Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb deze kast zelf ook gekocht voor mijn broer en het is een geweldig ding. Niet te duur en echt een oplossing voor mensen die niet zo gediend zijn van de huidige zwarte/zilveren 'tweaker'kasten (grappig, want die kasten worden voornamelijk gekocht door vijftienjarige koters die zichzelf ongelooflijk l33t vinden als ze een 'gemodde' kast hebben). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat de zwart/zilveren kasten door tweaknerds gekocht word slaat echt nergens op.. Tegenwoordig kopen bedrijven ook allemaal zwarte PC's dit staat simpelweg veel mooier bij een strak modern interieur.. Mij zul je ook geen witte kast zien kopen, is gewoon lelijk.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want natuurlijk heb ik het ook niet alleen over 'gewone' zwarte kasten. Ik heb het over al die gruwels met extra vensters in de zijpanelen, met overal (nutteloos geplaatste) casefans, met knipperende ledjes, met allerlei onzin eraan die geen toegevoegde waarde heeft behalve te laten zien hoe stoer je wel niet bent. Face it, kotertjes van zestien die een PC kopen hebben gewoon een grote invloed op het aanbod. Dat zijn de zgn. Halfordstweakers. Als je echt plezier hebt in modden koop je gewoon een betaalbare case en ga je zelf met kolomboor en vijl aan de slag, in plaats van zo'n 'premodded' nerdcase te kopen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
TS: Kijk eens bij http://www.pcmegastore.nl/ zij zijn veel goedkoper dan Mycom. Je hebt daar de volledig vrije keuze om onderdelen te bestellen die je wilt, en je kan het ook laten assembleren. Mijn ervaringen met die winkel zijn zeer goed.
||
Citaat:
![]() maar het gaat ff over de onderdelen, niet over de prijs ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je bent ed eerste die de rpijs niet interesant vind
![]() (www.pczaak.nl heeft goed prijzen ![]() Maar je Radeon 9600 SE is niks, ik zou dan op z'n minst voor de 9800SE gaan (125,-) of de 9600Pro (105,-). Je hdd merk is goed, maar ik zou eerder voor een 200GB gaan, is niet veel duurder. Persoonlijk vind ik Sweex toetsenborden niet zo, heb er hier ook een liggen en die typt niet bepaald fijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() hmm okay ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn commentaar op de rest van je systeem / vragen zal ik zo geven. ![]()
Laatst gewijzigd op 29-08-2004 om 21:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja die ez en die normale scheelt 30euro ofzo... okay ik wacht geduldig af ![]() |
![]() |
|||||||||||
Citaat:
![]() Maar eigenlijk is het hierbij van belang dat je aangeeft wat je er mee wilt gaan doen. Ik neem aan games spelen. Dan heb je drie mogelijkheden: - Athlon XP 2500+ met Radeon 9600 Pro/XT - Athlon XP 2500+ met Radeon 9800 Pro - Athlon 64 3000+ met Radeon 9800 Pro Optie 1) AMD Athlon XP 2500+ tray - 75 Koeler Arctic Copper Silent Pro 2 TC Rev2 - 15 Asrock K7S8XE (SiS748) - 40 TwinMOS 512MB DDR/400 CL2.5 - 82 Hitachi 7K250 160GB ATA/133 8MB - 90 Radeon 9600 Pro 128MB - 130 AOpen kast met 300W voeding 40 Totaal: 472 euro excl. verzendkosten Optie 2) AMD Athlon XP 2500+ tray - 75 Koeler Arctic Copper Silent Pro 2 TC Rev2 - 15 Asrock K7S8XE (SiS748) - 40 TwinMOS 512MB DDR/400 CL2.5 - 82 Hitachi 7K250 160GB ATA/133 8MB - 90 Radeon 9800 Pro 128MB - 200 Kast met 350W+ voeding 50 Totaal: 552 euro excl. verzendkosten Optie 3) AMD Athlon 64 3000+ S754 - 170 Koeler Arctic Silencer 64 - 15 Asrock K8S8X (SiS755) - 75 TwinMOS 512MB DDR/400 CL2.5 - 82 Hitachi 7K250 160GB SATA/150 8MB - 105 Radeon 9800 Pro 128MB - 200 Kast met goede 350W+ voeding 70 Totaal: 717 euro excl. verzendkosten Prijzen zijn uit mn hoofd. Meeste kloppen wel (sommigen bij andere shop dan Gistron). Exclusief assemblage, kun je misschien ook zelf. Systeem is dus exclusief CD/DVD brander en muis/tobo en monitor. Een monitor uitzoeken staat ook eigenlijk geheel los van deze kwestie, maar een goede 17" TFT voor gaming is nu goed te doen. Die 2500+ Barton moet je beslist overclocken, op 200/400MHz FSB draait hij op 3200+ snelheid. Met die goede koeler gaat dat zeker goed lukken, maar voordat je de overclock uitvoert eerst goed laten informeren (zie ook mijn Overclock cursus). Athlon 64 wordt helemaal leuk als je gaat gamen. En die videokaart is lekker rapjes. Doom3 en Half Life 2 hebben het liefst een videokaart van de nieuwe generatie: GeForce 6800 of ATi Radeon X800, maar die zijn nog veels te duur naar mijn mening. Reagerend op jouw lijstje: Citaat:
