Advertentie | |
|
![]() |
|
OMG op kaderberoeps niveau is wiskunde echt een makkie...( maar niet persoonlijk bedoelt... als je moeite hebt dan heb je dat nou eenmaal)
maar duits.. krijg je wel uit gezeur op het einde dat je de mondelingen zoow moet doen... dus ik zou voor wiskunde gaan, en je alles gewoon heeeel goed later uitleggen gewoon stukje voor stukje dan lukt het heus wel want wiskunde is dan wel belangrijker voor de vervolg opleiding.. dus..
|
Kan je ze niet beide kiezen? Als je goed bent in Duits hoef je dan niet bang te zijn je diploma niet te halen doordat je wiskunde hebt gekozen.
Als je er tegenaan gaat slaag je misschien ook wel voor wiskunde en als het niet gaat kan je het alsnog laten vallen, dan heb je het iig geprobeert en kan je er later geen spijt van krijgen.
|
Oja, nog een vraagje.. ik vraag het maar gewoon hier want het is misschien wat overbodig om er een nieuw topic over te openen.. ik wil later gaan emigreren naar Canada, Noorwegen of new-zealand, maar er moet natuurlijk wel werk zijn.. stel dat ik nou een grafisch lyceum diploma ga halen.. is daarmee werk te krijgen in het buitenland, en wordt je toegestaan met dit werk? want ik heb al begrepen dat ze wel wat aan je moeten hebben als je wilt gaan emigreren
||
Citaat:
weet je wat het is, als je nu al niet goed bent in wiskunde, dan is die opleiding waarschijnlijk ook moeilijk voor je, als je er wiskunde voor nodig hebt. mischien moet je even gaan kijken hoeveel wiskunde je daar krijgt. maaruh, als je het echt graag wilt, gewoon doen hoor ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kies wiskunde. Als grafisch lyceum echt is wat je wil dat moet je ervoor gaan. Je moet alleen heel veel tijd aan wiskunde besteden. Iedereen moet een voldoende voor wiskunde kunnen halen. Sommigen hebben een som meteen door en anderen moeten er uren aan besteden maar als je maar genoeg oefent dan moet het gewoon lukken.
|
![]() |
||
Citaat:
Wiskunde is inzicht. Taal is leren. |
![]() |
||
Citaat:
tekstverklaring, luto's, gramatica is ook allemaal inzicht. en inzicht kun je trainen door veel te oefenen. Hoe denk je dat ik aan een voldoende voor duits en engels heb gekregen. En wiskundeis allemaalstandaard maniertjes je moet ze ff door hebben.
||
Citaat:
Voor de TS: kijk zoals al eerder is gezegd maar goed wat het niveau is van de wiskunde die je kan verwachten. Het is natuurlijk ook niet leuk om je hele opleiding maar te zitten blokken op wiskunde.
|
Ja, als je je best doet lukt alles, maaar het verschil is dat je bij een taal iets leert en onder de knie krijgt, het bij moet houden omdat je het anders vergeet.
Bij wiskunde ONTWIKKEL je je inzicht, naarmate je het vaker doet en het steeds van een andere kant benaderd. Als je het eenmaal doorhebt, vergeet je het niet meer zo snel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Keuze: C&M of N&G ?? Livaad | 9 | 11-05-2016 08:41 | |
Studeren |
Havo vakkenpakket Chariot | 23 | 18-05-2009 12:39 | |
Algemene schoolzaken |
duits of aardrijkskunde?? anouk1994 | 16 | 26-03-2009 17:38 | |
Studeren |
Profielkeuze: C&M of N&G? Emma2812 | 9 | 08-11-2008 11:54 | |
Algemene schoolzaken |
vrijstelling van duits? jav | 9 | 14-07-2005 21:37 | |
Algemene schoolzaken |
Wat is de laatste repetitie die je hebt geleerd? Nessa | 44 | 17-01-2004 12:04 |