Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn ex keek zo'n beetje naar elke meisjes kont die voorbij kwam. Dat wist ik al voordat we met elkaar kregen. Ik had er op zich geen last van maar hij moet niet tegen mij zeggen "wha, zie die een lekkere kont hebben" dat hoef ik niet te weten.
Als hij die dingen ineens niet meer deed dan zou ik gaan twijfelen of hij zichzelf zou zijn omdat ie dat ook al deed voordat we verkering kregen (hierdoor is het overigens niet uitgegaan hoor) Het is gewoon een typisch jongens trekje!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
dromen zijn bedrog. Ik droom ook regelmatig dat ik met mijn beste vriend sta te zoenen, maar ik voel niks voor hem, hij is gewoon goede vriend. Ik hou gewoon heel veel van mijn vriend, die heeft met die dromen niks te maken... En zolang het een droom is, en geen wilde fantasie of werkelijkheid is er toch niks aan de hand???
|
Hmm.. ik zou het wel graag willen weten als mijn vriend dat droomt.. toch eerlijk dat hij zoiets zegt... en verder heb ik in mn dromen al met twee meisjes gezoend... nou heb ik verder helemaaaaal geen gevoelens voor meisjes ofzow.. ik denk dat dromen wel iets zeggen over je onderbewustzijn, maar niet dat je dromen letterlijk waarheid worden..
Kus
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb deze nacht een 'fijne droom' (
![]() ik zie mijn vriend enorm graag, en hij mij. 't is niet omdat hij daar 's nachts van droomt dat hij daar in real life ook mee zou willen seksen! waarom zou je niet over andere jongens of meisjes mogen dromen? 't is niet zo dat je er zelf voor kiest hé! ![]() zolang ie bij bewustzijn niet vreemdgaat... ![]() *blue* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik droom ook wel eens dak met een andere jongen ben, ook echt met jongens die ik haat, en dit heeft echt nix met mn vriend te maken.. Zo had ik een keer mn vriend een zuigzoen gegeven, en die dag een jongen weer es gezien en mee gepraat, en over lowlands geluld.. Droomde ik dak op Lowlands die jongen een zuigzoen gaf.. Het is dus gwoon vaak een mix van dingen die je beleeft hebt die dan helemaal door elkaar gaan lopen, of het zijn angsten en dergelijke..
Het kan dus bij hem ook doodgewoon zijn geweest dat het een mix was van wat ie met jou had gedaan en dat ie die beste vriendin had gezien.. Dat soort dingen.. Kwordt owk echt heel vaak wakker met een kutgevoel omdak inmn doorm dan dingen doe met andere jongens en dus vreemdga en dan me vet schuldig voel. dat soort dromen heeft muh vriend ook. Kheb ook een keer heel levendig gedroomd dat mn vriend vreemdging met zn ex, of vet lullige dingen deed die hij nooit zou doen.. Is dus ook geen weerspiegeling van de werkelijkheid.. En als je het vervelend vind die dingen te horen, vraag hem het niet meer te vertellen. Ik heb er zelf geen problemen mee aangezien ik weet hoe onbewust het gaat en wat een onzin het is.. Kzou me dus maar geen zorgen maken hoor! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is niet omdat je vriendje eens wil alleen uitgaan, dat hij je gaat bedriegen. Vertrouwen en waarheid zijn de pijlers van een relatie. Als je partner iemand mooi vindt, dan kan hij dat zeggen, zonder dat je hem/haar wantrouwd. Het is niet meer dan normaal dat je eens naar een ander kijkt.
|
![]() |
Zulke dromen betekenen in de meeste gevallen niets. Iedereen droomt wel eens over een ander meisje of andere jongen, bewust of onbewust. Hij moet zich natuurlijk wel realiseren dat het een droom is en dat het niet de bedoeling is deze uit te voeren. Sommige verwarren dat denk ik nog wel eens. Maar maak je dus niet druk, het is volkomen normaal.
|
Verwijderd
|
Ik denk ook dat het waarschijnlijk nix te betekenen heeft. Misschien dat hij toevallig aan die persoon heeft gedacht vlak voor hij ging slapen. Dat heb ik ook heel vaak dat ik ergens (even) aan denk voor dat ik ga slapen en dan erover droom. Misschien is dat het dus, nix om je zorgen over te maken lijkt mij... Zolang het geen natte droom is
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo zijn wij gewoon ,wij fantaseren en dromen aan 1 stuk door Hij zit je gewoon een beetje te stangen ! |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoor je mij dat zeggen? dat dat fout is? nee dacht het ook niet. Ik zeg alleen maar dat als zij er echt mee zit, dat ze dan moet vragen of ie het niet (of minder vaak en op een andere manier) wil melden. Want als ze er echt mee zit vind ik dat ie daar rekening mee (moet) kan houden.. Want het is niet fout om zoiets te zeggen, maar tis ook niet strikt noodzakelijk ofzo.. Citaat:
Nee dat weet ik ook wel. Mijn vriend en ik zijn heel open daarover. Hij mag best zeggen dat iemand anders knap is, zeg ik ook vaak zat. En ik kan hem steeds vertellen dat ik Kurt Cobain zo knap vind en blabla.. EN hij kan ook als ie op tv een mooi naakt meisje ziet zeggen dat ie der mooi vindt ofzo. Boeit me niets.. Hij gaat vaak zat alleen uit en dat maakt me ook niet uit, ik vertrouw hem volkomen. Maar ik kan ook begrijpen dat iemand het niet fijn vind om zulke dingent e horen.. bijvoorbeeld heel onzekere mensen ofzow, en ik vind dat je dan als partner daar rekening mee (moet) kan houden.. Ik zeg helemaal niet dat het fout is om zulke dingen te zeggen. Maar ik vind wel dat het fout is dat je zulke dingen BLIJFT zeggen als je partner dat niet leuk vindt.. (want het is ook weer niet zo belangrijk dat je het niet binnen kunt houden ofzow) Snapje? ![]() Citaat:
![]() ![]() Maargoed, geef je gelijk, ik bedoelde het anders dan het er stond ![]() |
![]() |
|
![]() |
ben te lui om te lezen of t al ergens stond.
ik zelf droom altijd heel weinig dan over mn vriendinnetjes en soms wel over andere meisjes (hoewel meestal onbekenden) maar dat zegt echt niks. zo en zo komt t vaak voor dat iemand die in je dromen voorkomt in je droom eigenlijk voor iemand heel anders staat... of soms niet eens voor iemand maar meer een situatie ofzo so dont worry (als je twijfelt kan je m altijd een kruisverhoor opwerpen)
|
![]() |
Nee hoor je hoeft echt nie bang te zijn, da is hier boven al vaak verteld, maar ik heb ook nog echt argumenten
![]() Ten eerste droom je over dingen die je over dag gewoon nie goed verwerkt hebt, misschien heeft hij met haar staan praten en was het gesprek niet afgelopen ofzo (ik zeg maar wa he) ten tweede droom je meestal net over het andere persoon dan wat je hebt mee gemaakt, zeg je hebt ruzie met je moeder, dan droom je over je vader of wel in zijn dromen denkt ie aan jou ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen? Alistar | 4 | 03-08-2005 11:29 | |
Psychologie |
nachtmerries! Verwijderd | 18 | 10-05-2004 05:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekverslag meisje niemand.... HELP! flipkip | 2 | 13-06-2003 08:41 |