Advertentie | |
|
![]() |
||
Mijn katten zijn ook wel agressief. 1 kat mag je gewoon aaien totdat hij het leuk vindt en dat gaat hij bijten en aan je arm hangen, wat ik dan doe is mijn arm heel stil houden want dan denkt hij dat 'de prooi' dood is. Die andere kat maakt zich zo kwaad dat ze gewoon vanzelf weg rent en nog eentje die gewoon bijt maar ook op tijd op houdt. De vierde doet helemaal niets. Ik heb toch nog eens wat gegoogled voor je, misschien dat je er wat aan hebt:
http://www.weetjesoverkatten.nl/agressief.htm en Citaat:
Aan de eerste site heb je denk ik het meeste omdat er een aantal tips opstaan.
||
Citaat:
Ik zou werkelijk niet weten wat te doen. Ik denk dat als hij om aandacht komt vragen, hem dat dan geven zoals je ook een vreemde kat aandacht geeft. Voorzichtig op je hurken zitten en hem lokken, zegmaar. Als hij je aanvliegt bestraffen, op wat voor manier jij dat dan ook doet, en als hij lief blijft gewoon steeds een stapje verder.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb nooit aangenomen dat hij een dominantieprobleem heeft, en nee, ik had al meteen alles gecheckt, maar ik weet hoe hij zich gedraagt als hij ziek is. de dierenarts zei dat het waarschijnlijk stress is, maar waarvan? geen idee... en negeren, tsjah... ik ben beetje para aan het worden, dus dat durf ik niet. zoals ik al zei, doet hij heel onvoorspelbaar, en als ik hem niet in de gaten kan houden hangt hij binnen de kortste tijd weer in mijn benen. dus ik jaag hem idd weg met een plantenspuit of ik til hem op en zet hem in een andere kamer. opsluiten vind ik echt te zielig, en doe ik alleen als ik het echt zat ben. kattenkruid heb ik nu gekocht, maar na eventjes erdoorheen rollen (ik had t over een kleedje gestrooid) vond-ie het niet interessant meer. erg vreemd ![]() ik speel nu gewoon zo veel mogelijk met m met zn propjes aluminiumfolie (hij apporteert ze) en als ie rustig is zet ik m op schoot en aai ik m. verder duld ik hem niet meer op de leuning van de bank, omdat dat te dicht bij mn hoofd is.wel slaapt ie elke nacht, zonder problemen op mijn bed. ik heb nog steeds geen idee wat er aan de hand is, of was,misschien was ik te weinig thuis, door de drukte op school. maar ook dat is vaker voorgekomen... de afgelopen dagen heeft ie me niet meer aangevallen, maar of dat komt omdat ie er weer mee opgehouden is of door mijn voorzorgsmaatregelen, dat weet ik niet. ik ga iig zo door, want ik wil m echt niet kwijt! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Flora & Fauna |
Wat vinden jullie hiervan? Eend | 22 | 06-02-2005 15:39 |