![]() |
|
Verwijderd
|
07-12-03 | Het gebruik van make-up door mannen neemt in ons land sterk toe, de cosmetica-branch spreekt zelfs over een ware revolutie. Vooral dagcrème, lippenbalsem, oogpotlood en gezichtspoeder zijn sinds enige tijd erg populair bij mannen. "Er zijn voor mannen al jarenlang allerlei producten op de markt, maar de laatste tijd neemt de verkoop echt grote vormen aan," aldus een branchvertegenwoordiger.
De stijgende vraag heeft ertoe geleid dat bijna alle grote merken zich inmiddels op de herencosmetica hebben gestort. Een aantal merken hebben zelfs een hele heren-lijn. Een groot Nederlands warenhuis ziet ook een stijgende verkoop van de mannenproducten. Een woordvoerster liet weten: "bronspoeder, mascara, camouflagestiften, mannen schamen zich er tegenwoordig echt niet meer voor wat hulpmiddeltjes te gebruiken om er wat jonger en frisser uit te zien." http://www.gaysite.nl/nieuws/0349/034911.html Wat vinden jullie van deze ontwikkeling? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
sjaw, make up zoals bij brian molko bv, t lijkt wel mooi, maar t blijft vrouwelijk-mooi zal ik maar zeggen. t is gewoon niet echt mannelijk ofzo.
verzorgen is natuurlijkiets anders, ik vind dat iedereen een beetje zichzelf moet verzorgen, en ik heb mn papa voor sint nog zo hele doos nivea for men dingen gekocht, zitten hele fijne dingetjes bij ![]() |
![]() |
|
![]() |
beetje aparte laatste opmerking van je sooz
![]() maar ben het over het algemeen wel met li en divina flor eens, alleen camouflagestift zie je alleen wel heel snel, en vooral bij mannen zal het dan extra veel opvallen. ![]()
||
Citaat:
maar tot nu toe heb ik eigenlijk nog nooit make-up bij mannen gezien (misschien wel bij sommige gothic-achtigen zwarte randjes rond de ogen)
|
Beetje raar hoor dat mensen roepen dat mannen geen make up mogen draaien, maar homo's wel.
Homo's zijn gewoon mannen en mannen kunnen gewoon homo zijn. Mensen die me kennen zal het niet verbazen dat ik oogpotlood en eyeliner (veel zwart met eventueel een beetje kleur) leuk vind. Vooral rond ogen dus. Lippenstift vind ik eigenlijk niets bij een man, maar dat is gewoon persoonlijke smaak denk ik. Make up bij een man vind ik mooi als het een versiering is of nadruk leggen op ogen. Leuk als het bij uiterlijk/stijl past. Rage zou ik jammer vinden. Make up gaan dragen omdat het in is.. Ik hoop niet dat het een rage wordt, want dan moet ik er misschien wel mee op gaan houden of gewoon schijt eraanhebben dat men denkt dat ik een meeloper zou zijn. Dus in het kort: Een man is geen vrouw en hoeft dus niet de travestiet uit te hangen, eigen stijl is zwaar ok en ik geef de voorkeur aan rond ogen en donker oogpotlood. Ik hoop dat mannen het dragen omdat ze daar zelf behoefte aan hebben en nie tomdat het "in" is. SounD
||
Citaat:
||
Citaat:
SounD
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |