Oud 30-08-2004, 19:47
Hamkaastostie
Hamkaastostie is offline

jah t is eigenlijks een vrouwen gezicht maar ze ziet er niet echt volwassen uit, nou wat vinden jullie, kom maar op met de kritiek!
Oud 30-08-2004, 19:48
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Het oog vind ik MOOI!! , in tegenstelling tot de rest!(de rest is slordig en de neus is vreemd).
Oud 30-08-2004, 19:48
Hamkaastostie
Hamkaastostie is offline
keb deze ook nog

heet meisje in maanlicht

comentaar alsjeblieft

( zijn allemaal trouwens niet echt goed overd8te tekeningen vandaar dat ze niet al te ingewikkeld zijn)

Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 20:03.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 19:50
Hamkaastostie
Hamkaastostie is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 30-08-2004 @ 20:48 :
Het oog vind ik MOOI!! , in tegenstelling tot de rest!(de rest is slordig en de neus is vreemd).
dankje! klopt het oog is in verhouding tot de rest veeel beter maar k had neit meer zoveel zin om haar nog ingewikkelder te maken enzo k had er al meer tijd ingestoken dan de bedoeling was
Oud 30-08-2004, 19:52
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Hamkaastostie schreef op 30-08-2004 @ 20:50 :
dankje! klopt het oog is in verhouding tot de rest veeel beter maar k had neit meer zoveel zin om haar nog ingewikkelder te maken enzo k had er al meer tijd ingestoken dan de bedoeling was
Zonde!
Oud 30-08-2004, 20:03
Hamkaastostie
Hamkaastostie is offline
hoesow? bedoel je dat ik er meer tijd in had meoten steken?

als ik echt serieuse tekeningen maak zijn ze niet klein genoeg voor de scanner ( dit zijn gewoon doodles )
Oud 30-08-2004, 20:05
botulismf
botulismf is offline
de neusboog is wad breed, het oog zit zegmaar te ver van de rand van de neus af.
en probeer het oor iets meer detail te geven, volgens mij wordt het dan veel mooier.

maar goed bezig!
Oud 30-08-2004, 21:48
Ieke
Ieke is offline
Ik vind hem mooi, maar ik heb het idee dat het oor niet helemaal goed staat. (Bij beide niet, maar bij de eerste staat hij 'slechter' dan bij de 2e) Ook vind ik het jammer dat bij allebei het oor niet helemaal goed is, terwijl je aan de andere onderdelen van het gezicht wel de aandacht hebt gegeven. Ook is het jammer dat bij de eerste tekening de lijnen om het gezicht zo zwaar zijn. Ook vind ik de bobel die je tekent van de neus naar het voorhoofd wat aan de grove kant. Verder vind ik ze erg leuk. Maak je tekeningen gewoon af, het is zonde om iets af te raffelen als je er al meer tijd aan besteed hebt dan je bedoeling is. Tekenen kost gewoon tijd.
Oud 31-08-2004, 08:59
rampenstamper
rampenstamper is offline
Hoi!
Bij de 2e klopt het gezicht inderdaad niet helemaal. De neus is wat groot en haar voorhoofd nogal duidelijk zeg maar. Het oog staat te veel naar achteren.
Vraag: ben je nu bezig om realistische gezichten te tekenen? Of probeer je ook iets van manga er in door te laten schijnen? Geen kritiek, gewoon nieuwschierig.
Oud 31-08-2004, 09:38
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
ze kijkt een beetje alsof ze iets heel erg gortigs heeft geroken maar het niet wil laten zien dat ze dat wat ze ruikt gortig vindt
Oud 31-08-2004, 15:01
Avelon
Avelon is offline
hm ik snap niet waarom mensen moeite hebben met de verhoudingen in het tweede gezicht. je ziet toch zo ook wel dat dat geen realistische tekening is? gewoon een leuk kinder plaatje, daar doet mij het aan denken. en ik vind het leuk dat die wolken zegmaar zo zijn als haar haar. ik vind dat een leuk plaatje, maar ergens doet het me ook aan de tina denken. weet niet waarom. denk door het gezicht en de eenvoud.

plaatje 1, vind ik de mond eigenlijk wel leuk, dat oog staat zeg maar storend verkeerd. (niet als bij de tweede). ook wel grappig maar nouja niet zo bijzonder.
Oud 01-09-2004, 19:30
Hamkaastostie
Hamkaastostie is offline
thnx voor t komentaar enzo en rampenstamper t waren gewoon doodles en dat manga achtige wat ik eerst veel tekende zit der bij mij nog steeds erg in dat raak ik denk ik ook niet meer kwijt en ik heb al die gezichten zo uit de hand getekend zonder hulplijnen dus zijn ze indd wat uit vorm.
Oud 01-09-2004, 20:24
xineof
xineof is offline
Ik vind het oog in de eerste tekening juist wat minder, omdat haar netvlies als je goed kijkt lijkt door te lopen in haar traanbuis; het loopt in een boog naar buiten ipv in een boog naar binnen. Of tenminste, voor zover ik het zie dan. Haar uitstraling en haar contouren vind ik heel mooi, maar ik had haar zelf nog iets meer naar boven laten staren.

De tweede vind ik mooier; deze heeft dat slordige (wat ik in de eerste tekening wel een beetje zie) niet en de verhoudingen vind ik hier erg gaaf; lekker apart, en je ziet inderdaad zo wel dat het niet geheel realistisch is. De stijl van deze tekening vind ik erg leuk, het heeft iets liefs, die vormen en dat barbie-achtige haar .
Oud 03-09-2004, 19:45
Hamkaastostie
Hamkaastostie is offline
Citaat:
xineof schreef op 01-09-2004 @ 21:24 :
Ik vind het oog in de eerste tekening juist wat minder, omdat haar netvlies als je goed kijkt lijkt door te lopen in haar traanbuis; het loopt in een boog naar buiten ipv in een boog naar binnen. Of tenminste, voor zover ik het zie dan. Haar uitstraling en haar contouren vind ik heel mooi, maar ik had haar zelf nog iets meer naar boven laten staren.

De tweede vind ik mooier; deze heeft dat slordige (wat ik in de eerste tekening wel een beetje zie) niet en de verhoudingen vind ik hier erg gaaf; lekker apart, en je ziet inderdaad zo wel dat het niet geheel realistisch is. De stijl van deze tekening vind ik erg leuk, het heeft iets liefs, die vormen en dat barbie-achtige haar .
dankje, je laat me nog blozen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten