Allereerst even over de 160 GB.
het spel had 3.5 GB nodig, dit is gewoon hoeveel hardeschijf ruimte je nodig hebt.
Het maakt dus niet uit of je 160 GB of 4 GB vrij hebt.
Dat T&L :: Het is een soort verwerking van de signalen die de kaart binnen krijgt. Bjina iedere goede videokaart die de laatste tijd uit is gekomen heeft Hardware T&L, wat het precies is wat ik niet. Maar zonder hoef je t niet eens te proberen.
De processor:: Als het een AMD processor hebt dan is deze beter in staat om spellen te draaien. Een Intel processor is beter in het renderen van cadtekeningen en weer minder geod in games.
Citaat:
maar, er stond ook dit bij ''Indien je een videokaart hebt die géén T&L ondersteunt (bijvoorbeeld de ATI Radeon 7xxx chipset of de Intel Extreme Graphics chipset) heb je het volgende systeem nodig:'' en dat geld voor de systeemeisen die ik net opnoemde, maar wat is T&L en hoe kom ik erachter of ik dat heb.
|
Of je het spel kan draaien ligt in dit geval aan je videokaart. die GeForce 3 TI200 heeft T&L. Dus zou je processor wel voldoende moeten zijn.
Ik denk dat het spel er best op draait.
Ik draai hier Doom3 op een 1Ghz AMD Thinderbird met een geForce 4 Ti 4200. Er zijn maar een paar plaatsen waar t niet zo heel soepel loopt. maar het werkt prima.