![]() |
|
Hallo allemaal,
Ik heb een website opgezet tegen pesten. Graag zou ik willen weten hoe anderen over pesten denken. Om hier achter te komen zal ik wat informatie nodig hebben via deze vragenlijst. 1. Wat is je leeftijd? 2. Heb je ooit te maken gehad met pesten of heb je er nog mee te maken? 3. Hoe ben/ga je daar mee om? 4 Wat heb je eraan gedaan of wat doe je ertegen? 5 Vind jij dat er van hogerhand meer aan gedaan moet worden om het pesten te stoppen door er bv een wet tegen het pesten te maken? Alle informatie van de vragenlijst wordt anoniem verwerkt. Bedankt voor de medewerking ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Diane van der Kolk oprichtster van de Antiepestclub. www.antiepestclub.nl
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kun jij mij helpen? Vul de vragenlijst in! :D Irisgeomini | 6 | 22-09-2016 18:53 | |
Drugs & Alcohol |
Korte vragenlijst: win bioscoopbon of 10 kaarten voor zwembad JorisvH | 0 | 13-07-2015 20:03 | |
Studeren |
Korte vragenlijst: €15,- cadeaucard winnen! RolandNL | 6 | 04-04-2012 13:50 | |
Drugs & Alcohol |
Vragenlijst Campagne drinken, roken en blowen Marion Farmakun | 11 | 16-01-2012 15:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vragenlijstje voor onze studie! Help je ons? Jojan_en_Paul | 4 | 05-01-2008 22:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vragenlijst voor onze studie! Wil je ons helpen? Jojan_en_Paul | 1 | 05-01-2008 17:12 |