![]() Zelf vind ik het "computer-wit" afschuwelijk, maar als je ervan houdt is AOpen een goede kast. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Asje, hoor graag je reactie. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() het word een pc waarmee zeker ook spelletjes gespeeld zullen worden, maar ook gewoon internet en beetje office ![]() maar ik zal hem deze opties laten zien en kijken wat'ie ervan vind ![]() Het is een 17" tft beeldscherm en nu hadden we deze gezien: 17" TFT Avidav 1752F black, sound TCO99 339,90 Type beeldscherm TFT Active Matrix LCD Beelddiagonaal 17" Dotpitch 0.264 mm Aantal kleuren 16.2 miljoen Kijkhoek horizontaal 160° Kijkhoek vertikaal 128° Contrast ratio nominaal 400 : 1 Helderheid 300 cd / m2 Responstijd 16 ms Max. resolutie analoog 1280 x 1024 SXGA Signaal input connector 15 pin D-Sub DC-In,Line-In,Line Out Plug & play DDC1/DDC2B t Afmetingen (bxhxd) 460 x 480 x 230 mm Kleur (panel/ monitorstand) Zwart Geluid Incl. 2x 2W Speakers Is dit wat of denk van je van noou ik zou het niet doen? volgens mij is het wel aardig dingetje, ik zal vanmiddag nog wel ff reviews van andere mensen derop gaan lezen ![]() ja ik heb je overclock site al keer gelezen, voor mijn eigen pc ![]() ![]() Ja die losse cdrom er nog bij is voor als hij cdtje wil branden ![]() verder die 946 is idd veels te veel, dus we hadden ook op gistron gekeken en toen kwamen we op ehm 832.90 al stuk beter... want het bestellen houden we liever bij 1 shop, wel zo handig ![]() de assamblage gaan we zelf doen, al eerder gedaan dus dat komt wel goed ![]() iig extreem bedankt en ik zal nog ff opzoek gaan naar reviews van dat beeldscherm ![]() Offtopic: maarnumoetikrennenanderkomiktelaatopschool ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Juist: rise+fall. Rise+Fall opgetelt is de responstijd. Bij 16ms is dat 11ms + 5ms = 16ms.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jammer dat nog niet eens de helft van de webshops zo telt, de meeste geven namelijk alleen de rise op als responsetijd (wat dus foutief en misleidend is) |
![]() |
||
Citaat:
Het probleem is dat het moeilijk is om zoiets exact in een cijfer uit te drukken. Net zoals je snelheid van een processor niet correct in een cijfer kunt vermelden. @Trilox: sommige amateuristische shops zullen de responstijd misschien verkeerd vermelden. Dat valt echter onder oplichting of onjuiste informatie en je staat volledig in je recht op volledige vergoeding, ook na 14 dagen. Van shops zoals Gistron, Salland, 1to0 en andere grote webshops mag je verwachten dat hun specificaties op orde zijn.
||
Citaat:
Dat is het zelde met prijzen overegens. Waneer er een in reclame folder een plasmascherm voor 1900 staat en het had 2000 moeten zijn moet de verkoper ze gewoon leveren , waneer er 200 ipv 2000 staat is het een aannemelijke fout en mag de verkoper zich beroepen op de text; druk en zetfouten voorbehouden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet niet of ze het nog steeds doen.. |
![]() |
||
Citaat:
In dit concrete geval is er geen sprake van een kennelijke vergissing, 16ms is een veelgebruikte responstijd, als dat echter alleen de rise of alleen de fall tijd is, heeft de leverancier een fout gemaakt waarvan de klant niet kon weten dat dit een fout betreft. De winkelier of leverancier zit hier fout en moet de klant schadeloosstellen (geld terug b.v.) Hetzelfde geldt als de prijs van een artikel eigenlijk 17,50 is, maar het prijsstickertje zegt 16,50. Dan moet de winkelier het voor 16,50 leveren, ongeacht of dit een fout is. Stel het prijsstickertje zegt 4 euro, dan is er wel sprake van een kennelijke vergissing. Geloof mij nou maar dat als je een scherm koopt wat geadverteerd werd als "16ms responstijd" en het is in feite 25ms, je volledig in je recht staat voor schadeloosstelling. De consument hoeft niet op te draaien voor fouten cq. oplichting van een winkelier of bedrijf in het algemeen.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |