Oud 05-09-2004, 12:52
wendytjuh9
wendytjuh9 is offline
ik heb gelezen dat je van de juso afslankvezels heel snel afvalt.
maar nu is mijn vraag heeft iemand daar ervaring mee?
mag je dat wel op een jongen leeftijd gebruiken?
Oud 05-09-2004, 17:16
Roos
Roos is offline
Ik zou nooit op dat soort producten vertrouwen. Meestal val je er wel iets vanaf, maar niet op de juiste manier. En als je met het product stopt, kom je gelijk weer aan.

Dus ga gewoon meer sporten en gezonder eten.
Oud 05-09-2004, 19:51
MightyDuck
MightyDuck is offline
Als we toch weer bezig zijn met afval wonder middeltjes :

Hier val je ook supersnel vanaf, en het is ook duur, net als al die andere middeltjes. Alleen werkt dit ook nog blijvend en zul je er echt stukken verbeterd uit zien !

Koop het nu, het werkt echt !

Laatst gewijzigd op 05-09-2004 om 19:54.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 10:42
wendytjuh9
wendytjuh9 is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 05-09-2004 @ 20:51 :
Als we toch weer bezig zijn met afval wonder middeltjes :

[afbeelding]

Hier val je ook supersnel vanaf, en het is ook duur, net als al die andere middeltjes. Alleen werkt dit ook nog blijvend en zul je er echt stukken verbeterd uit zien !

Koop het nu, het werkt echt !
moet je dat in je spuiten ofzo ?
Oud 06-09-2004, 11:16
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
wendytjuh9 schreef op 06-09-2004 @ 11:42 :
moet je dat in je spuiten ofzo ?
Ja, dat is groeihormoon, ironisch bedoeld. Spottend dus

Wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat er geen legale middelen zijn die je zomaar even laten afvallen, al beloofd die reclame nog zoveel goeds. Ik kon verder niet zoveel vinden over juso afslank dinges maar voor zover ik het gelezen heb was het een flinke placebo. Kom nou zelf wat doet het nou helemaal, een beetje je darmen stimuleren.

Er komt wel meer bij kijken dan dat alleen, en voor de zoveelste maal, wie het in de basis al verkeerd aanpakt zal falen, of iig zijn streefdoel niet lang vasthouden.

Ik zeg niet dat pillen etc compleet waardeloos zijn, maar supplementen dienen ter áánvulling. Als je op een normale manier niet meer verder komt, dan kan het een uitkomst zijn. En dan denk ik dus niet aan afslankvezels maar aan stackers/yohimbe. Dingen die daadwerkelijk thermogeen werken.

Hup, verdiep je in de materie jij
Oud 06-09-2004, 13:22
MieX
MieX is offline
Juso vezels zetten uit in je maag waardoor je minder honger zou hebben, je verandert dus niks aan je eetpatroon waardoor je 3 keer zo hard weer aankomt als je ermee stopt (net als al die 27854394 dingen die zo goed zouden moeten werken)
Oud 06-09-2004, 13:48
Frenkpie
Frenkpie is offline
Zo is dat Mightyduck! leer eerst eens gezond en 'normaal' te eten en wat meer te bewegen ipv in het weekend veel breezers drinken en pizza's eten en dan door de weeks die pillen vreten in de hoop dat je nix aankomt en dat je miss zelfs nog wat afvalt...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 15:27
wendytjuh9
wendytjuh9 is offline
Citaat:
Frenkpie schreef op 06-09-2004 @ 14:48 :
Zo is dat Mightyduck! leer eerst eens gezond en 'normaal' te eten en wat meer te bewegen ipv in het weekend veel breezers drinken en pizza's eten en dan door de weeks die pillen vreten in de hoop dat je nix aankomt en dat je miss zelfs nog wat afvalt...
ik heb het al zo vaak geprobeerd om normaal te eten maar dat lukt mij nie als ik iets lekker zie moet ik het gewoon eten.
en nu ik niet meer mag sporten want ik heb iets aan me knie kom ik zo weer kilo's aan dus... maar ik ga proberen om telijnen en als dat ook nie gaat ga ik tog maar die afslankvezels proberen.
Oud 06-09-2004, 15:46
MieX
MieX is offline
Citaat:
wendytjuh9 schreef op 06-09-2004 @ 16:27 :
ik heb het al zo vaak geprobeerd om normaal te eten maar dat lukt mij nie als ik iets lekker zie moet ik het gewoon eten.
en nu ik niet meer mag sporten want ik heb iets aan me knie kom ik zo weer kilo's aan dus... maar ik ga proberen om telijnen en als dat ook nie gaat ga ik tog maar die afslankvezels proberen.
Discipline is het belangrijkst als je wat kilo's wil afvallen en die ook niet terug wil krijgen, misschien moet je daar eerst aan werken in plaats van naar dit soort middelen te grijpen. (ik weet uit eigen ervaring dat het moeilijk maar wel mogelijk is)
Oud 06-09-2004, 16:03
Verwijderd
Ga minder kcal eten, dan verbruikt je lichaam je vetreserves als energie en val je af. Niet snel, maar op de lange termijn zeker beter dan van die juso-vezels.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 18:49
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
MieX schreef op 06-09-2004 @ 16:46 :
Discipline is het belangrijkst als je wat kilo's wil afvallen en die ook niet terug wil krijgen, misschien moet je daar eerst aan werken in plaats van naar dit soort middelen te grijpen. (ik weet uit eigen ervaring dat het moeilijk maar wel mogelijk is)
Juist, daarmee begint het allemaal. Het aanleren van nieuwe voedingsgewoontes. Wanneer je dat gelukt is zul je vanzelf merken dat vanuit het lichaam zelf helemaal niet zoveel honger komt maar dat dat vooral tussen je oren zit.

9 van de 10 beginners heeft geen lichamelijke honger, wie zn lichaam namelijk kent weet wat er aan schort, of het koolhydraten/eiwit/vet of wat dan ook nodig heeft.

Eerst moet de knop om, wil je er serieus aan werken en ga je er alles voor opzij zetten, of wil je maar wat aan modderen omdat je er eigenlijk geen moeite voor wil doen. ( voor die mensen geld het plaatje dat ik net postte )

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten