Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik geloof in meerdere levens dus zo ie zo heeft het dan al geen zin om er uit te stappen. ik geloof wel dat als je in het ene leven veel leert en probeert vanalles vanuit verschillende aanzichten te bij grijpen dat een beetje van die kennis mee gaat naar je volgende leven en dus leef ik om te leren.....
en ook voor m'n ouders broer en zus en m'n beste vrienden
|
ik verveel mij zelf zo erg dat slapen en dromen net zo belangrijk, of zelfs belangrijker vind dan leven,waar alles maar saai is, ik leef er dan ook naartoe om het in mijn leven voor mij mogelijk te maken het beste van die twee werelden te combineren.
een goede Matrix ofzoiets, daar zou je mij dolgelukkig mee maken
||
Citaat:
een waarvoor ik leef? tjah... dat weet ik niet, er zal vast wel iets zijn voor mijn gevoel, anders was ik dur (denk ik) niet meer...
||
Citaat:
--------------------------------------------------------------- ik denk (nu nog) omdat ik op de wereld ben gezet zit midden in puberaal gedoe dusseh verliefd zijn en zow ![]() maar er zal me vast wel iets overkomen waarvan ik het gevoel krijg dat ik geleefd heb... kuzzies
|
![]() |
Waarom? Omdat paps en mams kinderen wilde
![]() Mutsje |
![]() |
|
Ik leef omdat ik ben geboren.
Het leven zie ik ook als iets zinloos, aangezien het toch wordt beeindigt. Ik zie wel wat er op m'n pad komt. Een doel waar ik naar streef heb ik niet, maar 'k heb ook geen behoefte om die te hebben; Ik probeer het me allemaal alleen maar een beetje naar de zin te maken. Laatst gewijzigd op 24-04-2002 om 21:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
voor mezelf, klinkt idd egoistisch. Ik wil eh... veel zien, veel proberen, voor mijn part mn hele leven op zoek zijn naar ik weet niet wat ik vinnet allemaal goed.
Maar net, bij de dodenherdenking... toen vond ik het toch wel erg egoistisch van mezelf dat ik zo leef. Die mensen die toen gevochten hebben deden dat voor iets groters dan alleen zijzelf. Zou 'alleen voor mezelf' toch te simpel zijn? ik weet het niet...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Winnaar verhalenwedstrijd] Paarse en witte lentebloemen Verwijderd | 56 | 03-04-2006 16:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Paarse en witte lentebloemen Verwijderd | 0 | 07-03-2006 13:26 | |
Drugs & Alcohol |
"Heroineverstrekking als effectieve behandeling" - wat vind jij? Gatara | 58 | 11-09-2003 11:18 | |
Psychologie |
Waar leef jij voor? Me_Myself_and_I | 56 | 03-05-2003 23:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarvoor leef jij?? Roxanne | 73 | 14-03-2002 18:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 |