Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
b) zelfkennis heb ik naar mijn idee zat c) de verkeerde vrouwen op tv? d) omdat dat gezelliger is ![]() e) ik kan iig beter kaart lezen dan de meeste mannen waar ik mee omga (lees: beste vriend, vader etc.) oftewel jij gaat om met de verkeerde vrouwen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik geloof dat ik niet eens meer zin heb om op dit in te gaan. Natuurlijk zijn die vooroordelen niet waar (hoewel, er zijn idd niet zoveel echt grappige vrouwen op t.v. Misschien hebben vrouwen toch meer het idee dat ze serieus genomen moeten worden en vooral niet te gek moeten doen?). En mocht mijn vriendje (...*scheve grijns*) zulke dingen serieus denken, dan kan hij een stomp in z'n zij krijgen en kijk ik hem waarschijnlijk niet meer aan tot hij z'n mening heeft bijgesteld. Waarom generaliseren mannen toch altijd zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meestal nemen vrouwen (meisjes) zichzelf ook veel te serieus. Erg jammer want het maakt een vrouw echt zoveel leuker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als het enkel een generalisatie is dan is het vooroordeel toch correct?
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en waarom ze met z'n 2en naar de wc gaan snap ik idd ook echt niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarbij is humor toch iets dat niet erg universeel is, dus eigenlijk is daarover discussieren al onzin. |
![]() |
||
Citaat:
Waar ik dan wel weer problemen mee heb is dat jongens heel bot zijn (of doen) en dan denken dat ze leuk zijn. Tjah... als dát humor is heb ik inderdaad als vrouw geen humor. En dat vind ik wel vervelend omdat ik toch liever een vriendje hebt dat lief is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar vooroordelen zeggen het al, ze zijn vaak niet waar. Maar helaas zie ik veel te weinig grappige vrouwen op de tv, behalve brigitte kaandorp. Vrouwen gaan vaak naar de wc met ze tweeën om te praten over de mensen met wie ze zijn. Dat hebben er aardig wat tegen mij verteld. Kaartlezen is een cliché maar over het algemeen waar, maar er zijn er genoeg die het wel kunnen. Maar je kan net zo goed beginnen met een lijst over mannen. Waarom; Kijken ze allemaal sport? Krabben ze aan hun zak? Snappen ze de stille hint van een vrouw niet? Kunnen ze zich niet goed uiten behalve als ze boos zijn? Ga zo maar door... Het nut hiervan? Weinig behalve dat je misschien leert waarom iemand het doet of niet en dat is wel leuk/belangrijk om te weten. |
![]() |
||
Citaat:
ik begin steeds minder van vrouwen te snappen
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het is bedroevend dat mannen een grap niet herkennen als het hen op de neus slaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
b)ik kreeg laatst het compliment dat ik zoveel zelfkennis had c)hebben mannen dat wel dan? dat ligt vast aan de regie ofzo. d)ehm, ik ga altijd alleen... maar anders vast om even iets te kunnen bespreken buiten de groep om ofzo? ik heb geen idee. e)ik kon kaartlezen toen ik 15 was, dus nu vast ook nog wel. (kaart was vrij handig om de weg naar Utrecht en de Uithof te vinden trouwens) ach, soms zullen ze best wel waar zijn, maar je moet gewoon niet iedereen over 1 kam scheren
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
klaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of ik snap het weeeeeer niet mwuahahah...morgan, ik pleur je op ignore, ik snap jouw berichten toch nooit ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De meeste mannen rijden graag en de meeste vrouwen kan het niet zoveel schelen, dus in veel huwelijken rijdt de man meer en dus idd beter dan de vrouw. En jongens zijn idd degenen die de meeste ongelukken veroorzaken. |
![]() |
||
Citaat:
Met zijn 2en naar de wc gaan is gewoon gezelliger, je hebt iemand om mee in de rij te staan (wat vaak het geval is voor vrouwen), en je kan gewoon verder praten. Verder ga ik er niet op in, want het is natuurlijk allemaal onzin ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is wel zo dat 60% of meer van de vrouwen geen 3 positieve dingen kunne opnoemen qua uiterlijk en qua innerlijk. Maar dat is trouwens geen offence.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
b)Ik ken mezelf goed.. inclusief alle slechte eigenschappen... en tsja.. das de basis van zelfkennis c)Euhm.. Even denken.. Bedoel je geschreven of zelfbedachte humor? Die zelfbedachte humor zie je wel bij Wendy van Dijk.. En geschreven humor.. nouja.. neem Friends bijvoorbeeld.. d)Dat is om te roddelen over de mannen.. anders luisteren ze stiekem mee ![]() e)Ik heb aardrijkskunde en afgelopen jaren moest ik kaartlezen.. dwars door spanje en portugal.. (tsja mn mams kan dat niet ![]() Vooroordelen zijn dus niet altijd waar en waarom in hemelsnaam zou dat effect hebben op je relatie? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
b)ik heb best goede zelfkennis, geloof me c)omdat ze stom zijn ![]() d)daar doe ik niet aan, de plee is geen hangplek, daar ga je heen om een behoefte te doen e)ik wel maar de meesten niet nee |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
in hoeverre voldoe jij aan vooroordelen fizzle-fluffy | 73 | 23-01-2016 07:59 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête vooroordelen Nederlanders t.o.v. Duitsers Fortuna_ | 23 | 07-01-2010 16:32 | |
Films, TV & Radio |
Lage opmerking over Giel Biele bij Congo actie hhendrikxx | 49 | 21-12-2005 21:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Over de betekenissen van woorden Vogelvrij | 3 | 04-07-2005 19:24 | |
Vrije tijd |
kickboksen in groningen naan | 17 | 23-11-2003 02:25 | |
Lifestyle |
Vooroordelen jongens/meisjes Retinite | 13 | 03-04-2003 13:16 |