Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() De mentor van de andere klas: zou kunnen, ik heb morgen les van hem. Alleen ik weet niet zo goed wat ik hem moet vragen, hem kennende stuurt hij me door naar de coordinator of mijn eigen mentor. Mijn ouders houd ik er liever nog even buiten, aangezien dat vaak in het verkeerde keelgat schiet bij de leraren. Pas als er besloten is over mijn overplaatsing, kunnen zij me helpen denk ik. (Mijn moeder heeft wel met de coordinator erover gesproken, gewoon toen ze elkaar tegen kwamen.)
||
Citaat:
roostertechnisch niet mogelijk is ze allemaal te volgen. (Had ik gister niet zo duidelijk aangegeven geloof ik? Sorry. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Toen ik naar de vierde ging kwam ik ook in een vreemde klas. Dat geeft ook niet. Maar nu zitten we daar zo in, iedereen verwachtte dat we in dezelfde klas zouden blijven. Daarnaast ken ik mijn mentor niet en heb ik niet dezelfde tussenuren als mijn profielwerkstuk-collega's. Iets wat toch heel erg belangrijk is. En als laatste is het niet leuk om als enige N&Ger in een C&M klas te zitten. Als het echt niet anders kan, dan moet ik me eroverheen zetten ja, maar daar ging dit topic niet over. Het ging juist over de mogelijkheden.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|