dan zij. Als je een paar jaar verder bent kun je het proberen. Ik heb het idee dat zij ook als ze aan een relatie toe is (op die leeftijd al niet zo vaak) , ze een relatie zoekt die niet met jouw verwachtingen te vergelijken valt.
Leeftijd is heel vaak een stom ecxuus, maar dit verschil is te groot.
ga je hier tegen in en begin je wel wat met dr, doe dan nix tegen dr zin, en niet te snel. Ook moet het moeilijk zijn, omdat je van buiten af heel veel negatieve reacties krijgt, zoals je hier al wel gemerkt hebt. Ik kan me goed voorstellen dat dit een kutsituatie is., Sterkte!
|